Twitter anyone?

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Innlegg
7.604
Antall liker
9
Jeg lurer simpelthen på om herrene på HFS er på Twitter. Hvem og hvor mange følger dere. Tvittrer dere selv, eller følger dere kun andre?
Hva mener dere egentlig om Twitter?
 

Brasse

Hi-Fi freak
Ble medlem
26.05.2008
Innlegg
5.095
Antall liker
9
er på twitter.
følger 203, blir fulgt av 538, har tweeta 2013 meldinger på 2 år.
tenkte å bruke det til networking, dreit i det og bruker det som inspirasjonsskilde og edb-support.
nyttig verktøy!
 

R.E.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2006
Innlegg
5.975
Antall liker
6.131
Torget vurderinger
32
Jeg er periodetvitrer, så det går i bølger hvor mye jeg bruker det, og hvor mye jeg legger inn selv.

Roy
 

Trane

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2003
Innlegg
8.163
Antall liker
6.829
Torget vurderinger
4
Jeg har vært inne noen ganger, men har ikke helt bestemt meg for om jeg vil bli en mer aktiv bruker.

Som i livet ellers skal man velge sine venner med omhu. Det er folk der ute som er glimrende å følge, som twitrer jevnlig, poengtert og informativt, ikke minst om man er interessert i samfunnsdebatt.

Men, også som ellers i livet, det er altfor mange der ute som burdre lære seg å holde kjeft, som spyr ut ord på ord om svada, selvfølgeligheter og uvesentlighter. Jeg verken trenger eller ønsker å vite at noen som helst har spist burger i lunchen eller at de endelig har hadde perfekt avføring i morges.

Som alle sosiale medier blir det fort mye støy dersom man ikke er seg bevisst hvordan man bruker det.
 
S

Slubbert

Gjest
Ikke prøvd, ser ingen grunn til å annonsere min gjøren og laden, dessuten tror jeg ikke at noen ville hatt interesse av å lese om det. Drar på jobb...og så?
 

Brasse

Hi-Fi freak
Ble medlem
26.05.2008
Innlegg
5.095
Antall liker
9
Tips til musikktipsarar?
Bytter mot http://twitter.com/#!/list/arinbjorn/grafisk-design :)
 

pahf

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.12.2005
Innlegg
4.992
Antall liker
1.935
Sted
huttuheita
Torget vurderinger
8
Twitrer ene og alene for da får jeg følelsen av at noen faktisk bryr seg om all dritten som faller inn i huet mitt ;D

På mange måter er twitter en uendelig tømmeplass for alt det skrotet som hjernen din tenker på uten at du får sagt det til noen. Flotte greier!
 

Trane

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2003
Innlegg
8.163
Antall liker
6.829
Torget vurderinger
4
pahf skrev:
Twitrer ene og alene for da får jeg følelsen av at noen faktisk bryr seg om all dritten som faller inn i huet mitt ;D

På mange måter er twitter en uendelig tømmeplass for alt det skrotet som hjernen din tenker på uten at du får sagt det til noen. Flotte greier!
The shit does indeed hit the fan !
 

laidback

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
144
Antall liker
38
Det norske ordet for Twitter, er det kakling?
 

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Innlegg
24.590
Antall liker
15.155
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
Bruker jeg ikke mer enn nok tid på www fra før, spør jeg meg selv hver gang Twitter nevnes?
 
Topp Bunn