TWEAKS

oste

Medlem
Ble medlem
19.07.2005
Antall liker
0
Heisan.
Det beste TWEAKS vi hifi idioter har er faktisk ALKOHOL hvem har ikke tatt seg noen gode drinker å synes at dette er jo faktisk mye bedre en det pleier å være.Men no er jo ikke pils å brennevin noe dårlige ting å bruke til TWEAKS men du blir J.... dårlig i lengden.
MVH
oste ;D

Cundis

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.08.2005
Antall liker
553
Sted
Stockholm
Hadde du bare hatt et tweak for dagen derpå så.......:p
Heisan.
Det beste TWEAKS vi hifi idioter har er faktisk ALKOHOL hvem har ikke tatt seg noen gode drinker å synes at dette er jo faktisk mye bedre en det pleier  å være.Men no er jo ikke pils å brennevin noe dårlige ting å bruke til TWEAKS men du blir J.... dårlig i lengden.
MVH
oste ;D

B

Back_Door

Gjest
Alkoholen er en ren velsignelse for mitt anlegg. ;D

KHH

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2005
Antall liker
18
Kan dere ikke nyte god musikk fra anlegget uten alkohyler, så er dere enten drankere, har dårlig hørsel eller så har dere dårlig anlegg.. ;D
Evt dårlig musikksmak ;)

oste

Medlem
Ble medlem
19.07.2005
Antall liker
0
Heisan.
Vi er jo glad i god lyd å alkohol men problemet er jo hva er god lyd,jeg skal garantere at vi blir nok enig hva som er godt å drikke men lyd er det verre med.
Men helt seriøst eg har brukt meget meget mye penger på et opsett som man bare sitter å lurer på HVA SKAL JEG GJØRE NO (ELLER KJØPE)NEI DET ER DER KONG ALKOHOL KOMMER INN.
Å IKKE FOR Å GLEMME:LIVERPOOL VS MAN U 0-1.
MVH
OSTE ::) ::)

oste

Medlem
Ble medlem
19.07.2005
Antall liker
0
SVAR TIL ROTEKROKEN KAN DU SOM IKKE LIKER Å DRIKKE FORTELLE OSS HVA ER ET MEGET MEGET GODT OPPSETT.
PS.UTEN KONG ALKOHOL
MVH
OSTE :eek: :eek:

KHH

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2005
Antall liker
18
SVAR TIL ROTEKROKEN KAN DU SOM IKKE LIKER Å DRIKKE FORTELLE OSS HVA ER ET MEGET MEGET GODT OPPSETT.
PS.UTEN KONG ALKOHOL
MVH
OSTE :eek: :eek:
Jeg kan ikke fortelle deg hva et meget meget godt oppsett er, det kommer helt an på dine egne preferanser..
Men uansett, man skal ikke ha behov for å nyte alkohol for å nyte god musikk ;)
Har aldri tatt meg så mye som en dråpe alkohol når jeg lytter, men tar gjerne et glass eller fler med vin eller øl til god mat og nyter..

Jeg kan heller ikke fortelle deg om anlegget mitt låter best med eller uten alkohol, men jeg trives uansett best når jeg kan kose meg med mye god musikk..
Musikken er kanskje nok "rus" for min del.?

DAChild

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.01.2004
Antall liker
120
Torget vurderinger
2
Jeg kan ikke fortelle deg hva et meget meget godt oppsett er, det kommer helt an på dine egne preferanser..
Men uansett, man skal ikke ha behov for å nyte alkohol for å nyte god musikk ;)
Har aldri tatt meg så mye som en dråpe alkohol når jeg lytter, men tar gjerne et glass eller fler med vin eller øl til god mat og nyter..

Jeg kan heller ikke fortelle deg om anlegget mitt låter best med eller uten alkohol, men jeg trives uansett best når jeg kan kose meg med mye god musikk..
Musikken er kanskje nok "rus" for min del.?
Skikkelig fasitsvar ;D

B

buster

Gjest
Det optimale innen denne genren er en moden barolo eller to!!

