I forbindelse med anskaffelse av tangentialarm til min platespiller, har jeg fått behov for et nytt armbord i aluminium. Det viser seg at produsenten sannsynligvis ikke leverer armbord til annet en radialarmer. Den gode nyheten er at armbordet jeg trenger er en avlang aluminiumsplate på ca15mm (eksakt tykkelse skal selvsagt måles) tykkelse med to presist drillede hull. Jeg har laget en mal i MDF som jeg har montert armen på, og dobbeltsjekket alle mål. Denne kan jeg sende/levere fra meg til den som evt. lager armbasen. Er det noen av dere her inne som jobber med slike ting, eller kjenner dere til noen som gjør slikt på oppdrag? Ta gjerne kontakt på pm eller mail 
edit: ser at jeg kanskje må utdype litt: Jeg er ikke bare på jakt etter en privatperson som kan gjøre dette, men også ute etter firmaer som driver med slikt. Jeg betaler selvsagt for arbeid og materialer, bare så det er sagt

edit: ser at jeg kanskje må utdype litt: Jeg er ikke bare på jakt etter en privatperson som kan gjøre dette, men også ute etter firmaer som driver med slikt. Jeg betaler selvsagt for arbeid og materialer, bare så det er sagt