TROMSØ RIKTIG VALG FOR OL

P

Parelius

Gjest
Det er vel ingen som virkelig tror at Tromsø får det? Det diskuteres hypotetisk om noe som aldri kommer til å skje.

Espen R

Æresmedlem
Ble medlem
25.03.2002
Antall liker
4.037
Innkvartering, hva er egentlig problemet ? Tromsø-OL blir jo markedsført som et eksotisk arktisk eventyr...Det er jo bare å sette opp en god del tipier og bygge masse Igloer i skråninga på tromsdalssia. Ser ikke helt problemet..

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
10.080
Torget vurderinger
1
For ikke å snakke om NATO-lageret av telt, containere og bygg. Vi har planer om å invitere Royal Carribian CruiseLines for de som ønsker High End overnatting.

G

Gjestemedlem

Gjest
Kanskje disse idrettsgubbene ikke er så bortreist likevel. Det kan jo nesten se ut som om de har meldt Tromsø som søkerby kun for å bra nytte av den oppmerksomheten dette gir, selv om de ikke har noen som helst forventning om å ende som arrangeur.

Et påskudd til å vise videoer av golde kystlandskaper, fiskebåter og reinflokker, og annet slikt vas som turistene finner eksotisk der oppe i det evige vintermørke nord.

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
10.080
Torget vurderinger
1
Kanskje disse idrettsgubbene ikke er så bortreist likevel. Det kan jo nesten se ut som om de har meldt Tromsø som søkerby kun for å bra nytte av den oppmerksomheten dette gir, selv om de ikke har noen som helst forventning om å ende som arrangeur.

Et påskudd til å vise videoer av golde kystlandskaper, fiskebåter og reinflokker, og annet slikt vas som turistene finner eksotisk der oppe i det evige vintermørke nord.
OL er i første rekke reklame for Norge i det hele tatt. Idrett for idrettens egen skyld..? nei den må du lenger ut på landet med...

jowil

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.07.2006
Antall liker
9
Det morer meg kostelig at Oslo-mafiaen smalt på fornuft. Tydeligvis kom det som et sjokk også. ::)

K

kathrine

Gjest
Giske uttalte jo rett etter avgjørelsen at

" det var jo ikke sikkert det ble gitt statsstøtte" 8)

Det hadde han sikkert sagdt hvis Oslo hadde vunnet? ;D
Vh
S

Z

Zomby_Woof

Gjest
Giske uttalte jo rett etter avgjørelsen at

" det var jo ikke sikkert det ble gitt statsstøtte" 8)

Det hadde han sikkert sagdt hvis Oslo hadde vunnet? ;D
Vh
S
Han ville sagt omtrent det samme, vil jeg tro.

Hvis Trondheim hadde vunnet, derimot.

Tenk hvilke besøkstall 'rockemuseet' hans ville fått...

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo
har noen tenkt over hvor inni gampr... marginale de fleste vinteridrettene er?? Og hadde de ikke vært marginale, så ville det uansett ikke vært noe bedre. Skal jeg først bekymre meg over hvor mine surt opptjente skattekroner skal gå, så er det ihvertfall her. Da er det bedre at en gjeng giddaslause dagdrivere nyter godt av mine kroner. Ja, faktisk!! :p

Gjest.

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.09.2006
Antall liker
929
Vinteridretten blir mere og mere marginalisert ettersom klimaendringene fortsetter. Nei til vinter-OL!

Topp Bunn