Dette er ikke ment som et surmaga innlegg, men som ganske fersk HIFI-frelst trønder er det av og til en smule vanskelig å følge med på en del av tråene i forumet her inne. Klikker meg inn på en del forskjellige med tro på at jeg vil få litt info, og gjerne svar på noen spørsmål. Men under de fleste tråder har det blitt slik at det til de grader sklir ut, og omhandler noe helt annet. Eks. Den tråden som omhandler "Ønsker om tester i Fidelity." Nå er det ufattelig mange innlegg i den tråen som omhandler noe helt annet, og gjør det litt kjedelig for meg (kanskje også andre) som ikke er inne i alle diskusjoner og termer ennå.
Vel, håper ikke dette blir oppfattet feil. Synes forøvrig det er ei bra sie, bruker masse tid her, og kunne derfor tenke meg at forumet var litt mere "on topic" i de forskjellige tråene.
Vel, håper ikke dette blir oppfattet feil. Synes forøvrig det er ei bra sie, bruker masse tid her, og kunne derfor tenke meg at forumet var litt mere "on topic" i de forskjellige tråene.