Inviterer til treff her hos meg mandag 7 november for en lytt. (sorry Lam)
Er bare å melde sin interesse her i tråden. ;D
Holder til i Sandefjord.
Holder til i Sandefjord.
Prioriterer du virkelig bursdag og familie FØR hifi ?? ..... Nei nå står`n ikke til påske gitt 8)G.A.G. skrev:Jeg har bursdag 7. november, så da er det (forhåpentligvis) noe hygge på gang i heimen. ;D
Mvh
Andreas
JanOlav skrev:Inviterer til treff her hos meg mandag 7 november for en lytt. (sorry Lam)
Holder til i Sandefjord.
Bare å komme det.8x12_TOM skrev:Dette kunne jeg godt tenke meg å bli med på. Får jeg innpass?
Det er notert.easyrider skrev:Jeg er med om det er plassgleder meg! Vi får se om det skal samkjøres noe fra øya eller tbg.
Det var da en tullete dag og ha bursdag på.G.A.G. skrev:Jeg har bursdag 7. november, så da er det (forhåpentligvis) noe hygge på gang i heimen. ;D
Mvh
Andreas
Det kan du, eller bare ta en tur ved anledning.ambiance skrev:Skulle gjerne vært med jeg også, men så er det jobben da! Jobber ettermiddag den dagen så det passet ikke så godt.
Prøver neste gang.
A.
Du kan i så fall ta plassen min, jeg må dessverre melde avbud :'(ambiance skrev:Kanskje jeg kan være med, men da må det bli litt på sparket i morgen.
Kan du sende meg adr, og tlf hvis det fortsatt er plass?
A.
Ok, men bare ta deg en svippom når du er på disse kanter engang.8x12_TOM skrev:Du kan i så fall ta plassen min, jeg må dessverre melde avbud :'(ambiance skrev:Kanskje jeg kan være med, men da må det bli litt på sparket i morgen.
A.
Det skal jeg gjøre. Ikke mange minuttene kjøre heller, du har jo sett farten på kjerra mi ;DJanOlav skrev:8x12_TOM skrev:Du kan i så fall ta plassen min, jeg må dessverre melde avbud :'(ambiance skrev:Kanskje jeg kan være med, men da må det bli litt på sparket i morgen.
A.
Ok, men bare ta deg en svippom når du er på disse kanter engang.
Stort sett hjemme.![]()
Hehe, stemmer det. RallyTor!8x12_TOM skrev:Det skal jeg gjøre. Ikke mange minuttene kjøre heller, du har jo sett farten på kjerra mi ;DJanOlav skrev:8x12_TOM skrev:Du kan i så fall ta plassen min, jeg må dessverre melde avbud :'(ambiance skrev:Kanskje jeg kan være med, men da må det bli litt på sparket i morgen.
A.
Ok, men bare ta deg en svippom når du er på disse kanter engang.
Stort sett hjemme.![]()
Takk for det!rumath skrev:Jeg har dessverre et styremøte i morgen. Skulle gjerne vært med i morgen... og helst med sjåfør en gang, og med vin!!
(Har koset meg i kveld, med god vin og gamle Prince-låter.)
Ha et fint treff i morgen folkens.
Rune
rumath skrev:Det var kjempekoselig Jan Olav, flott hjem du har!
Hva jeg særlig satte pris på:
Rømmevafler
Musikken
Selskapet
Det jeg likte mindre:
Manglende "tilstedeværelse".
Mitt ønske til neste treff:
Presensområdet må på plass, fremdeles noe som manglet der.
rumath skrev:Det var kjempekoselig Jan Olav, flott hjem du har!
Hva jeg særlig satte pris på:
Rømmevafler
Musikken
Selskapet
Det jeg likte mindre:
Manglende "tilstedeværelse".
Mitt ønske til neste treff:
Presensområdet må på plass, fremdeles noe som manglet der.
:J.J skrev:
JanR skrev:Skjønner jo nå at det er noe helt spesielt med treffene på vestfold sia :
/jan
Er nok en gjeng med raringer over på feil side av fjorden.mesut skrev:JanR skrev:Skjønner jo nå at det er noe helt spesielt med treffene på vestfold sia :
/jan
![]()
Ikke alle da. Men noen.rolfozzy skrev:Er nok en gjeng med raringer over på feil side av fjorden.mesut skrev:JanR skrev:Skjønner jo nå at det er noe helt spesielt med treffene på vestfold sia :
/jan
![]()
Noen få.rolfozzy skrev:Ikke alle da. Men noen.rolfozzy skrev:Er nok en gjeng med raringer over på feil side av fjorden.mesut skrev:JanR skrev:Skjønner jo nå at det er noe helt spesielt med treffene på vestfold sia :
/jan
![]()
Ingen dynamikk av Klipsch... ???... Ser nesten ut som en slakt dette..Vær snill nå gutter...AB1 skrev:Klipsch Hjørnehorn trenger litt mer effekt etter det jeg hørte. Det var ikke noe dynamikk å spore her. Kanskje noe kraftig transistor hadde gjordt susen?
Du forstår....... vestfoldinger.... :HCS skrev:Ingen dynamikk av Klipsch... ???... Ser nesten ut som en slakt dette..Vær snill nå gutter...AB1 skrev:Klipsch Hjørnehorn trenger litt mer effekt etter det jeg hørte. Det var ikke noe dynamikk å spore her. Kanskje noe kraftig transistor hadde gjordt susen?![]()
Godt jeg snart er Telemarking da ;DJanOlav skrev:Du forstår....... vestfoldinger.... :HCS skrev:Ingen dynamikk av Klipsch... ???... Ser nesten ut som en slakt dette..Vær snill nå gutter...AB1 skrev:Klipsch Hjørnehorn trenger litt mer effekt etter det jeg hørte. Det var ikke noe dynamikk å spore her. Kanskje noe kraftig transistor hadde gjordt susen?![]()
:
![]()