Tynne sugerør

Sluket

Holistisk Hifi Helt
Ble medlem
11.08.2006
Antall liker
111.652
Torget vurderinger
24
Hvor er de blitt av?? De gode gamle tynne tynne sugerørene som gjorde at glasscolaen smakte ENDA bedre (og varte litt lenger) ved at man brukte 2 stk. i parallell og fikk derved riktig kapasitet OG falsk luft mellom rørene..

Har sett i utallige butikker, men bare disse fæle 2" grove kloakkrøra å se. De er til milkshake - ikke Cola!! Jeg vil ha tilbake de gode gamle!!

LMC

Æresmedlem
Ble medlem
03.08.2006
Antall liker
15.122
Sted
Drøbak
Torget vurderinger
48
kjøp deg noen teflon isolerte cardas litz wire i passe AWG og trekk ut kobberet
alt blir best etter DIY metoden ;D
finnes tom i 4 farger
mvh
Leif

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Antall liker
7.471
Torget vurderinger
2
Kanskje de har på Clas Ohlson?

Men ellers ville jeg kanskje ha prøvd på en bokhandel der de selger barneselskapsting.

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
11.985
LMC skrev:
kjøp deg noen teflon isolerte cardas litz wire i passe AWG og trekk ut kobberet
alt blir best etter DIY metoden ;D
finnes tom i 4 farger
mvh
Leif
Hvor lang innsugingstid må man beregne pr. decimeter?

LMC

Æresmedlem
Ble medlem
03.08.2006
Antall liker
15.122
Sted
Drøbak
Torget vurderinger
48
men den lungekapasiteten til Pengesluk? 1 NANOSEKUND! ;D

emotikon

Æresmedlem
Ble medlem
24.10.2004
Antall liker
3.040
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
pengesluk skrev:
De gode gamle tynne tynne sugerørene som gjorde at glasscolaen smakte ENDA bedre (og varte litt lenger) ved at man brukte 2 stk. i parallell og fikk derved riktig kapasitet OG falsk luft mellom rørene..
Blir så inn i hel......mye raping da.

På den lokale Prix butikken min kjøpte jeg to slike pakker med gule tynne sugerør for ca 5mnd siden. Sjekket med "folkets egen butikk" Sluket?

Sluket

Holistisk Hifi Helt
Ble medlem
11.08.2006
Antall liker
111.652
Torget vurderinger
24
emotikon skrev:
pengesluk skrev:
De gode gamle tynne tynne sugerørene som gjorde at glasscolaen smakte ENDA bedre (og varte litt lenger) ved at man brukte 2 stk. i parallell og fikk derved riktig kapasitet OG falsk luft mellom rørene..

På den lokale Prix butikken min kjøpte jeg to slike pakker med gule tynne sugerør for ca 5mnd siden. Sjekket med "folkets egen butikk" Sluket?
PRIX?? Cooperativen?? Kan'ke vise meg der. Joe Cool blows his image 8) 8) Men kan vurdere å sende noen dit, dersom det kan ha noe for seg, ja.Takk for tips.

Sluket

Holistisk Hifi Helt
Ble medlem
11.08.2006
Antall liker
111.652
Torget vurderinger
24
PRIX er ikke det et slags FELLESKJØPET men MED mat??

emotikon

Æresmedlem
Ble medlem
24.10.2004
Antall liker
3.040
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
pengesluk skrev:
emotikon skrev:
pengesluk skrev:

PRIX?? Cooperativen?? Kan'ke vise meg der. Joe Cool blows his image 8) 8) Men kan vurdere å sende noen dit, dersom det kan ha noe for seg, ja.Takk for tips.
Regnet med at det var slik det lå ann ja- sikkert fornuftig å konkludere etter instinktet; sende noen.

Sluket

Holistisk Hifi Helt
Ble medlem
11.08.2006
Antall liker
111.652
Torget vurderinger
24
Ser ut som jeg er godt skodd for oppgaven med å finne rør! Hjertelig!

wotg

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2005
Antall liker
5
Som allerede nevnt. Alt om bar i Bygdøy Allé har slikt. Det heter forøvrig collins sugerør.

Sluket

Holistisk Hifi Helt
Ble medlem
11.08.2006
Antall liker
111.652
Torget vurderinger
24
Pussig hvordan en standard vare (som før var i hylla hos ENHVER matvarebutikk) blir spesialprodukt for innvidde!

Har opplevd det samme for skumbad :eek: :eek:, disse sakene som vi alltid fikk til jul av tante.... Måtte tråle gjennom to svære kjøpesentre og et utvalg parfymerier før jeg til slutt (grøss) fant det hos Nille av alle steder!

LMC

Æresmedlem
Ble medlem
03.08.2006
Antall liker
15.122
Sted
Drøbak
Torget vurderinger
48
et syn for GUDER sluket i skumbad utstyrt med tynt sugerør! ;D

Sluket

Holistisk Hifi Helt
Ble medlem
11.08.2006
Antall liker
111.652
Torget vurderinger
24
- flankert av Leif UTEN fortenner!!

Sluket

Holistisk Hifi Helt
Ble medlem
11.08.2006
Antall liker
111.652
Torget vurderinger
24
.Marcus skrev:
Du lever tydeligvis i fortiden, sluket! 8)
Lever faktisk i høyeste grad i nåtiden, men er en ihuga vokter av tradisjoner og ser ikke automatisk på utvikling som fremskritt, slik dere KYLLINGER gjør!!

