Frakt og sending Transport av platespiller Bergen - Oslo. Tips?

JoHoo

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.02.2013
Antall liker
4.167
Torget vurderinger
16
Noen som vet en sikker og ikke alt for dyr måte å sende en platespiller på ca 22 kg fra Bergen til Oslo? Litt bekymret for at posten setter kassen på høykant, så vil nødig bruke de

EndreS

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
06.09.2007
Antall liker
37
Sted
Bergen
Da jeg så overskriften tenkte jeg på posten. Raskt og rimelig. Men hvorfor kan den ikke stå på høykant? Det skal godt gjøres å garantere at den ikke kommer på høykant nesten uansett transporttør. Hva med å pakke mer enn godt nok? Et alternativ er å pakke i en halvpalle med karmer rundt og merke med piler opp. Da er du nesten garantert at den ikke snues på høykant. Da må du finne en av de andre transportørene og det blir dyrere.

E

JoHoo

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.02.2013
Antall liker
4.167
Torget vurderinger
16
Jeg er ikke bekymret for at den ikke er pakket godt nok, men den har oljefylte kamre i oppheng som lekker ut hvis den blir lagt på siden eller på høykant. Det er ikke noe tema. Kjøring er jo det beste, men det er jo så grasat langt.

Fenalaar

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.05.2002
Antall liker
7.598
Sted
Narvik
Torget vurderinger
3
Legg ut jobben på mittanbud.no og beskriv nøye hva som skal fraktes og hvordan.

Jeg sparte ca 3000 på å få frakta en 6x6 atv med henger fra Sogndal til Narvik...

Johan-Kr

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo
Med tanke på at jeg er i Bergen akkurat nå og møter Oslokompiser ikveld, la meg sjekke om noen kjører bil, og ikke slikt et aeroplan som meg selv. :)

JoHoo

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.02.2013
Antall liker
4.167
Torget vurderinger
16
Takk for godt tips! Fikk transportert herligheten fra Bergen til Drammen for kr 600 med flyttebil.

Legg ut jobben på mittanbud.no og beskriv nøye hva som skal fraktes og hvordan.

Jeg sparte ca 3000 på å få frakta en 6x6 atv med henger fra Sogndal til Narvik...

Johan-Kr

Topp Bunn