Tregt bruktmarked? Go international!!!

jorwed_

Audio Arkeologen
Ble medlem
04.09.2012
Antall liker
19.146
Sted
Nordre Follo
Torget vurderinger
97
Som amerikaner har han/hun helt sikkert anledning ti å tegne en liten polise på pakken. Så betaler dere posten de 280-290 kronene de skal ha (Under ett kilo)
Jeg sendte nylig en Pick Up over dammen og jeg sendte den som pakke og betalte under 300,- Han skulle "ta seg av forsikringen". Jeg måtte sende bilde og forsendelsesinformasjon til han samme dag jeg postla den.

666

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.09.2013
Antall liker
6.482
Torget vurderinger
14
Skal man sende noe fra Usa til Norge så er Ups akkurat dobbelt så dyrt som usps.
Jeg har fått sendt ganske mye fra Usa so i know.
Om det er det samme den andre veien vites ikke.
Jeg styrer ihvertfall langt unna Ups.

Polka

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.07.2003
Antall liker
4.570
Torget vurderinger
96
Hadde ikke stolt på italienske kjøpere. Har dårlig erfaring med selgere derfra. Ebay + PayPal er veldig trygg måte å få solgt hifi er min erfaring
Ja, men ebay knabber 10% av summen fra deg. Det er ganske betydelig. Men har solgt flere ting der selv, bare positive erfaringer.

AudioPhysic

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
11.11.2013
Antall liker
167
Sted
Stathelle
Torget vurderinger
23
Lurt på å prøve litt på ebay selv og, er på jakt etter en god pre til Meridian effekten jeg har. Her til lands er markedet dårlig for tiden.

Dr Dong

Æresmedlem
Ble medlem
23.01.2011
Antall liker
14.008
Sted
landskapet uten motstand
Torget vurderinger
1
Var innom Audiogon nettopp, men fikk et rent subjektivt inntrykk av at det var mye mindre til salgs der nå enn for noen år siden.

Stemmer dette, og hvis så, hvor har de tatt veien hen - hvilke andre sider.

T

TT.

Gjest
Jeg fikk solgt høyttalerkabler til en italiener etter at han hadde benyttet en søkemotor som heter AudioShark og fant annonsen jeg hadde her på Torget via denne motoren. Kjempeenkelt å sende til Italia. Fikk hjelp på post i butikk med å fylle ut skjema. To, tre min ekstra ift vanlig Norgespakke.

SRM

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.06.2009
Antall liker
2.501
Sted
Oppland
Torget vurderinger
23
Eneste som er at frakt fort blir dyrt. I hvert fall hvis det er noe tungt.

Topp Bunn