TTs hverdag, hver dag

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.492
    Antall liker
    84.335
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    97
    Ha ha, er LFC sjøl! (Since 1973),så da er man vel ikke medgangssupporter?
     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.492
    Antall liker
    84.335
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    97
    Helt greit at jeg omtales som om jeg har et bedritent selvbilde, men jeg tør iallefall å meddele mitt synspukt i stedet for å svømme med strømmen, noe som kun døde fisk gjør. Jeg er glad for at jeg har egne meninger og står for dem. Alt annet virker tafatt og meningsløst.
     

    baluba

    Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Innlegg
    24.590
    Antall liker
    15.155
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Tror jeg ble supporter i 1972, så jeg var vært med i vonde og gode dager. Størst av alle opplevelser siden åttitallet var utvilsomt da jeg så dem vinne Champions League på en irsk pub nær Republica i Roma, med en stor gruppe tilreisende scousers som var i byen. Og pinligste øyeblikk da Riise brant en straffe. Heldigvis gikk det godt til slutt, og vi skålte og klemte hverandre. Men det var sekunder fra at det var flaut å være nordmann i det selskapet. ;)

     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.492
    Antall liker
    84.335
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    97
    Du så kanskje min «Bob Marley tribute»i Tesalongen? Han har fått plass han også! Her i Lee Ritenours versjon. Hallo knarfar!

     

    Evo III

    Hertugen av Langhus
    Ble medlem
    25.12.2009
    Innlegg
    25.854
    Antall liker
    50.909
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    78
    Helt greit at jeg omtales som om jeg har et bedritent selvbilde, men jeg tør iallefall å meddele mitt synspukt i stedet for å svømme med strømmen, noe som kun døde fisk gjør. Jeg er glad for at jeg har egne meninger og står for dem. Alt annet virker tafatt og meningsløst.
    Hvem,hva,hvor???

    O
     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.492
    Antall liker
    84.335
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    97
    Det er stor forskjell på å se ut som et rasshøl enn å oppføre seg som et! Kan være et motto for noen og enhver både bak rattet og ellers...

    Om jeg ikke får til det jeg har lovet, så gir jeg iallefall beskjed om at jeg enten ikke klarer der og da eller trenger litt mer tid. De som kjenner meg gir meg den tiden jeg trenger og det setter jeg stor pris på.
     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.492
    Antall liker
    84.335
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    97
    Helt greit at jeg omtales som om jeg har et bedritent selvbilde, men jeg tør iallefall å meddele mitt synspukt i stedet for å svømme med strømmen, noe som kun døde fisk gjør. Jeg er glad for at jeg har egne meninger og står for dem. Alt annet virker tafatt og meningsløst.
    Hvem,hva,hvor???

    O
    De sorte Koners Tråd
     

    knarfar

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2014
    Innlegg
    2.440
    Antall liker
    2.320
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    2
    Du så kanskje min «Bob Marley tribute»i Tesalongen? Han har fått plass han også! Her i Lee Ritenours versjon. Hallo knarfar!

    Jada. Jeg er her. LR er hørbare saker. ;D
     
    • Liker
    Reaksjoner: TT.

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.492
    Antall liker
    84.335
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    97
    Se der ja. Tenkte på deg når jeg skulle poste denne og ikke minst med tanke på bassisten. Han er Übercool!
     

    Evo III

    Hertugen av Langhus
    Ble medlem
    25.12.2009
    Innlegg
    25.854
    Antall liker
    50.909
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    78
    • Liker
    Reaksjoner: TT.

    baluba

    Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Innlegg
    24.590
    Antall liker
    15.155
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Helt greit at jeg omtales som om jeg har et bedritent selvbilde, men jeg tør iallefall å meddele mitt synspukt i stedet for å svømme med strømmen, noe som kun døde fisk gjør. Jeg er glad for at jeg har egne meninger og står for dem. Alt annet virker tafatt og meningsløst.
    Hvem,hva,hvor???

