TTs hverdag, hver dag

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.907
    Antall liker
    86.446
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    99
    WTF; har jo glemt musikken i denne tråden! Her er endelig Nils med Alley cat

     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.492
    Antall liker
    64.159
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Blir veldig bra, TT, og det gjelder de nye fotelankene også :)
     
    • Liker
    Reaksjoner: TT.

    knarfar

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2014
    Innlegg
    2.440
    Antall liker
    2.320
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    2
    Fikk på et strøk nå og denne gang med rulle. Har kanskje ikke nevnt det, men det anbefales å påføre de første strøkene med pensel. Dette blir bare vakkert. Jeg klarer faktisk å gjenskape finishen fra 80 tallet. Ett strøk til nå, så......

    Vis vedlegget 357330 Vis vedlegget 357331
    Wow! Dette blir bare lekkert Arne. :)
     
    • Liker
    Reaksjoner: TT.

    ragwo

    Mud-fi freak
    Ble medlem
    02.05.2007
    Innlegg
    6.879
    Antall liker
    15.131
    Sted
    Bodø
    Torget vurderinger
    42
    Steike, her går det fort framover! Når regner du med å ha spilleklare høyttalere?
     
    • Liker
    Reaksjoner: TT.

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.907
    Antall liker
    86.446
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    99
    Steike, her går det fort framover! Når regner du med å ha spilleklare høyttalere?
    Må prøve å få de ferdige innen en uke. Skal forsøke å få på dekkstrøk nr 2 i kveld, samt å få sparklet skruehullene i soklene. I morgen skjer det andre ting, så greit å få unnagjort malingen slik at den får bedre tid til å herde skikkelig. Må dessuten få borret hull i betongen til de nye kablene.
     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.907
    Antall liker
    86.446
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    99
    Innen Smooth jazz/Contemporary jazz er min topp 3 liste for utgivelser i 2015 som følger:

    1.Fourplay - Silver, fourplay har holdt koken i hele 25 år, selv om vi er på tredje gitarist nå; Larry Carlton, Lee Ritenour og nå Chuck Loeb. Alle tre er forøvrig med på albumet i tur og orden. Et flott album som stadfester at Fourplay fortsatt er i toppen i sin genre.
    2. Maysa (Leak)- Back to love. Et flott album med mange duetter, deriblant Phil Perry
    3. Dirk K - Blu sky. Gitarist fra Køln, Tyskland som har gjort amerikaner av seg. Spiller gitar i skikkelig George Benson stil. Et meget kompetent album
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.492
    Antall liker
    64.159
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Hei TT :) La merke til at du ble litt støtt av den vennskapelige dissingen av gismos musikksmak. Som HC skrev så er det i vennskapelighet og med et smil i øyenkroken fra folk som har drukket øl sammen. Det er med gismo som med deg, jeg har full respekt for folk som har funnet sin greie, smal eller bred, og optimaliserer innenfor sin nisje. Jeg kommer nok ikke til å høre så mye på smooth jazz og kvinnevokal, og hvis det en gang skulle komme en kommentar eller to fra sidelinjen så er det ikke vondt ment :) Jeg skal nok likevel alltids greie å holde svinestien min ren i din egen tråd :) Et riktig godt nyttår ønskes fra Hilversum!
     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.907
    Antall liker
    86.446
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    99
    Godt nyttår godfolk!

    @ Karmana: jeg skjønte dissingen etterhvert, men har vært i samme situasjon selv og er det seriøs dissing, er det avsolutt ikke noe moro å være den som får gjennomgå. Litt vanskelig for meg å lese ironien fra sidelinjen og derfor reagerte jeg som jeg gjorde. No hard feelings herfra.

    Heg er sikkert litt ruset på Bengalakk om dagen. ;)
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.718
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Du skal på tampen av året vite en ting TT. Og det er at treffet hos deg var et av 2015 sine høydepunkt når det gjelder HiFi, vennskap og glede. Takk for det du delte og ga av deg selv. Håper det kommer flere muligheter. Og riktig Godt nytt år til deg og din firbente venn :)
     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.907
    Antall liker
    86.446
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    99
    Sorry om jeg blir kjedelig med sll denne malingen, men nå er jeg endelig ferdig med sparkling av sokkel, borring av hull til intern kabelføring og andre dekkstrøk er endelig på. Da er det egentlig fire lag med maling. To grunnstrøk og to dekkstrøk. Nå holder det, men sokkelen skal ha to strøk helt til slutt. Satser på å montere dempeskum og elementer 1 nyttårsdag. Her er resultatet etter siste maling

    image1.jpg
     
    Sist redigert:

    7th-hifi

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    09.07.2008
    Innlegg
    987
    Antall liker
    746
    Torget vurderinger
    8
    Godt nyttår godfolk!

    Jo den er forsåvidt grei, men kan vi ikke vente litt. En sier ikke godt nytt år FØR det nye året er her. Å takke for det gamle derimot det er ok :) Så takk for det gamle TT jeg setter stor pris på tråden din, selv om jeg altså ikke alltid får med meg alt :) Flott arbeid du gjør med Raumaene.
     
    • Liker
    Reaksjoner: TT.

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.907
    Antall liker
    86.446
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    99
    Helt greit for meg 7th-hifi, men det er vanlig å si "Godt år" når vi skriver 2016, iallefall her på Østlandet og i morra er folk så drita eller fraværende her at jeg tok det nå, men samma det..Takker for skryt ang Rauna. Er som tidligere nevt overraskende fornøyd over finishen og gleder meg veldig til fortsettelsen på nyåret.
     

    oct

    Æresmedlem
    Ble medlem
    09.04.2009
    Innlegg
    12.260
    Antall liker
    8.270
    Sted
    Oslo
    Helt greit for meg 7th-hifi, men det er vanlig å si "Godt år" når vi skriver 2016, iallefall her på Østlandet og i morra er folk så drita eller fraværende her at jeg tok det nå, men samma det..Takker for skryt ang Rauna. Er som tidligere nevt overraskende fornøyd over finishen og gleder meg veldig til fortsettelsen på nyåret.
    OK: Hadde tenkt å vente til i morgen jeg óg. Men godt nytt år ønskes hjerteligst fra undertegnede;). Kan jo hende jeg skriver i tråden i morgen:cool:.


    mvh
     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.907
    Antall liker
    86.446
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    99
    Om det blir et nytt treff hos meg i 2016 vet jeg ikke, men det frister til gjentakelse. Så mange hyggelige folk som kom hit den dagen, skal man lete lenge etter! Et helt klart høydepunkt sånn hifimessig. Årets desiderte høydepunkt var helt klart å bli bestefar. Fantastisk moro å se en ny generasjon komme til.
     

    knarfar

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2014
    Innlegg
    2.440
    Antall liker
    2.320
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    2
    Om det blir et nytt treff hos meg i 2016 vet jeg ikke, men det frister til gjentakelse. Så mange hyggelige folk som kom hit den dagen, skal man lete lenge etter! Et helt klart høydepunkt sånn hifimessig. Årets desiderte høydepunkt var helt klart å bli bestefar. Fantastisk moro å se en ny generasjon komme til.
    Håper inderlig at du får til et treff i 2016 også. Håper også inderlig at kalenderen min er ledig på de(t) tidspunkt(ene). Kommer nok en tur uansett. Takk for hyggen i året som gikk. :)
     

    Evo III

    Hertugen av Langhus
    Ble medlem
    25.12.2009
    Innlegg
    26.010
    Antall liker
    51.713
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    79
    Må si de ser litt anerledes ut enn da sønnen min og jeg fikk de ut av boden for bare få uker siden ;)
    Gleder meg til og komme og høre på de på nyåret Arne :) tar nyttårs ønskene i morgen vi ;)

    O
     
    • Liker
    Reaksjoner: TT.

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.907
    Antall liker
    86.446
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    99
    Kanskje uvant musikk fra denne kanten, men dette liker jeg! Har jo vært lite musikk herfra i det siste

    Dexy Midnight runners - Come on Eileen

     

    knarfar

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2014
    Innlegg
    2.440
    Antall liker
    2.320
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    2
    Kul låt. Litt annerledes enn vanlig, helt klart! ;)
     
    • Liker
    Reaksjoner: TT.

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.907
    Antall liker
    86.446
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    99
    Tar en til som er litt uvanlig fra min side, men meget bra!

    The Cure - Lullaby

     

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.770
    Antall liker
    59.254
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Du skal på tampen av året vite en ting TT. Og det er at treffet hos deg var et av 2015 sine høydepunkt når det gjelder HiFi, vennskap og glede. Takk for det du delte og ga av deg selv. Håper det kommer flere muligheter. Og riktig Godt nytt år til deg og din firbente venn :)
    Her er vi helt på linje HC!
    Riktig artig var det!;)

    Takk for det TT.

