TTs tråd

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.017
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Wowza, der slo du sannelig til. Litt småsjalu på flere i det nabolaget nå. Dere publiseres utflukter og ferier, ikke sant? :confused:

• Liker
    Reaksjoner: TT.

Evo III

Be Who You Are
    Ble medlem
    25.12.2009
    Antall liker
    65.561
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    86
    Hordan låter det med ny pre?,eller er den likish den du har???:)

O

• Liker
    T

TT.

Gjest
    Tja. Ganske lik i lydbildet, men nå kan jeg kjøre Blusound uten demping/volumkontroll og heller bruke preens fjernkontroll. Det kan nok gjøre noe positivt med lyden. Derimot er jeg litt i tvil om rørene som står i. Sikkert gode nok, men aner ikke brukstid. Ser de går som high end rør hos div forhandlere på nett. Veldig behagelig med fjernkontroll iallefall.

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.017
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Lurt av deg å ikke uttale deg for mye før du har testet andre rør, men jeg tror du vil trives med fjernkontroll. Må innrømme at jeg elsker Xindaks digre og steintunge jernklump, og kommer til å savne den hvis jeg kjøper meg en aktiv rørpre uten remote.

• Liker

jorwed_

Audio Arkeologen
    Ble medlem
    04.09.2012
    Antall liker
    19.193
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    97
    Hei. Rørnevroser? :)
    Rørene som står i er minimalt brukt. Preen har stått nedpakket i fire år. Antagelig ikke engang innspillt. De kom høyt anbefalt av Motron og kostet 1.000,- pr. stk.

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.017
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Hei. Rørnevroser? :)
    Rørene som står i er minimalt brukt. Preen har stått nedpakket i fire år. Antagelig ikke engang innspillt. De kom høyt anbefalt av Motron og kostet 1.000,- pr. stk.
    Ja, det er slikt med nevroser.
    Men da kan vi regne pasient som friskmeldt og starte den seriøse evalueringen. Tror nok du vil trives med både rør og remote, rene skjære julaften hver eneste dag! :D

• Liker
    T

TT.

Gjest
    Litt irriterende at Bluesound har mye lavere gain enn Transporter og CD. Ser ikke ut til at det er noe fix for dette

T

TT.

Gjest
    Det er noen pussige tråder på forumet om dagen (og natten også). Enkelte ettespør tips om hva neste oppgradering bør være og trådstarter får nærmest unisont svar om hva som bør byttes. Så takker vedkommende for tips og ramser opp hva han tenker å gjøre, helt uavhengig av hva som har blitt anbefalt tidligere i tråden. Hva er da poenget med å spørre om hjelp?!

Det er et par andre rare tråder også, men hva skal man si? Enkelte påstår hardnakket at det og det merket er løsningen uansett oppsett eller budsjett. Ikke gir dem seg heller, enda det blir påpekt at agumentasjonen ikke er reell. Er de sponset av produsentene de fremmer? Ja da, det er agurktid, sommer og sol, men det får da være måte på.

Bare noen tanker fra sidelinjen...

oct

Æresmedlem
    Ble medlem
    09.04.2009
    Antall liker
    8.042
    Sted
    Oslo
    Har merket meg noen slike tråder selv. Visse merker blir jo gjenstand for den rene avgudsdyrkelse:).

mvh

Evo III

Be Who You Are
    Ble medlem
    25.12.2009
    Antall liker
    65.561
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    86
    Og den "forkynneren" burde ta seg en laaaang pause. Blir en smule sint når jeg leser de trådene:mad:.
    Samme som han som ikke liker "hyllevarer".

O

T

TT.

Gjest
    Kjørte tur/retur Moss i dag og i fantastisk sommervær var det godt å kjøre toppløs.
    For de som kjører tohjuling vet hva jeg mener. Høre motor, eksos, kjenne motor, lukte nyslått gress, lupiner, dieseleksos, støv, nylagt asfalt og måkeskrik fra søppefyllinga i Moss, osv, osv

Jonathan Fritzén - In motion

• Liker
    Reaksjoner: ptb
    T

TT.

Gjest
    Det er straks solsnu igjen og jeg liker det lite. Å se framover til snøvær, såpeglatte veier og snøfokk. Jo da, jeg krisemaksimerer det, men det er ikke sålangt unna hva som kan skje. Vi får nyte de få sommerdagene som er og gjøre det beste ut av sommeren.

Evo III

Be Who You Are
    Ble medlem
    25.12.2009
    Antall liker
    65.561
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    86
    Det er straks solsnu igjen og jeg liker det lite. Å se framover til snøvær, såpeglatte veier og snøfokk. Jo da, jeg krisemaksimerer det, men det er ikke sålangt unna hva som kan skje. Vi får nyte de få sommerdagene som er og gjøre det beste ut av sommeren.
    Ikke mal fanden på veggen da,TT :) masse fine dager igjen.

O

T

TT.

Gjest
    Du verden!
    Fant plutselig ut at både forforsterker og effektforsterkeren har +12V inn/ut og det gjør hverdagen litt lettere. Dermed kan anlegget skrus på med fjernkontrollen. Fantastisk!

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.017
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Du verden!
    Fant plutselig ut at både forforsterker og effektforsterkeren har +12V inn/ut og det gjør hverdagen litt lettere. Dermed kan anlegget skrus på med fjernkontrollen. Fantastisk!
    Det skulle jeg ønske at jeg kunne. :D

• Liker
    T

TT.

Gjest
    Byttet dessuten batteriene i fjernkontrollen fra noen billige Xtra (coop) til Energizer alkaline(dyreste jeg fant) Skal si det strammet opp lyden, fikk sortere bakgrunn, to oktaver mer bass, slør forsvant, høyttalerkablene ble strammere, signalkablene ditto, strømmen fra 16A kursen ble renere, jordingen bedre og musikken mer nærværende. Anbefales!

T

TT.

Gjest
    Viktig å opprettholde nattesøvnen Jay! (Selv med kunstig åndedrett) Det sømmer seg bare ikke å ha slike sosialistbatterier i hifiskjeden ;)

ptb

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Antall liker
    20.379
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    14
    Du verden!
    Latsabb;)

• Liker
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn