TTs tråd

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• ptb

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Antall liker
    20.382
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    14
    Kort vei var en av kravene. Orker ikke bruke for mye tid av helgene til å kjøre bil, samtidig som det muliggjør dagpendling når man evt. ønsker det.
    Det er korrekt Olsen, men mht Ramme Gård er det Petter. Det skjer en del på Ramme Gård nå i form av at gården rustes opp, det bygges et lite hotell (+/- 30 rom) der og et galleri der Olsen skal ha Munch-samlingen sin. Hva status er mht restaurering av Munch´s bolig (Nedre Ramme) og øvrig eldre bygningsmasse er jeg litt usikker på.

• Liker
    Reaksjoner: TT.
    T

TT.

Gjest
    Har hatt ryddesjau i Fjøset i regnværet i kveld og det var påkrevet. Var ikke mulig å snu seg der inne, men nå er det rene danseplassen. Fikk opp flere stikkontakter og ryddet opp i kabelrotet. Litt viktig ang sikkerhet og brannfare (er tidligere brannansvarlig på paragraf 21 bygg/særskilte brannobjekter), så det er viktig med orden. Har ikke noen bilder fra seansen, men kan da ta noen bilder senere om det ønskes. Koser meg inne med mens det regner ute og musikk nytes. Sakofonisten Kim Waters musikk er aldri feil i mine ører:

Love story

T

TT.

Gjest
    Har ingen umiddelbare planer om å fylle opp med noe annet, men kanskje jeg setter inn en trehoders kassettspiller av merket ...

T

TT.

Gjest
    Har vært en tur på Biltema i ettermiddag for å handle litt kontakter og stasj til annekset på hytten. Der har det vært provisorisk strøm siden annekset var nytt og ikke særlig trygt, så nå får jeg ta tak i det og få det i orden. Tar turen til uka regner jeg med. Planen er å legge opp etter campingvognprinsippet, med utvendig inntakskontakt, så slipper jeg evt godkjenning.

Ønsker alle en flott og rolig helg! Skål herfra

272768FE-651C-43B0-BA15-C9B2C755EF86.jpg

T

TT.

Gjest
    Hvem husker vel ikke Barry Whites smektende rytmer og musikk og her har Rick Braun og Richard Elliot gitt sin tolkning av hans musikk. Love’s theme

T

TT.

Gjest
    Kjenner det rykker litt i «må ha» genet, når det tilbys Quad ESL63 på Torget

Er en av sakene som står på listen over hva man burde ha eid en eller annen gang ;)

motoren

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.01.2007
    Antall liker
    45.333
    Sted
    Flekkefjord
    Torget vurderinger
    30
    Kjenner det rykker litt i «må ha» genet, når det tilbys Quad ESL63 på Torget

Er en av sakene som står på listen over hva man burde ha eid en eller annen gang ;)
    Ja ser den TT og så var det en veldig fin pris også :)

mvh

• Liker
    T

TT.

Gjest
    Jeg synes jeg har brukt penger som en full sjømann i sommer så nå prøver jeg å spare litt. Ikke verre enn det

T

TT.

Gjest
    Når vi snakker om fulle sjømenn:
    Måtte steppe inn som hundepasser i ettermiddag (en venninnes shih tzu, vært her mange ganger), men som plaster på såret, så var denne vedlagt! Kan bli stemning av slikt. ;)

22B45E90-D951-41E1-98E4-55BE8E57B545.jpg

T

TT.

Gjest
    Hvis du ser i tråden hans, så kan du se at han drakk opp flasken du skulle hatt ;)

jorwed_

Audio Arkeologen
    Ble medlem
    04.09.2012
    Antall liker
    19.193
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    97
    Gir da ikke bort husvin som takk :)
    Din (og kanskje mest din kones) "takk" står her og venter :)

• Liker
    T

TT.

Gjest
    Så fort man skriver litt i en kabeltråd om egne opplevelser og erfaringer, får man idiotstempelet i panna. Hva skal man si? Tror jeg lar den ligge og ønsker ikke bruke energi på slikt. Ønsker de aller fleste en flott kveld.

Musikk som passer en grå lørdagskveld

Rahsaan Patterson - Don’t wanna loose it

kjellbjarne

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.02.2008
    Antall liker
    3.649
    Torget vurderinger
    4
    Gruppen U-nam prøver seg på George Bensons «give me the night» album fra 1980 og låten Love x Love skrevet av Rod Temperton. Kanskje litt «too much»?

Originalen:

Tok samme volum her, ikke lurt -)

• Liker

Evo III

Be Who You Are
    Ble medlem
    25.12.2009
    Antall liker
    65.582
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    86
    Så fort man skriver litt i en kabeltråd om egne opplevelser og erfaringer, får man idiotstempelet i panna. Hva skal man si? Tror jeg lar den ligge og ønsker ikke bruke energi på slikt. Ønsker de aller fleste en flott kveld.

Beste er og holde seg unna,skjønner jo at noen av de vil forsvare det og bruke idiot summer på kabler,men det er ikke dermed greit og disse de som ikke gjør det.
    Ha fin søndag,TT :)

O

• Liker
    T

TT.

Gjest
    I dag er det siste sommerferiedagen for mange skoleelever og noen har allerede begynt sitt nye skoleår. Onkel Blå varsler nok engang at de skal holde skoleveiene under oppsyn de neste 14 dagene, så det er bare å legge vekk mobilen og roe ned høyrefoten. Kjør pent og lykke til med det nye skoleåret.

Supertramp - School

T

TT.

Gjest
    Det er mange tråder med ganske like emner på Sentralen nå, men Jeg skal klokelig holde meg unna. Koser meg med musikk i stedet og mimrer litt over hvordan det var på skolene jeg har gått på og det er ikke bare gode minner desverre. En gang ble jeg satt fyr på av en medelev. Gikk på yrkesfag og vi måtte ha vareklær. På et av de praktiske fagene var det kjemikalier og mange av disse var ganske så brennbare, så vedkommende dynket en tvistdott (pussegarn) med en brennbar væske, tente på og stappet det i lommen på nylonjakken. Det tok skikkelig fyr og nylonet brant seg fast i klærne jeg hadde under og panneluggen forsvant. Hvorfor han gjorde det er fortsatt ukjent. Vedkommende ble utvist fra skolen. Snakk om løs kanon på dekk!

Spiller litt musikk fra ungdomstiden og da er jo første albumet til Dire Straits en soleklar kandidat

Dire Straits - Sultans of swing

T

TT.

Gjest
    Vel vel, nok mimring. Kommer ikke alltid det beste ut av slikt, men det viser vel også at minner ikke alltid er rosenrødt.

Litt mer up to date musikk i min verden:

Rick Braun & Dwight Sills - Ghetto jam

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn