Trange orginale inner og yttercover

Norlenning

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.03.2007
Antall liker
565
Torget vurderinger
2
:p Fler enn mæ som irritere sæ over alt for trange orginale innercover og faktisk trange albumcover? Har endel nyinnkjøpte skiver der man knapt får platene ut av innercoverne. The Who: Who`s Next (200gr Classic) skulle æ ikkje fått plata med innercover ut av yttercovret heller :-[ Løsninga der ble stor plastlomme utpå og legge plata med innercover utpå orginalcovret.Forbanna irriterende dette,e det for å få solgt fler plater pga forbruker skrubber og skader skivene når man må føre dem inn med makt ::) Dette gjelder 180 og 200grams skiver vel og merke.Men så e nu de fleste nyutgivelser det,kunne klart mæ med tynnere skiver for å slippe dette problemet :-\ Burde F.. ikkje være så vanskelig for dem å lage ting som passe ??? Eller ka ::)

mvh Filip

cox

Overivrig entusiast
Ble medlem
24.08.2003
Antall liker
355
Sted
Nesodden
Torget vurderinger
2
Langt på vei enig. Har flere plater der jeg har måtte skjære opp et lite stykke av innercoveret for å få ut platen. Siste Erykah Badu er slik.

Jeg er kanskje litt gammel og sur, men det er også noe annet som irriterer meg. De tykke coverene på enkelte plater. Noen plater er opp i mot en halv cm. tykk og veier opp i mot en halv kilo, alt inkludert. Er dette et luksusfenomen og gimmick for å få solgt enkelte overprisede LPer. Dette gjelder særlig kjente artister som gir ut vinylutgave paralellt med CDen. Jeg har gamle trippelplater som ikke er i nærheten av å være så "tungvektige"

Topp Bunn