Og med leve så mener jeg virkelig å LEVE, på mine egne premisser, med mine preferanser og erfaringer og gjerne på tvers av den opptrukne sti. Ikke fanget og sugd opp i denne malstrømmen som dagens markedsmakt skaper og utsetter svake sjeler for.

Spiser til og med grøt!

Sluket

Holistisk Hifi Helt
Ble medlem
11.08.2006
Antall liker
111.652
Torget vurderinger
24
LMC skrev:
pengesluk skrev:
- flankert av Leif UTEN fortenner!!
DREAM ON ! NO WAY! :eek:
Du ba om det selv! Med mobbingen av mitt luxus-legeme nedsenket i furunålsduftende skum, i ferd med å konsumere en iskald glasscola gjennom nyinkjøpte TYNNE sugerør. Da risikerer du at fortennene ryker. Tenk å latterliggjøre vinterens vakreste eventyr!

LMC

Æresmedlem
Ble medlem
03.08.2006
Antall liker
15.122
Sted
Drøbak
Torget vurderinger
48
mere pittoresk enn Bambi på glattisen. ;D
junior er en jævel i Photoshop; kanskje du vil stille opp i nevnte positur for ditt eget julekort 2011? ::)
det kan bli en skikkelig utfordring for en grafisk designer spire.
mvh
Leif

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
Du skulle sagt fra tidligere sluket. Massevis av tynne sugerør i Florida helt ned til hårnålstørrelse

Sluket

Holistisk Hifi Helt
Ble medlem
11.08.2006
Antall liker
111.652
Torget vurderinger
24
65finger skrev:
Du skulle sagt fra tidligere sluket. Massevis av tynne sugerør i Florida helt ned til hårnålstørrelse
Nettopp!! Akkurat!! Coca-Colaen's hjemland - de har selfølgelig skjønt det. Fanken og... de hadde i hvertfall ikke gitt deg problemer med overvekt på bagasjen!

Sluket

Holistisk Hifi Helt
Ble medlem
11.08.2006
Antall liker
111.652
Torget vurderinger
24
LMC skrev:
mere pittoresk enn Bambi på glattisen. ;D
junior er en jævel i Photoshop; kanskje du vil stille opp i nevnte positur for ditt eget julekort 2011? ::)
det kan bli en skikkelig utfordring for en grafisk designer spire.
mvh
Leif
Kunne ev. solgt an avart til Watson-gærningen - "Save the Whales"!!!!!

LMC

Æresmedlem
Ble medlem
03.08.2006
Antall liker
15.122
Sted
Drøbak
Torget vurderinger
48
jeg booker ham til 30:e ;D
husk skummet! jeg holder badekar og vann
velkommen!
mvh
Leif

Sluket

Holistisk Hifi Helt
Ble medlem
11.08.2006
Antall liker
111.652
Torget vurderinger
24
Omtrent så skummelt som fingertykke solid cores!

J

J.J

Gjest
Det meste merkelige er jo at en fyr som sluket må gå til innkjøp av sugerør for å rasjonere Colaen ... ::)

Kanskje han må ha med lapp hjemmeifra oxo når han skal kjøpe det .... ;D

Sluket

Holistisk Hifi Helt
Ble medlem
11.08.2006
Antall liker
111.652
Torget vurderinger
24
jan#jan skrev:
Det meste merkelige er jo at en fyr som sluket må gå til innkjøp av sugerør for å rasjonere Colaen ... ::)

Kanskje han må ha med lapp hjemmeifra oxo når han skal kjøpe det .... ;D
Nærmere sannheten enn du egentlig tror, Jan! Prøver å minimalisere litt, og de tynne sugerøra er i så måte egnet, fordi de drøyer/øker nytelsen i TILLEGG til at det tar lenger tid enn dersom en bare kobler flasketuten rett på nebbet.

Lapp hjemmefra? Prøvde å få fastlegen min til å akseptere at det var nødvendig helsekost, men det nærmeste vi kom til enighet om var at det kunne være en viss positivitet i det at en kom i godt humør og at god pyskisk helse virker inn på den fysiske..

LMC

Æresmedlem
Ble medlem
03.08.2006
Antall liker
15.122
Sted
Drøbak
Torget vurderinger
48
psykisk helse er et godt tillegg til fysisk!
neppe noe sustitutt!
godt humør og stayer-evne er alfa og omega
mvh
Leif

Sleiven

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.12.2003
Antall liker
22
pengesluk skrev:
Pussig hvordan en standard vare (som før var i hylla hos ENHVER matvarebutikk) blir spesialprodukt for innvidde!

Har opplevd det samme for skumbad :eek: :eek:, disse sakene som vi alltid fikk til jul av tante.... Måtte tråle gjennom to svære kjøpesentre og et utvalg parfymerier før jeg til slutt (grøss) fant det hos Nille av alle steder!
Yepp sånngårenåmanerpassert50- listen over savnede og utdøende produkter begynner å bli lang, furunålspastiller-kolibri-kronborg leverpostei-delikat salat-delikatsursild-ansjos i storboks- solidox munnvann-felix ketchup-fluxsoda-sleggefett-rimeligekabler forelektronikk-standard skaphengsler-mats.sandemann-spenol-kommunale parkering selskap-båtvett-folkeskikk osv osv...

Sluket

Holistisk Hifi Helt
Ble medlem
11.08.2006
Antall liker
111.652
Torget vurderinger
24
Ja, det er for jævlig Sleiven - og nå finner jeg fanken ikke Nora Rødgrøt i butikken lenger heller. Jeg tror vi er på vei utfor stupet..

Slabbedask

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.12.2003
Antall liker
34
Topp Bunn