Trenger hjelp med standsmessig befordring til bryllup i Trondheim

BurntIsland

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.02.2006
Innlegg
8.335
Antall liker
10.919
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
2
Hei

Skal gifte meg i Trondheim lørdag 14. juni. Dersom det er noen på sentralen som disponerer, eller kjenner noen som disponerer en spesiell bil, som brudeparet kan forflytte seg i fra kirke, via fotosession til festen, blir jeg overlykkelig og takknemlig. Vi er klar over at folk ikke låner ut sine kjøretøy gratis!
Det vi har i tankene er en limo, en veteranbil, en hva som helst som ikke det går 12 av på dusinet bil.

mvh

Burnt Island (bwoiann snabela online punkt no)
 

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Innlegg
15.747
Antall liker
3.916
Sted
Oslo
Da skal jeg gjøre det enkelt for deg.
Ta kontakt med presidenten for denne klubben:

http://www.bigboppers.no/index.shtml

Er det noen som kjenner, eller vet om noen det være seg Trondheim/Midt-Norge eller det ganske land, så er det den gjengen der.

Medlemskap anbefales for den med samledilla og/eller interesse for eldre stash og musikk. :)

Mvh
 

Slabbedask

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.12.2003
Innlegg
3.077
Antall liker
34
Trondheim må vel være den enkleste byen i Norge å finne standsmessig transport i. Ta kontakt med Amcar, det de ikke vet om hvem som har spesielle biler er ikke verdt å vite.
 

Snickers-is

Bransjeaktør
Ble medlem
05.02.2004
Innlegg
18.291
Antall liker
16.341
Sted
Østfold
Standsmessig transport kan være så mangt. Det er blant annet et miljø for boble med turbomatet wankelmotor i Trondheim, men det var kanskje ikke helt det du mente? ;D

Forøvrig er det jo mange fine klassikere, samt om det ikke er så langt, hest og kjerre er jo kanskje mer romantisk enn noe annet. Jeg og kona fikk gleden av å nyte en RR Silver Cloud fra 1957. Sjåføren var en tilårskommen proff sjåfør som hadde besørget sjampis, så mellom kirken og selskapslokalet hadde vi oss en aldri så liten piknik til ett av mine lokale barndomsminner mens folk konsumerte velkomstdrinkene.

Gratulerer på forskudd. Ikke drikk deg for full ;)
 

leifen

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.05.2006
Innlegg
2.343
Antall liker
1.844
Fotograf Langø på Heimdal har en gammel stilig Daimler (tror det er Daimler)
som han leier ut til sånne formål. En hvit sak. Litt sånn RR-lignende.

Har ikke nummeret til ham, men han er lokalisert i Søbstadveien.

Mvh.

Leif
 
A

Atle Kristiansen

Gjest
Sierra Cosworth:



Oppsøk nærmeste råner. Din fremtidige kone vil neppe glemme opplevelsen med det første heller.

Lykke til uansett.

Mvh
 

mteinum

Æresmedlem
Ble medlem
29.05.2007
Innlegg
10.119
Antall liker
3.889
Sted
Øya
Torget vurderinger
1
Hägglunds BV206


Første og beste militærleir burde ha en slik en.

Gratulerer så meget med framtidig bryllup!
 

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Innlegg
19.515
Antall liker
7.849
Torget vurderinger
0
14 juni er nok litt for tidlig til at jeg har fått nye hjul, så der kan jeg ikke hjelpe deg dessverre.

Men har du vurdert hest og karjol? Det må da være mer spesielt enn det meste?
 
Topp Bunn