Trådløs lyd. veien videre.

sand19

Medlem
Ble medlem
02.02.2008
Innlegg
41
Antall liker
0
Torget vurderinger
1
Blir ikke helt klok på veien videre, hva som er best.
har lyst på trådløs lys. så sett litt på sonos og andre streamere.
så sett litt htpc/multimediapc.
det som er kjekt med en htpc da kan man spille blu ray også. så bli kvitt en spiller i racket.
tenkt og bruke rund 5k ca. spillig fra spotify.
noen bra tips til dette formålet?
 

maxmekker

Overivrig entusiast
Ble medlem
03.03.2005
Innlegg
675
Antall liker
319
Torget vurderinger
2
Det er mange muligheter. Pc løsningen som du snakker om kan fungere bra. Jeg anbefaler deg å sjekke ut feks Simpel Audio sine saker. Spiller det meste, lett å sette opp og har en veldig god lyd. Hos meg er det viktig med en enhet som kan sille all musikk uten at tv må brukes samtidig, det slipper en med simpel audio, da dem styres via nettbrett, telefon eller pc om en ønsker. Dem ligger høvelig i den prisklassen du har nevnt samt at dem får svært gode tester alle plasser dem testes. Snakk med Soundgarden og du får nok både testet og hjemlånt.
 

sand19

Medlem
Ble medlem
02.02.2008
Innlegg
41
Antall liker
0
Torget vurderinger
1
sett på noen htpc nå. vet ikke hva som er viktig og se etter. men det som jeg vet jeg trenger er blåtann. trådløstnett og spille blu ray.
så er noen av disse brukanes.
ASRock Vision HT 420D - USFF - 1 x Core i5 4200M / 2.5 GHz - RAM 4 GB - HDD 1 TB - DVD-Writer - HD G / Vision HT 420D-4G1T/W / ASRock / ASRock / Stasjon�r PC / Stasjon�r PC / Produkter / Netshop

http://www.netshop.no/products/Stas...?searchtrack=ProductList&prodid=102970&info=2
Iwill Norge AS - Nettbutikk Iwill ecostyle Intel Haswell + Optisk
det som er bra med den siste,er att jeg har nesten like kabinetter med hypexmodulene mine.
 
Topp Bunn