Etter en pause er jeg atter i "ringen" igjen. Kanskje til glede for noen og til stor irritasjon for andre, men dem om det. Egentlig ikke så mye å melde foreløpig, men noe smått har jo skjedd sånn hifimessig, men det kommer etterhvert som jeg får oversikten. Har vært på hytta i Solør noen dager og fikk dessuten sett Sommertoget passere 100 meter unna. Stod i "toppløs" bil med to store flagg ved en planovergang uten å bli filmet. Greit nok det, men det var moro lell. Ikke ofte man får muligheten til å se en Di4 på Solørbanen. Ønsker alle en fortsatt fin sommerhelg.[/QUOTE ]
Bra! Fortsatt god sommer "der inne"
Takker for det. De skal etter det jeg leser være gode rør. Trodde faktisk det var mer å spare på å kjøpe rør utenlands enn fra norsk forhandler, men enda med kampanjerabatt, sparte jeg en femtilapp etter fortolling og mvautlegg. Neste gang handler jeg fra lokal forhandler. Skal ikke sette de inn enda, da anlegget i disse tider brukes mest til "bakgrunnsstøy" mens sommeren nytes på terrassen.Godt å se deg igjen. Russerrør er bra![]()
Hei!iMO er Röyksopp sterkt undervurdert. Her er er Remind me
Barsk overflate på toppen - hva er det for noe?Litt pusling har det blitt siste tiden. Litt folie på platespilleren gjorde at intrykket ble anderledes, samt at hull til tidligere 9" AT arm ble skjult
Vis vedlegget 450002
Vis vedlegget 450003
Vis vedlegget 450004
LOL!Takker tkr.
Endelig fant jeg ut hvordan jeg kunne utnytte "statene" til det fulle...
Vis vedlegget 450133
Genialt, musikk til trimmen får en ny meningTakker tkr.
Vis vedlegget 450133
Vel, nå har ikke jeg slikt behov for trim som visse andre har, men denne kommer meg i hugTakker tkr.
Vis vedlegget 450133
Genialt, musikk til trimmen får en ny mening![]()
Dere oldingene ja ;D/\
Der har du oss oldingene TT![]()
Vel, nå har ikke jeg slikt behov for trim som visse andre har, men denne kommer meg i hugTakker tkr.
Vis vedlegget 450133
Genialt, musikk til trimmen får en ny mening![]()