    (En ting TT, -som Karmana sier må du ikke bry deg om at enkelte av oss er litt frie i språk og omgangstone.
    Det er jo slik at en omgåes folk litt forskjellig ettersom hvor godt man kjenner hverandre.
    Det er ikke vondt ment, og vi kødder bare med folk vi setter pris på;))
    Godt Nytt År TT !
     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.907
    Antall liker
    86.446
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    99
    Du skal på tampen av året vite en ting TT. Og det er at treffet hos deg var et av 2015 sine høydepunkt når det gjelder HiFi, vennskap og glede. Takk for det du delte og ga av deg selv. Håper det kommer flere muligheter. Og riktig Godt nytt år til deg og din firbente venn :)
    Her er vi helt på linje HC!
    Riktig artig var det!;)

    Takk for det TT.

    (En ting TT, -som Karmana sier må du ikke bry deg om at enkelte av oss er litt frie i språk og omgangstone.
    Det er jo slik at en omgåes folk litt forskjellig ettersom hvor godt man kjenner hverandre.
    Det er ikke vondt ment, og vi kødder bare med folk vi setter pris på;))
    Godt Nytt År TT !
    Tusen takk Bluesbreaker, var en artig dag på alle måter. Godt nytt år til deg og dine! Håper vi treffes i2016!
     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.907
    Antall liker
    86.446
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    99
    Dette må være det aller første året ever, som ikke har hørt et nyttårsfyrverkeri før nyttårsaften. Ikke et eneste smell eller en hyler!
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.492
    Antall liker
    64.159
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Kanskje uvant musikk fra denne kanten, men dette liker jeg! Har jo vært lite musikk herfra i det siste

    Dexy Midnight runners - Come on Eileen

    Kanonlåt! Av en eller annen grunn skal den være på spillelisten i engelske bryllup. Har selv stått på scenen i ett engelsk bryllup med alle de andre mannlige gjestene og kauket på den sangen. Skikkelig morsomt :)
     
    • Liker
    Reaksjoner: TT.

    janfrt

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.06.2011
    Innlegg
    7.491
    Antall liker
    8.615
    Sted
    Pt. Høvik
    Dette må være det aller første året ever, som ikke har hørt et nyttårsfyrverkeri før nyttårsaften. Ikke et eneste smell eller en hyler!
    Her smalt det, men bikkja gav faen. Spent på i morgen; hennes første nyttårsaften. Forrige setteren gikk bananas hvert år; holdt henne inne og satte Deep Purples Made in Japan på full guffe.

    Uansett; Godt Nytt År og takk for at vi ble kjent. En klem fra kona. :)
     
    • Liker
    Reaksjoner: TT.

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.907
    Antall liker
    86.446
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    99
    Godt nytt år janfrt, gismo og fandrese. Veldig hyggelig å bli kjent med dere i 2015! Hilse kona jan :)
     

    oct

    Æresmedlem
    Ble medlem
    09.04.2009
    Innlegg
    12.260
    Antall liker
    8.270
    Sted
    Oslo
    Og et riktig godt nyttår herfra óg;D.


    mvh


    Ole Christian
     
    • Liker
    Reaksjoner: TT.

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.907
    Antall liker
    86.446
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    99
    Riktig godt nytt år Ole Christian. Håper vi sees i 2016!
     
    • Liker
    Reaksjoner: oct

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.907
    Antall liker
    86.446
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    99
    Hørte på talen til HMK Harald på tv nå og synes han har fått med det viktigste!
    En sang jeg og mange med meg spiller i dag er selvfølgelig ABBA - Happy new year!


     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.907
    Antall liker
    86.446
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    99
    En av de bedre raplåtene;

     
    • Liker
    Reaksjoner: oct

    oct

    Æresmedlem
    Ble medlem
    09.04.2009
    Innlegg
    12.260
    Antall liker
    8.270
    Sted
    Oslo
    ^^ Og hva med en liten nyttårshilsen fra Snoop Dogg:




    mvh
     
    • Liker
    Reaksjoner: TT.

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.907
    Antall liker
    86.446
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    99
    Kvelden er bra til mimring og gamle låter.

    En veldig bra låt synes jeg;

    Yvonne Elliman - If I can't have you

     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn