Hei
Takk for mange svar.
I testen til lyd og bilde skriver de: Linn Majik 109 er både morsom og musikalsk, men den krever også mye av utstyret rundt seg. Heldigvis gir den også full retur hver gang du oppgraderer resten av anlegget. Majik 109 låter ikke som typiske 10.000 kroners høyttalere, og kan gjerne brukes med utstyr til flere ganger prisen uten å være det svakeste ledd!
Hadde vært morsomt å prøve en annen dyrere forsterker på disse. Jeg har dessverre ikke mulighet for å prøvelytte Majik DS-I. Og den blir for dyr.
Har sett en Bladelius Tyr II på brukten en stund. I annonsen skriver selgeren: Test fra Hifi & Musik som nylig kom ut kan sendes på e-post hvis interessant. (Hvor produktet i versjon utstyrt med DAC scorte full pott og slo en menge konkurrenter som Audio Analogue Verdi, ATC SIA2150, Denon PMA-A100, Micromega AS-400, Musical Fidelity M6i, Myryad MXI2080, Naim SuperNait, Perreaux Audiant 80i og Roksan Caspian M2.
Tror dere denne vil passe med Majik 109? Har lest at Naim skal være en god match, i følge den testen er Tyr II bedre forsterker enn Naim SuperNait...
Denne forsterkeren har ikke DAC, men jeg har en ekstern DAC (beresford caiman) som kan brukes. Kan også vurdere en ny DAC dersom caiman ikke er bra nok.
Kan vel nevne musikk jeg hører på: pop, rap og elektronisk.