C
Cyber
Gjest
Jepp, nå var det veldig snappy igjen!
|
Enig. Hvorfor denne øredøvende taushet?impulse skrev:Kan høvdingen vennligst komme på banen???
Helt klart på sin plass. De fleste av oss her inne har en aksje eller to i HFS sin server ;Dimpulse skrev:Kan høvdingen vennligst komme på banen???
Det varte altså ikke - nå er det like ille igjen. Og har vært det noen timer...SaltyDog skrev:Nå er hastigheten normal igjen - la oss håpe at det varer...![]()
Hehe! Virker sånn jacybervision_ skrev:Var nok en showdown i cabletown...![]()
Jeg har til dels hatt ganske laber respons (men ikke som noen regel, bare en gang i blant), samt at forespørsler mot sentralen til tider rett og slett timer ut (skjer ikke ofte, men oftere enn veldig sjelden). Jeg har opplevd det både fra jobb og hjemmenfra, så i alle fall ikke opplagt at det er hos meg eventuell feil ligger.Høvdingen skrev:Hos meg har det gått veldig kjapt hele tiden, og jeg er litt usikker på om vi skal skylde på serveren.
Mvh
Høvdingen
Samme erfaring her. Nå (lørdag ettermiddag) går det forresten kjapt, men tidligere i uken var det trege greier.nb skrev:Jeg har til dels hatt ganske laber respons (men ikke som noen regel, bare en gang i blant), samt at forespørsler mot sentralen til tider rett og slett timer ut (skjer ikke ofte, men oftere enn veldig sjelden). Jeg har opplevd det både fra jobb og hjemmenfra, så i alle fall ikke opplagt at det er hos meg eventuell feil ligger.
Selvsagt har det med Sentralen å gjøre. Av og til stopper alt opp her. Stort sett flere ganger hver dag.RJEL skrev:Når det går kjapt ellers på nettet, også surfer man innom Hi-Fi Sentralen så stopper alt opp.
Da er det vel naturlig å tru at det er noe med siten Hi-Fi Sentralen?
Men det går i perioder, har også opplevd et en gang de siste 14 dagene at jeg får "the page can not be displayed". Det var om kvelden i en lang periode, husker dessverre ikke hvilken dag det var.
Ja, det er åpenbart noe feil et sted. Min internettlinje både hjemme og på jobben er helt stabile og alt annet går som olja lyn, men fra sentralen er det varierende respons. Stort sett går det kjapt, men til tider er det full stampe i sirup.lars_erik skrev:Selvsagt har det med Sentralen å gjøre. Av og til stopper alt opp her. Stort sett flere ganger hver dag.
Samme her.Asbjørn skrev:Rundt 13:15 i dag var det plutselig så tregt at jeg fikk timeout. Tidligere på dagen fungerte ting normalt, likedan nå.