Tråder som forsvinner...

Kabeldragern

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.01.2003
Antall liker
1.272
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
1
Tråder som forsvinner er en uting. Det har holdt å stenge dem... Deltok i gårkveld i en tråd som omhandler "tonen" i et musikkanlegg. Ser i dag at denne tråden er borte. Blir litt "paranoid" av slikt...

Mulig jeg tar feil her, kanskje jeg bare ikke finner tråden. Men har jeg rett, at tråder bare forsvinner, så er det en uheldig bruk av sensur mener jeg.

Ulf-B

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.05.2008
Antall liker
2.102
Sted
Oslo
Torget vurderinger
20
Ikke bare er tråden borte - innleggene mine er også borte. Alt sammen forsvunnet - som dugg for solen.

Den var da ikke så slem, den tråden? Bare hyggelig meningsutveksling - men det er kanskje det som var feilen?

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Antall liker
12.574
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
Den ble slettet etter ønske fra trådstarter.
Husk - det er ikke dermed automatikk i at tråder slettes/stenges etter slike forespursler. Dette gjøres på skjønn, hvordan tråden utvikler seg etc.

Kabeldragern

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.01.2003
Antall liker
1.272
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
1
bambadoo skrev:
Den ble slettet etter ønske fra trådstarter.
Husk - det er ikke dermed automatikk i at tråder slettes/stenges etter slike forespursler. Dette gjøres på skjønn, hvordan tråden utvikler seg etc.
Hva var den skjønnsmessige vurderingen til trådens utvikling her da?

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Antall liker
12.574
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
Det ønsker jeg ikke å kommentere da forklaring ble gitt av trådstarter og slikt innhold skal ikke distribueres videre ut.

Men det finnes "retrett mulighet" for en slik sletting. Skal se gjennom tråden en gang til for en "second opinion".

totte

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.04.2007
Antall liker
2.500
Torget vurderinger
0
Meget besynderlig. En fin meta-morsomhet er hvis Kabeldragern nå anmoder om å få denne tråden slettet, får medhold, og i morgen spør en annen om det samme. Groundhog day.

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Antall liker
12.574
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
Sant nok totte. Ikke utenkelig at tråden gjenåpnes igjen da ved "lett" moderering slik jeg ser det er den helt finfin.

Jaja - det var god Norsk.

EDIT: Etter litt arbeid så gjenoppstår den "forsvunnede tråden" under forskjeller og testmetodikk.

Så nå venter neste tema...

Tråder som gjennopppstår....

Topp Bunn