T
TT.
Gjest
Tusen takk Dolbytor. Tror dette blir veldig bra. 
|
Ja, det er slikt med nevroser.Hei. Rørnevroser?
Rørene som står i er minimalt brukt. Preen har stått nedpakket i fire år. Antagelig ikke engang innspillt. De kom høyt anbefalt av Motron og kostet 1.000,- pr. stk.
Men da kan vi regne pasient som friskmeldt og starte den seriøse evalueringen. Tror nok du vil trives med både rør og remote, rene skjære julaften hver eneste dag!Ja, det er slikt med nevroser.Hei. Rørnevroser?
Rørene som står i er minimalt brukt. Preen har stått nedpakket i fire år. Antagelig ikke engang innspillt. De kom høyt anbefalt av Motron og kostet 1.000,- pr. stk.
Nei,sjekker nu!@Evo: har du sjekket om det har kommet mer på spillelisten?
Nettopp og det er ofte den samme "forkynneren".Har merket meg noen slike tråder selv. Visse merker blir jo gjenstand for den rene avgudsdyrkelse.
mvh
Ikke mal fanden på veggen da,TTDet er straks solsnu igjen og jeg liker det lite. Å se framover til snøvær, såpeglatte veier og snøfokk. Jo da, jeg krisemaksimerer det, men det er ikke sålangt unna hva som kan skje. Vi får nyte de få sommerdagene som er og gjøre det beste ut av sommeren.
Neiiiiii daTyp 8-9 dager
Welcome to nordnorge.. vi har brukt opp dagene allerede, vinterdekkene er nyvasket og felgene polert.. klar for dyst.Typ 8-9 dager
Det skulle jeg ønske at jeg kunne.Du verden!
Fant plutselig ut at både forforsterker og effektforsterkeren har +12V inn/ut og det gjør hverdagen litt lettere. Dermed kan anlegget skrus på med fjernkontrollen. Fantastisk!
Det skulle tatt seg ut!Viktig å opprettholde nattesøvnen Jay! (Selv med kunstig åndedrett) Det sømmer seg bare ikke å ha slike sosialistbatterier i hifiskjeden![]()
LatsabbDu verden!
Fant plutselig ut at både forforsterker og effektforsterkeren har +12V inn/ut og det gjør hverdagen litt lettere. Dermed kan anlegget skrus på med fjernkontrollen. Fantastisk!