Tull og tøys tråden, Vol II

Ivar_Loekken

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.12.2006
Innlegg
2.486
Antall liker
2
http://uk.news.yahoo.com/17112006/323/clumsy-new-zealand-policeman-stuns-himself.html

Clumsy New Zealand policeman stuns himself

Friday November 17, 08:24 PM

WELLINGTON, New Zealand (AFP) - A clumsy New Zealand policeman attending a domestic dispute accidentally shot himself and a teenager with a stun gun before pepper-spraying an innocent woman, reports said.
The constable was loading his weapon when he accidentally blasted himself with the taser's 50,000 volts while trying to stun a man at the centre of the incident last month, the New Zealand Herald reported.

Another shot hit the man's 16-year-old son.

After five attempts to hit the man, the officer eventually used pepper spray, but succeeded only in hitting the man's 21-year-old daughter -- an unintended target.

The wanted man eventually gave himself up.
 

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Innlegg
19.546
Antall liker
7.869
Torget vurderinger
0
Hm. Trodde ikke jeg kunne fransk, men det der skjønte jeg tvert. Forresten hvordan har han der fått tak i den dama der?
Jowil, hvis du er interessert så tror jeg faktisk typen står på transfer lista! Hun virket bare sånn passelig fornøyd med innsatsen hans, så jeg tror hun er i ferd med å bli ledig !! ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
 
S

Slubbert

Gjest
Forstod den ikke... Han trodde solen lå nærmere jorden enn månen? Kan ikke fransk.
Spørsmål - hvilket himmellegeme går i bane rundt jorda? a) Månen, b) Sola, c) Mars, d) Venus. Flertallet mente det var sola som går i bane rundt jorda.
 

Geir_H

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.06.2005
Innlegg
1.602
Antall liker
77
Sv: Tull og tøys tråden, Vol II

;D ;D ;D ;D
 

Gjest.

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.09.2006
Innlegg
5.742
Antall liker
503
Sv: Tull og tøys tråden, Vol II

Hva er klokka?
 
Topp Bunn