TTs hverdag, hver dag

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.368
    Antall liker
    63.320
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Veldig trist å høre, TT. Alle de beste ønsker fra Foldnes i en tung tid for deg ❤
    Uten sammenligning forøvrig, kommer jeg også til å savne bilder av den søte lille bombehunden.
     

    ptb

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Innlegg
    14.433
    Antall liker
    17.148
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    13
    Det var utrolig trist å høre.
     
    • Love
    Reaksjoner: TT.

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.664
    Antall liker
    58.532
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Det var veldig trist å lese at du mister Mickey, TT.
    Han var en humørspreder, og nærmest en av oss her på HFS.
    Dette er det verste med å ha en hund, og særlig når man må fatte en slik avgjørelse.
    Jeg føler med deg, - ta vare på alle gode minner.
     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.438
    Antall liker
    84.036
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    97
    Tusen takk for alle kondolanser og varme tanker på en utrolig trist dag. En av de aller tyngste i mitt liv! Ikke visste jeg at jeg skulle komme alene hjem fra veterinæren i dag. Mickey har slitt i lengre tid og har hatt vansker med å holde på maten. Det har stort sett kommet opp igjen og han har blitt tynnere og tynnere. Etter flere tester og undersøkelse hos veterinær i dag, konstateres det at kroppen hans ikke produserer røde blodlegemer og at han er døende. Altså at det kun går en vei. Alternativet var blodoverføringer og mange operasjoner, men siden han var blitt så dårlig, var sjansen liten for at han ville tåle det. Etter anbefaling fra veterinær, ble valget tatt om at han ikke skulle lide noe mer. Jeg fikk holde ham en siste gang og han laget godlyder, som når han koser seg, men han skjønte nok hva som ventet. Jeg fikk vite prosedyren videre og fikk valget om å være til stede eller ikke. Jeg valgte det siste. Kl12:30 fikk han slippe.

    Han har vært her for meg når livet har vært på det mørkeste for meg og alltid vært en glad hund, helt til det siste. Tusen takk Mickey for all glede og trøst du ga meg! Hvil i fred!
     

    inpain1968

    Nesten som alle andre…
    Ble medlem
    22.08.2009
    Innlegg
    1.605
    Antall liker
    6.881
    Så forferdelig triste nyheter, TT. Føler med deg, vet hvor vondt dette er.
    Kommer til savne Mickey masse ❤
     
    • Love
    Reaksjoner: TT.

    Evo III

    Hertugen av Langhus
    Ble medlem
    25.12.2009
    Innlegg
    25.846
    Antall liker
    50.866
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    78
    Veldig trist, husker ennå hvor tungt det var med Zita😢. Jeg holdt henne i poten til hun var borte.
    Dette var trist Arne😢😢❤
     
    • Love
    Reaksjoner: TT.

    IvarT

    Fløyelsgutten
    Ble medlem
    19.02.2015
    Innlegg
    2.062
    Antall liker
    4.940
    Sted
    Haugesund
    Torget vurderinger
    2
    Kondolerer, Arne ❤ Dette var rett og slett nitriste nyheter. Heldigvis vil minnene om Mickey leve videre ❤
     
    • Love
    Reaksjoner: TT.

    Rogerk

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    05.12.2013
    Innlegg
    64
    Antall liker
    76
    Sted
    Ottestad
    Torget vurderinger
    1
    Hei alle sammen. Nå har jeg vært hos dyrlegen og levert Mickey. Han har uhelbredelig kreft og pines. Han får sprøyten nå kl 12:30. skal hilse fra han til alle hans venner her inne. Takk for alle gode ord han har fått opp igjennom.
    Hvil i fred kjæreste Mikeyvennen min. God tur til dit du skal! Jeg elsker deg!

    Vis vedlegget 868191
    Kondolerer så mye. Har opplevd altfor mange slike de siste årene men tenker på alle de gode stundene de gir oss.
    Hei alle sammen. Nå har jeg vært hos dyrlegen og levert Mickey. Han har uhelbredelig kreft og pines. Han får sprøyten nå kl 12:30. skal hilse fra han til alle hans venner her inne. Takk for alle gode ord han har fått opp igjennom.
    Hvil i fred kjæreste Mikeyvennen min. God tur til dit du skal! Jeg elsker deg!

    Vis vedlegget 868191
    Kondolerer så mye. Har opplevd altfor mange slike de siste årene men tenker på alle de gode stundene de gir oss. En liten trøst..
     
