Betyr det at det kan være jazz i tre forskjellige avdelinger? Eller tenker jeg feil?Har delt inn i følgende grupperinger - og innen de alfabetisk etter artist:
Norske
Øvrige skandinaviske
Pop/rock
Jazz
Klassisk
Soundtrack/musicals
Tenker du er inne på noe der jorwedTja, kommer vel litt ann på. 180g, dobbelt lp og plastcover osv. men en 60-70 med plastcover kanskje?
Så en drøyt 500 skiver i en slik med noe luft?Tja, kommer vel litt ann på. 180g, dobbelt lp og plastcover osv. men en 60-70 med plastcover kanskje?
Edit: pr. kube selvsagt...![]()
Fin denne også og da vil jeg ha norsk jazz i jazz og ikke i norsk.Har delt inn i følgende grupperinger - og innen de alfabetisk etter artist:
Norske
Øvrige skandinaviske
Pop/rock
Jazz
Klassisk
Soundtrack/musicals
Nei, men eg har sånn noenlunde peiling på hvor en sjanger slutter og neste begynner. Dessuten har jeg noen markører i form av lp-bokser som hjelper meg å orientere meg.Bruker dere noen form for markører?
Kunne/burde skrevet det, men....Fin denne også og da vil jeg ha norsk jazz i jazz og ikke i norsk.Har delt inn i følgende grupperinger - og innen de alfabetisk etter artist:
Norske
Øvrige skandinaviske
Pop/rock
Jazz
Klassisk
Soundtrack/musicals
Nå er det jo en årsak til at noen av de platene som er til salgs står på lista daLitt pussig at du nevner det om egen musikksamling, for jeg så annonsen din for salg av skiver og der var det endel jeg ikke helt forbinder med hva du spiller til vanlig. Jeg har jo også handlet hos deg tidligere og det jeg kjøpte var kanskje ikke helt i din gate, men en berikelse i min samling.
he he. Slik det er nå, så aner jeg knapt nok hva jeg har og ikke har, så en real opprydding må foretas før nytt kommer innNå er det jo en årsak til at noen av de platene som er til salgs står på lista daLitt pussig at du nevner det om egen musikksamling, for jeg så annonsen din for salg av skiver og der var det endel jeg ikke helt forbinder med hva du spiller til vanlig. Jeg har jo også handlet hos deg tidligere og det jeg kjøpte var kanskje ikke helt i din gate, men en berikelse i min samling.
Samtidig - flere av de er dubletter også.
Det er flere på listen som er helt i din gate, og som vil berike din samling ytterligere![]()
Du finner lett ut av hvem du harHar hørt flere si det og det er vel bare å hoppe i det, men det er jo så mange varianter av bare en plate
Som EVO´n nevner så er det i de fleste tilfeller enkelt å finne ut hvilken utgave du har....men det er jo så mange varianter av bare en plate
Og ta en "hurtiginnføring" i DiscogsKos dere med litt kaffe og rørprat
mvh
Regner med at det er rør til preen du har lånt? send en meld til Audiomix så finner han noen bra Nos rør til deg til en vettug prisJa, det kom jeg på etterhvert. Jeg kommer tilbake med rørene etterhvert![]()
skal teste rørene i en pre for å sjekke om mine rør er årsaken til at effekttrinnet går i protection ved tilkobling. Er bare en billig sak og jeg kjøper kun nye rør om det viser seg at mine er syndern. Det gjelder ikke ARc minRegner med at det er rør til preen du har lånt? send en meld til Audiomix så finner han noen bra Nos rør til deg til en vettug prisJa, det kom jeg på etterhvert. Jeg kommer tilbake med rørene etterhvert![]()
mvh
Skjønner, lykke til med testingenskal teste rørene i en pre for å sjekke om mine rør er årsaken til at effekttrinnet går i protection ved tilkobling. Er bare en billig sak og jeg kjøper kun nye rør om det viser seg at mine er syndern. Det gjelder ikke ARc minRegner med at det er rør til preen du har lånt? send en meld til Audiomix så finner han noen bra Nos rør til deg til en vettug prisJa, det kom jeg på etterhvert. Jeg kommer tilbake med rørene etterhvert![]()
mvh
Nope. Jeg så ikke innlegget til O før jeg var hjemme igjen, men neste gang may be. Vi har uansett ikke godt av denslags Jay, det vet du like godt som meg.Ble det rullekake?
Hmm bare en liten teaser med andre ordHar tidligere i dag vært og hørt et anlegg som låt i mine ører fantastisk bra og det har nok endret mine preferanser litt, noe som bare er positivt. Det må samtidig sies at jeg har hørt et oppsett tidligere i år som har potensiale til å bli minst like bra om kanskje ikke enda bedre enn det jeg hørte i dag, bare rommet vil være på lag med lyden. Nevner ikke hvem, hva eller hvor dette er.
eh, nei. Har så mye prosjekter nå at jeg må få områdd meg litt. Det ramlet dessuten inn en 7.1 kringlydsak her i går kveld som skal opp i stuen etterhvert og i dag noen basselementer for reconing, så dagene fylles fort med oppgaver. Greia jeg sliter med, er at jeg må ha overskudd og lyst til å gjøre ting ellers er det bare en klump om foten, om du skjønner. Men det kommer, det kommer og da er både rørtest og tilbakelevering av disse første prioritetKommet noe lengre med rør testingen?
mvh
Det skjønner jeg meget godt TT, sliter med samme sak her hjemme så på mange vis sitter vi i samme båteh, nei. Har så mye prosjekter nå at jeg må få områdd meg litt. Det ramlet dessuten inn en 7.1 kringlydsak her i går kveld som skal opp i stuen etterhvert og i dag noen basselementer for reconing, så dagene fylles fort med oppgaver. Greia jeg sliter med, er at jeg må ha overskudd og lyst til å gjøre ting ellers er det bare en klump om foten, om du skjønner. Men det kommer, det kommer og da er både rørtest og tilbakelevering av disse første prioritetKommet noe lengre med rør testingen?
mvh