Går det ikke an å bygge et bord av (eller med) absorbenter? Vil ikke det kunne løse en del av denne problematikken?
Det har gått et par uker siden jeg skrev dette, og jeg har fremdeles ikke klart å kaste fra meg tanken på at dette muligens kunne være en skikkelig god ide; At man faktisk kan finne en praktisk og hverdagsbruk-vennlig løsning (ihvertfall delvis) på floorbounceproblematikken.
Jeg holder på å alliere meg med en kamerat med tilgang til CNC maskin av anstendig størrelse, og planlegger å bygge et bord tilpasset slik at jeg kan fylle på med akustikkplater under bordplata som i sin tur er tett perforert for å slippe igjennom mer lyd enn den vil reflektere videre, men samtidig ta vare på det praktiske ved at man kan bruke den til å ha snacks og drikke og fjernkontroller på, akkurat som med et vanlig bord.
Bare uten de vanlige problemene man pleier å oppleve med en stor reflekterende flate rett foran sweetspot.
Så, før jeg begynner å kaste faktiske penger på dette prosjektet; Er det noen som kan fortelle meg hvorfor jeg ikke bør gjøre dette?
Anders