    • Love
    Reaksjoner: TT.

    vim01

    Gjenganger
    Ble medlem
    19.06.2003
    Innlegg
    1.516
    Antall liker
    4.884
    Sted
    Gjettum
    Torget vurderinger
    3
    Uff så trist! Sitter med en 5-årig Shih-Tzu på fanget her og tårene renner ved tanken. To år siden vi var der du er nå med forrige hund, og det er vondere enn det er mulig å forstå uten å ha opplevd det!
    Varme tanker og kondolanser!
     
    Sist redigert:
    • Love
    Reaksjoner: TT.

    lurvis

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.03.2015
    Innlegg
    2.769
    Antall liker
    5.289
    Sted
    Totenvika
    Torget vurderinger
    0
    Svært trist å høre! Det å miste noen er det verste som kan hende oss. Føler med deg TT❤
     
    • Love
    Reaksjoner: TT.

    BigSwifty

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2004
    Innlegg
    3.625
    Antall liker
    3.747
    Kondolerer. Var gjennom det samme i august med vår 15 år gamle Jack Russel. Ufattelig trist og stor sorg. Det går over, men vær forberedt på at det tar tid.
     
    • Love
    Reaksjoner: TT.

    Eirik84

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.06.2011
    Innlegg
    5.715
    Antall liker
    7.834
    Sted
    Drammen
    Torget vurderinger
    13
    Dette kom som et sjokk på meg da jeg ikke fikk med meg innlegget ditt i går TT :(
    Mickey var jo en hederskar med utrolig mye morsomme ansiktsuttrykk i tillegg til å være kjendis i form av sitt virke som bombehund. Tror selv ikke hundene på tollstasjonen på Svinesund overgår han i antall kontroller ;) Hvil i fred Mickey - det har du fortjent! 🥀
     

    KjellR

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.07.2008
    Innlegg
    3.363
    Antall liker
    3.277
    Sted
    Moss (eller enda bedre - Rygge!)
    God formiddag TT! Antar det er en tøff & jævlig start på dagen når kompis ikke er der lenger...

    Må spørre; har du vurdert en ny kompis / bombehund, eller er dette helt uaktuelt / ikke noe du orker tenke på (så tidlig etter kompis' bortgang)? Vi hadde bestemt oss for å ikke dra inn et nytt dyr når Markus ble borte - men det varte ikke lenge før kona hadde aksjonert, og et nytt lite nøste (Odin) var i hus. Leiligheten ble fylt med glede igjen - selv om den lille rampetassen prøvde å snu opp ned på stua.

    Håper du kommer deg greit gjennom de neste dagene!
     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.438
    Antall liker
    84.036
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    97
    Jeg er overveldet, rørt og veldig takknemlig for all medfølelse, omtanke og kjærlighet fra dere. Dette er veldig tøft for meg og han har vært en veldig stor del av livet mitt i over åtte år. Så tusen hjetelig takk til alle fra bunnen av mitt knuste hjerte.

    Det blir nok ingen ny hund for meg i overskuelig framtid, for de som lurer på det.
    Beklager, men det er ikke lett å skrive noe vettug her i dag. Ta vare på dere selv. ❤
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.368
    Antall liker
    63.320
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Ikke vanskelig å skjønne at du har en tøff dag, og det står nok dessverre også en del tøffe dager foran deg. Kanskje det er lurt å forsøke å skrive videre i tråden eller gjøre andre ting du setter pris på, for på den måten å forsøke å gi hodet litt fri fra tunge tanker. Hva som er best for deg vet du selvfølgelig best selv, dette er kun ment som noen velmente tanker fra meg.
     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.438
    Antall liker
    84.036
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    97
    Jeg har en kjempesnill kompis som ringte meg i går kveld og han ringte meg i dag også og han lurte på om jeg ville være med en runde ut og gå på skattejakt. Jeg
    takket ja og vi havnet til slutt i Strömstad! 😀

    2EDDAFC8-795B-456B-8E91-DA0EF6B99E10.jpeg


    . Det ble middag på en koselig restaurant på brygga på Laholmen og innom Systembolaget rakk vi også ☺. Tankene har vært på helt andre ting i dag heldigvis og det har vært veldig godt. Det er som @Karmana skriver over her, at jeg må gjøre ting som jeg liker, få tankene på andre ting og det er snickers og twist! Noen skatter (for meg) ble det. Et glasskap til Tesalongen, noen kassettter, en artig EP stativ fra 60 tallet og en LED bordlampe. Alt for kr250,-


    BC98732A-1AEB-4758-8E17-76965CE4B38B.jpeg
    C744D238-BE19-48E0-A51E-24DE04AF35AD.jpeg
    C74E40B3-750E-473E-B5FC-696859CC7861.jpeg
    28710CB2-6E8A-4A70-AE6A-5F04D28D90EE.jpeg
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn