TTs hverdag, hver dag

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • kjellbjarne

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.02.2008
    Innlegg
    5.112
    Antall liker
    3.645
    Torget vurderinger
    4
    Så trist at man spekulerer på sykdom, man vil jo være frisk som en fisk.
     
    • Liker
    Reaksjoner: TT.
    P

    parafinoksen

    Gjest
    Jeg tror faktisk det blir et mørkere lydbilde, 😂flere oktaver nedover og kanskje ikke like bra på den lyse side, men jeg har ingen master i dette, så da får jeg heller konsentrere meg om andre uviktige ting. 😉I morgen ettermiddag kommer det forhåpentligvis enda mer jeg har kjøpt,
    men det er hifiting og da kan det jo være interessant for noen🤩. Det er ikke dyre saker. For jeg er ufør og snylter på systemet. Helst skal man ha synlige skader og skavanker for å bli godtatt for denslags. Har fått mange "stikk" og kommentarer. Det er sååå hyggelig atte.🤮
    Vis vedlegget 829989
    For ordens skyld: Jeg lo av sitatet. Ellers helt enig med det du skriver.
     
    • Love
    Reaksjoner: TT.

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.464
    Antall liker
    84.194
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    97
    Du glemte foppall 🤣
    Ja, du sier noe. Når det skal vises foppallkamp på tv fra 4 divisjon 16års klasse mellom Avaldssund og Indre Enfold i beste sendetid, med utsatt Dagsrevy og det er samme på to andre kanaler, da kan man jo lure litt eller?
     
    Sist redigert:

    kjellbjarne

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.02.2008
    Innlegg
    5.112
    Antall liker
    3.645
    Torget vurderinger
    4
    Hehe, satset 96 kr på kuppong idag.norrkøping vs Sirius Blir litt djerv 1919 alså uavgjort
     
    • Liker
    Reaksjoner: TT.
    P

    parafinoksen

    Gjest
    Ja, du sier noe. Når det skal vises foppallkamp på tv fra 4 divisjon 16års klasse mellom Avaldssund og Indre Enfold i beste sendetid, med utsatt Dagsrevy og det er samme på to andre kanaler, da kan man jo lire litt eller?
    Ja, det er helt sjukt. Da er det på tide å vurdere å starte NRK Sportskanalen.
     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.464
    Antall liker
    84.194
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    97
    Ja, det er helt sjukt. Da er det på tide å vurdere å starte NRK Sportskanalen.
    Nettopp. På DAB har vi jo NRK Sport, men tror du ikke at de sender det samme programmet på NRK P1 søndager i samsending! Klarer ikke folk å sette radioen over på NRK Sport eller tror NRK at vi ikke klarer. Hadde det enda vært to forskjellige kamper de dekket, men neida. Det er akkurat samme 😂🤬
     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.464
    Antall liker
    84.194
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    97
    Litt skummelt å bytte DAC fra ene anlegget til det andre, da den benyttes som pre ene stedet og som ren DAC i andre. Fort gjort å glemme å stille om. Husket det heldigvis denne gangen ellers kunne bassene i Stueanlegget endt opp som kinesiske hatter i miniformat. Stueanlegget har ikke fjktr på forsterker (gammel Technics) og derfor benytter jeg E30 som en volumkontroll i tillegg til konverter. 😉
     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.464
    Antall liker
    84.194
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    97
    Her er et rimeligere alternativ. Lagringsplass følger med på kjøpet. Kun 55k på Ebay.
    Vis vedlegget 830025
    Garrard, SME, Quad, Sonab og teak. Kan ikke bli mye bedre.
    Sikkert flotte greier, men som gammel mann oppvokst med teakmøbler, så er jeg ikke noe fan av det lenger, men vet det er svært ettertraktet og dyrt. Mangler bare noen klokkestrenger, så blr det hjemmekoselig

    863B4555-0F5C-4F22-B0BD-95B21D1FCFF4.jpeg
     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.464
    Antall liker
    84.194
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    97
    Trist start på F1. Håper det går bra med Zhou
     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.464
    Antall liker
    84.194
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    97
    Heldigvis gikk det bra og ny start straks. Håper ingen nye hendelser. We race as one! 😎 Ser forøvrig at BangOlufsen er sponsor for et team, tror det er McLaren /Lando Norris. I gamle dager var gjerder og biler tapetsert med olje,bensin og dekkfabrikklogoer. Nå er det nesten bare tech/finans/crypto
     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.464
    Antall liker
    84.194
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    97
    Sikkert flotte greier, men som gammel mann oppvokst med teakmøbler, så er jeg ikke noe fan av det lenger, men vet det er svært ettertraktet og dyrt. Mangler bare noen klokkestrenger, så blr det hjemmekoselig

    Vis vedlegget 830027
    Ville du hatt furumøbler inn i heimen nå, med furugulv og brystpanel i furu?
     