6bm8

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.01.2005
Antall liker
653
Sted
Gressvik/Fredrikstad
Torget vurderinger
1
Kan dere ikke nyte god musikk fra anlegget uten alkohyler, så er dere enten drankere, har dårlig hørsel eller så har dere dårlig anlegg.. ;D
Evt dårlig musikksmak ;)

Har alt det du nevner jeg.. Fant ut at alkohol er mye billigere en å oppgradere anlegget hele tiden. Og selvsagt mye morsomere.... SKÅL.... :-*

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Antall liker
7.248
Torget vurderinger
2
Tror jeg selger hele dritten og kjøper brennevin og klokkeradio for penga.

BHO

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.10.2004
Antall liker
298
Sted
Asker
Torget vurderinger
2
Nei nå var du neggativ ozzy......
dette er da meget enkelt og kombinere ;D ;D

KHH

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2005
Antall liker
18
Nei nå var du neggativ ozzy......
dette er da meget enkelt og kombinere ;D ;D
Kombinert.?
Er ikke det slike mennesker som tar til takke med hva de blir tilbydt av kjønn :p
Don't drink and drive..
Don't drink and play that funky music ;D

superhkm

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.04.2005
Antall liker
3.669
Torget vurderinger
3
Herregud for en diskusjon...

Alle vet vel at rus kan forsterke og forvrenge en opplevelse, og uansett hvor analytisk og objektiv man evner å være i en lyttesituasjon , snakker vi om opplevelse.

Når det gjelder å forsterke opplevelsen av musikk finnes det et adskillig bedre egnet rusmiddel enn alkohol, desssverre er det fortsatt ulovlig i Norge.
Det foregår mye "tweaking" i opptaksstudioene på Jamaica, og alle andre land forsåvidt, for å si det på den måten.

Fenalaar

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.05.2002
Antall liker
7.646
Sted
Narvik
Torget vurderinger
3
Drikker jeg nok, så har det en tendens til å snevre inn musikksmaken til stort sett bare AC/DC, Deep Purple, Manowar og sånt no... ;D

Johan-Kr

yasman

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.10.2006
Antall liker
307
Sted
Grenland
Torget vurderinger
13
Dårlig rødvin gjorde lyden dårlig igår....

Neste gang blir det amarone og dire straits. ;D

berxter

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.01.2007
Antall liker
5.131
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
Hva med Single Malt, dyre cigarer og tung opera? Finner kombinasjonen Talisker, MonteCristo #5 og Otello uslåelig...

Bernt K

Ramses

Overivrig entusiast
Ble medlem
12.02.2007
Antall liker
22
Jeg nyter god musikk på et godt anlegg både med og uten alkohol.
En ting jeg har erfart i den sammenhengen er at etterhvert som inntaket av alkohol
øker har lydnivået en tendens til å bli lavere.
Derfor blir det helt nødvendig å etterjustere for å holde det på et stabilt lydnivå.
Har andre samme erfaring ?

E

Erik_Gundersen

Gjest
Hei Hei Oste 8)
Ja, du kan dette med å kombinere alkohol og musikk, var jo ute med deg på lørdag, da hadde du drukket 17 halv litere før jeg traff deg ute på byen. Neste gang du skal ut på byen kan du ringe han som kaller seg ROTEKROKEN her på forumet, han er sikkert samme type som deg...... ;D

oste

Medlem
Ble medlem
19.07.2005
Antall liker
0
HEHE VA DET 17 IKKE RART AT ANLEGGE VA I STOR FORM PÅ LØRDAG.
MVH
OSTE ;D

KHH

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2005
Antall liker
18
Åhhhh..... Dere er bare misunnelige for at jeg kan nyte god musikk i edru tilstand 8) ;D

Solo

Overivrig entusiast
Ble medlem
27.01.2003
Antall liker
20
Torget vurderinger
2
ikveld blir det frydenlund bayer, ardbeg 10 og nyankomne avanti 3, kan jo ikke ta helt av - er jo bare tirsdag ;D

oste

Medlem
Ble medlem
19.07.2005
Antall liker
0
KJØR PÅ DET SMAKER LIKE GODT HELE UKA Å KOS DEG MED NYE HØYTTALERE Å MYE GODT I GLASSE.
MVH
OSTE :p

oste

Medlem
Ble medlem
19.07.2005
Antall liker
0
Hei Erik,har ikke tivoli jeg men jeg vet om en som skal selge avantgarde trio omega til fordel for tivoli.Du kjenner vel deg igjen min venn Å SKÅL FOR DEN.
MVH
OSTE ;D ;D

Topp Bunn