- ok, forklar?Rojoh skrev:Fordi den var smakløs.
- hifisentralen er nok litt bakpå...kalde elektronikk ting er greit, men ellers tolereres ikke relevante diskusjoner. Dette er et godt dokumentert eksempel.Zomby_Woof skrev:Endelig!
Hjertelig takk til moderator. Jeg skylder deg en øl for den, Bjørn. Husk det hvis du besøker hovedstaden en gang, Bjørn (det var du som slettet?).
- som enhver Imam mao.?bjornh skrev:Trådens tema er svært ømtåelig for pårørende. Måten tråden ble startet på og debatten var veldig provoserende og usmakelig og helt klart i strid med hifisetralens regel 1.
bjornh, moderator
- internett...hva vet du?Birdman skrev:Begynner det å lukte utestengelse her?
Nope. Jeg velger å la være å si noe mer om det. Taushet er av og til gull!janb skrev:- ok, forklar?Rojoh skrev:Fordi den var smakløs.
- taushet er gull evt. feighet...Rojoh skrev:Nope. Jeg velger å la være å si noe mer om det. Taushet er av og til gull!janb skrev:- ok, forklar?Rojoh skrev:Fordi den var smakløs.
Ellers: Ha en god kveld.
Mvh. Johan
- ikke uenig i det første, men er man ellers uklanderlig ved valg av jobb?Nikko03 skrev:Norske soldater som mister livet i tjeneste fortjener respekt.
Ikke en diskusjon om hvorvidt vedkommende har gjort en risiko vurdering.
Hvis du lurer på hvorvidt det norske forsvar informerer om risiko ved utenlands oppdrag synes jeg du får hendvende deg der.
Godt innlegg NikkoNikko03 skrev:Norske soldater som mister livet i tjeneste fortjener respekt.
Ikke en diskusjon om hvorvidt vedkommende har gjort en risiko vurdering.
Hvis du lurer på hvorvidt det norske forsvar informerer om risiko ved utenlands oppdrag synes jeg du får hendvende deg der.
Jeg har selv endel år i "freds-tjeneste" bak meg som offiser. Å stille spm rundt denne mannens valg på hans dødsdag er direkte usmakelig og vitner om null innsikt i hva andre føler i nær omgangskrets. Ønsker du debatt om norske soldaters valg og deres forståelse hva krig innebærer så opprett en generell tråd. På denne måten du har opptrådd til nå har du oppført deg som en imbesill tosk!janb skrev:Trond Petter skjønte sannsynligvis hva han holdt på med.
Høvdingen og alle andre som tror de vet noe, men som kan slette - pinlig...
Soldater lever eller dør, norske eller ikke.