    O
    De sorte Koners Tråd
    Leste det nå :)

    O
    Vet sannelig ikke om jeg orker engang, men nysgjerrigheten tar sikkert overhånd til slutt. ;) Pratet med TT om det isteden. :)
     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.492
    Antall liker
    84.335
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    97
    Litt morosamt å tjene peng på kunst jeg har hatt på dass. Ble kvitt et reklameskilt for 5k i ettermiddag. Ikke var det fint heller
     

    baluba

    Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Innlegg
    24.590
    Antall liker
    15.155
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Litt morosamt å tjene peng på kunst jeg har hatt på dass. Ble kvitt et reklameskilt for 5k i ettermiddag. Ikke var det fint heller
    Husker at det hang et gammelt emaljeskilt der, men husker ikke produktet lenger. Hva var det?
     
    • Liker
    Reaksjoner: TT.

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.492
    Antall liker
    84.335
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    97
    Litt morosamt å tjene peng på kunst jeg har hatt på dass. Ble kvitt et reklameskilt for 5k i ettermiddag. Ikke var det fint heller
    Er ny PU det :)

    O
    Nettopp, er derfor det ble et pu kjøp, men jeg var litt tidlig ute. Får være en bursdagspresang til meg selv fra meg selv. Dog litt tidlig, men jeg skal ikke røpe innholdet. He he. :rolleyes:
     
    Sist redigert:

    baluba

    Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Innlegg
    24.590
    Antall liker
    15.155
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    • Liker
    Reaksjoner: TT.

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.492
    Antall liker
    84.335
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    97
    Hvis man er nattsvermer, hvorfor ikke stå opp på dagtid og oppleve nirvana!?
     

    knarfar

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2014
    Innlegg
    2.440
    Antall liker
    2.320
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    2
    Se der ja. Tenkte på deg når jeg skulle poste denne og ikke minst med tanke på bassisten. Han er Übercool!
    Bassister og bastoner er fundamentet i de fleste sammenhenger i de fleste sjangere. De spiller en viktig rolle, kanskje den viktigste. Uten dem hadde det vært temmelig tandre opplevelser å høre på de fleste gitt. ;D

    Fant et artig klipp av en wannabe som virkelig har jobba og planket bassistjobben i KNOWER sin "Time Traveler". Imponerende at det bandet klarer dette live. Orginallåta finnes på strømmetjenestene. Dra i så fall på skikkelig og la anlegget vise hva det er godt for fra bunn til topp inklusive bråstopper. ;D

    Her er Mohini Dey's versjon av basslinja. Have fun!

     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.492
    Antall liker
    84.335
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    97
    Det var i aller beste mening ang min post med bassisten til Lee Ritenour knarfar, siden vi har snakket om ham ved flere anledninger. Å spille bass, klarer nok de fleste med litt øvelse, men å spille bass med følelse og innlevelse tar et langt liv. Dessuten oppleves bassisten, i allefall i mine øyne og ører, som underholdende, morsom og spøkakig.

    Takk for i aften!
     

    jorwed_

    Audio Arkeologen
    Ble medlem
    04.09.2012
    Innlegg
    10.871
    Antall liker
    17.462
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    97
    Takk for hjelpen i dag, TT. Det ordnet seg i kveld og båten ligger nå på Nesset :)
     
    • Liker
    Reaksjoner: TT.

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.492
    Antall liker
    84.335
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    97
    En stund i varmen med feber og sjåføla, så prøver jeg litt igjen. Ser det blåser på toppene og diskusjonene går fortsatt høyt.

    Her har det ankommet en ny pu for spilleren i hovedanlegget, som det ikke er noe hast med å montere, da det er lavsesong ang hifi her i heimen. Kom over et godt tilbud med tips fra Jay og jeg sparte ca 3000,- på pu. Takk til deg!

    Fikk levert tilbake Rockshan dacen til evo2 i eftermiddag. Dakk for lånet


    Har veldig lyst på et Technics cassettdeck på ebay nå, men vet at det knapt vil bli brukt, men det hadde passet godt i samlingen. Vel vel, noe skal man bruke pengene på.

    Og slik går dagen i Hurrahølet...
     

    tkr

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Innlegg
    20.588
    Antall liker
    27.759
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2
    Kjekt å se deg her inne igjen. Til etterretning har jeg holdt meg laaaangt unna sorte koner o.l., så jeg har ingen anelse om hvor høyt bølgene går der. Hører heller musikk, deg gjør underverker for sjelen.

    mvh
     
    • Liker
    Reaksjoner: TT.

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.492
    Antall liker
    84.335
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    97
    Takker tkr. Lover å holde meg mest mulig her, iallefall en stund.
     
    • Liker
    Reaksjoner: tkr

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.492
    Antall liker
    84.335
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    97
    Var på Harrytur i forrige uke og kjøpte brød når jeg først var i matbutikken over kjølen. Føler meg litt lurt ang brødet. Bilde fra frokost dagen etter :rolleyes:

    6F630417-45C9-4865-94BA-65B660B749C1.jpg
     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.492
    Antall liker
    84.335
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    97
    Kveldsmusikk: Adani & Wolf - Song for life. Låter meget bra i bilen i allefall
    Aner ikke om dette er House, Lounge eller noe annet, men den hadde helt sikkert blitt spilt av Ole Abstract...

     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.492
    Antall liker
    84.335
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    97
    «Sjokkedorisei» gikk videre til finalen! Og Skei Grande skjelver i trusa.

    4EC9921E-025E-4A82-8B21-849B4779A2FF.jpeg
     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.492
    Antall liker
    84.335
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    97
    Ble nok en Harrytur i ettermiddag, så da er fryser og kjøleskap og barskap fyllt opp en stund fremover. Har planlagt en annen feiring av Grunnlovsdagen i år og vil komme tilbake med referat etterhvert.
    Våren har vist seg fra sin aller beste side i det siste, bortsett i fra i natt, men greit nok. Dette er den absolutt beste tiden på året og all den jævla snømåkingen er bare et svakt minne. Er egentlig utrolig hvor forskjellig dagene kan være. 10 mai i fjor dro jeg til Krakow i Polen og da var det 10cm nysnø på morgenen. Ikke særlig gøy med 35 profil sommerdekk på slikt føre. Ja ja, det var snøen i fjor, men husker den så vel. Øsnker alle en flott kveld og helg med Dan Siegel - In your eyes

     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.492
    Antall liker
    84.335
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    97
    Da jeg solgte Transporter i Tesalongen (lite gjennomtenkt), så ble jeg en streamer short i huset. Fikk napp på en strøken Touch på finn for kr750,-, så da er jeg ajoūr igjen. Touch funker forsatt som gull og så lenge enkelte mener at MQA suger, så er Squeezebox fortsatt «innafor»!

    60668854-C27F-4C16-8B4C-7DAF84996B2D.jpg
     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.492
    Antall liker
    84.335
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    97
    Ser i en annen tråd ang feteste groove og for meg er det iallefall to låter som umiddelbart skiller deg ut: Michael Jackson - Billie Jean og Peaches & Herb - Shake your groove thing. Husker jeg svingte meg til denne imin grønne ungdom, dengang jeg var brukbar til å danse. No 1 i Hausmanns gt, here we come! Her er sistnevnte


     

    Harald HM

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.02.2016
    Innlegg
    2.251
    Antall liker
    2.142
    Sted
    Bardufoss
    Torget vurderinger
    1
    En riktig god helg til deg også, TT.

    (Det var et eller annet med Hausmannsgate som plinget en bjelle, men kommer ikke på hva det var, i farta...:rolleyes:)
     
    • Liker
    Reaksjoner: TT.

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.492
    Antall liker
    84.335
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    97
    Har våren gjort sitt inntog i dine trakter nå HaraldHM?
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn