Takker TOMZ. Måtte ta opptil flere walkabouts og roundabouts, men det er heldigvis historie.
Musikksmak er så forskjellig, men jeg respekterer både de som liker det ene eller andre. Har alltid vært på den siden som liker "det andre" og har ofte fått høre at det er drittmusikk og at det ikke går an å høre på "sånt", men jeg har holdt på mitt og det er jeg veldig glad for. Om folk spiller/ liker Heidi Hauge eller Chopin, det spiller ingen rolle. Ingen musikk er "riktigere" enn annen musikk og man skal ikke måtte unskylde seg for at man liker det eller det. Det viktigste er at man hygger seg med musikken og at den skaper en god følelse for den som lytter til den. Alt annet er uvesentlig.
Kloke ord! Underskriver på alt du skriver, TT. Hvis du bytter ut musikk i innlegget ditt med med hifi, så underskriver jeg på det også jeg

HFS er et trivelig sted å oppholde seg, men med en slik tilnærming hadde mye blitt mer konstruktivt og triveligere. Stating the obvious, konstruktivt og trivelig er ikke det samme som enighet!