Trenger noe start hjelp til DIY.

culexus

Hi-Fi interessert
Ble medlem
22.04.2009
Innlegg
61
Antall liker
13
@ Trådstarter

Du må gjerne komme på en visitt til meg for å høre den smoothe og dynamiske Lowther PM6A delt ved 300 Hz. Den trenger ikke diskant og gir veldig mye bang for the bucks.
Det hørtes interessant ut, men jeg må spørre om hvor i Norge du bor :) ? Jeg holder til i Haugesund.
Vestby-Akershus, et lite stykke unna :)
Hehe det var noe langt unna:) Tror ikke det blir aktuelt desverre men ellers takk :)
 

culexus

Hi-Fi interessert
Ble medlem
22.04.2009
Innlegg
61
Antall liker
13
Hei :)

Nå var det lengesiden jeg har gjort noe med forsterkeren og oppfølging her på tråden min :) På tide å komme seg videre, litt for mange prosjekter her hos meg..
Hovedhobby er egentlig RC og multicopter så sist jeg hadde fri ble det litt mye flyturer og mekking:)

Uansett jeg må komme meg videre med dette prosjektet og har da noen spørsmål som vanlig;)

Hvilke motstandere bør jeg gå for, jeg har ingen ting å spare på så lenge det ikke er dekket med gull så jeg er villig til å betale litt for delene slik at jeg får det best mulig.
Så første trinn blir å plukke ut motstandere, men jeg er bra usikker på hva jeg bør gå for, håper dere som er eksperter på området kan komme med tips.

Jeg må også se å finne meg trafoer, tenker det blir dual mono og fra 300-400VA, noen sa at på hamar så var det noe bra å få tak i ?

Ellers har jeg da fått F5 pcb korta i havn, fikk 2 kit så om noen er sugne på et sett så har jeg et liggende av siste verisjon rev 3.0.
Sitter du på deler jeg kan få bruk for i dette bygget og har lyst å selge så er jeg klar for det også, bare kjekt å hjelpe i lagerbeholdningen til andre:)

Tusen takk for all hjelpen dere har kommet med så langt, setter pris på slike forum som dette ;) God helg alle mann!
 
Topp Bunn