Trøbbel påHDTracks?

jan_eriks

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
06.02.2006
Innlegg
440
Antall liker
117
Noen flere som har trøbbel med at de må verifisere tlf nummeret ? Det er lagt inn på bruker men ved utsjekk aksepteres ikke det samme. Har prøvd +47 og 0047 forran mobilnummeret mit men nogo. Bruker paypal hvis det har noe å si.
 

OlaR

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.03.2005
Innlegg
887
Antall liker
433
Sted
Oslo
Torget vurderinger
25
HDTracks har jo ikke lov til å selge utenfor USA; det er jo derfor vi må fake id, osv. Kan det tenkes at de validerer telefonnr og dermed "tror" at du befinner deg et annet sted?

Jeg har i alle fall vært nøye med å legge inn så lite info som mulig. Har aldri hatt problemer, men det er noen uker siden sist jeg var innom der.
 

jan_eriks

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
06.02.2006
Innlegg
440
Antall liker
117
Hmm. slo bare inn det samme som forslaget deres 123-456789-0 . Funker.
 

OlaR

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.03.2005
Innlegg
887
Antall liker
433
Sted
Oslo
Torget vurderinger
25
I det siste har jeg opplevd det samme problemet; møter melding om "regional restrictions" el. l. i avslutningen. Jeg har antatt at årsaken er at de finner ut at jeg ikke er i USA.

Jeg har leste litt på andre fora og erfaringene ser ut til å variere. Noen hevder å ha kommet gjennom med å oppgi et telefonnr i amerikansk format, mens andre hevder at de sjekke ip.
 

Trane

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2003
Innlegg
8.166
Antall liker
6.852
Torget vurderinger
4
Jeg har kjøpt fra HD tracks med amerikansk adresse i flere år uten problemer, inntil en gang i sommer da jeg ble avvist.
Etter gjentatte forsøk ga jeg opp. Når bransjen gjør det så vanskelig å være lovlydig kunde at det er lettere og raskere å rappe musikken får man ta det til etterretning.....

Nok et eksempel på en bransje som graver sin egen grav.
 
Topp Bunn