    Sist redigert:

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.464
    Antall liker
    84.194
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    97
    Der får du mye gratis akustisk. Et lytterom i Mot i brøstet-design. Velkommen til Furuteket.
    Eller sauna 😂 (blir også omtalt som furuhelvetet) Noen liker det også, men ikke regn med meg hverken på Teak eller furu. Gjelder også puter og duftlys!
     

    X-Cell

    Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Innlegg
    10.265
    Antall liker
    9.055
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    11
    NRK prioriterer sport som fotball, fotball, forball, fotball, fotball, fotball, fotball, fotball, ski, ski, ski, ski, ski, hopp, hopp, hopp, hopp, hopp, litt friidrett og sjakk! 🤬⚽⚽⚽⚽🤬⚽⚽⚽🤬⚽⚽⚽🤬⚽⚽⚽🤬
    De sendte da faktisk NM i radiostyrt bil sist helg... Så noe bredde har de nok fått.. F1 er nok blitt en for dyr sak å kjøpe rettighetene til om du bare er norsk kringkaster..
     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.464
    Antall liker
    84.194
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    97
    For en formel 1-dag. Virkelig spennende.
    Ja det var litt av en forestilling. Hele ledelsen i Ferrari burde fått sparken og Mick Schumacher burde fått premie for sin innsats, ditto Verstappen for å holde Mick bak seg. For å bruke foppallspråket, så var Checo og Lewis banens beste. Likte forøvrig fighten mellom disse to. Godt det gikk bra med Zhou
     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.464
    Antall liker
    84.194
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    97
    De sendte da faktisk NM i radiostyrt bil sist helg... Så noe bredde har de nok fått.. F1 er nok blitt en for dyr sak å kjøpe rettighetene til om du bare er norsk kringkaster..
    Tja, det var i en serie av NM veka og jeg så faktisk sendingen. Har dessuten omtalt det i en post tidligere. Men hovedtyngden er FOPPALL!
     

    X-Cell

    Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Innlegg
    10.265
    Antall liker
    9.055
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    11
    Tja, det var i en serie av NM veka og jeg så faktisk sendingen. Har dessuten omtalt det i en post tidligere. Men hovedtyngden er FOPPALL!
    Ja de er mer glad i idrett enn sport :)
     
    • Liker
    Reaksjoner: TT.

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.464
    Antall liker
    84.194
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    97
    Og som jeg nevnte tidligere i dag, jeg sjekket nå, så sender NRK P1 og NRK Sport akkurat det samme, altså samsending.
     

    X-Cell

    Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Innlegg
    10.265
    Antall liker
    9.055
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    11
    Og som jeg nevnte tidligere i dag, jeg sjekket nå, så sender NRK P1 og NRK Sport akkurat det samme, altså samsending.
    De har også NRK sapmi.. de har ofte sam(e)sending.. oi.. nå blir jeg nok skalpert av alle woke cancel culture folka 🤣
     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.464
    Antall liker
    84.194
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    97
    De har også NRK sapmi.. de har ofte sam(e)sending.. oi.. nå blir jeg nok skalpert av alle woke cancel culture folka 🤣
    Så det betyr tre kanaler på radio med samme?
     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.464
    Antall liker
    84.194
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    97
    Litt smooth musikk i kvelden og det er spansk til ære for Carlos, gratulerer med første seieren

    Marc Antoine - High Five

     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.464
    Antall liker
    84.194
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    97
    En ok dag har det vært med innendørs sysler og "ekspedisjoner" i skuffer og skap. Jeg finner mye jeg nesten hadde glemt at jeg hadde. Fant dessuten en Grado PU, men er i tvil om den er i orden. Får sjekke den etterhvert. Kanskje den kan få jobben med avspillingen med "the Bitch" om den fungerer? Er usikker på modellen, men den er i den billige ende..
     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.464
    Antall liker
    84.194
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    97
    Jeg lurer litt på om USPS har stått modell for PostHvor, for nå surrer pakken min rundt LAX på andre uken og slikt surr minner sterkt om PH. Litt kjedelig å vente på ting som "aldri" kommer seg videre. I morgen ny uke, nye utfordringer og nytt vær. Ikke stort vi får gjort med noen av delene, men alltid moro og snakke om. Ønsker dere en flott aften. God natt og takk for i dag! PS. Mickey hilser også 😉🐶❤

    Shakatak - Driftin'

     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.464
    Antall liker
    84.194
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    97
    God morgen og gratulerer med 85 års dagen! 🇳🇴👸

    En skremmende urvikling vi ser rundt oss, der hatet vokser og feige metoder brukes for å markere sitt egoistiske syn.

    Ingen store planer her i heimen ii dag, men en tur til Posten i ettermiddag blir det om det kommer som forventet. Ønsker alle en glad dag!

    Justin Schultz - Better days ahead

     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn