Vedlegg
-
130.8 KB Visninger: 445
Synes den i hvertfall var morsom jeg i hvertfall. Viktig? overhode ikke.
Kvinnen (91) fant et et kryssord på museumsveggen og løste det. Det skulle hun ikke ha gjort- DagbladetEn 91 år gammel kvinne er politianmeldt etter å ha funnet et kryssord på et museum i Tyskland - som hun begynte å fylle ut.Det hun imidlertid ikke visste var at kryssordet var en del av museets utstilling, og at det hadde en verdi på nesten 750 000 norske kroner.
91-åringen har selv forklart at teksten som stod til kunstverket var «Insert words». Det skal hun ha sett på som en invitasjon til å fylle ut de manglende ordene.
Amerikaner ranet bank for å slippe unna kona | ABC NyheterI et desperat forsøk på å komme seg bort fra kona, ranet den 70 år gamle mannen fra Kansas i USA en bank for å komme i fengsel.
Et typisk katolsk dilemma. Det var derfor den sicilianske mafia oppstod i sin tid.Da er du virkelig lei kona:
Amerikaner ranet bank for å slippe unna kona | ABC NyheterI et desperat forsøk på å komme seg bort fra kona, ranet den 70 år gamle mannen fra Kansas i USA en bank for å komme i fengsel.
Å få fred fra dragen ved å utsette seg for straff i form av fengsel. Vanskelig å få skillsmisse i Italia på den tiden...^For å rane banker?
Også jeg som trodde det var til å åpne øl medDette har jeg virkelig lurt på
Smaalenene - Derfor har stekepannen et hull i håndtaket