|
Likte også godt videoene fra de tidligere platene.Her er noen fler.Dystre og gysete kanskje.Lurer litt på om de har gått på skumle medikamenter av og til.room skrev:Tool lager gode videoer. Syns spesielt de fra de første platene var bra..
Det var jo en deilig låt fra en pen ung dame.Hadde jeg ikke hørt før.bjornh skrev:Kina Grannis med låta Valentine:
Uff,jeg er visst ille på sånnt. :bjornh skrev:BanjoArrne; prøver du å ta kål på tråden..? ;D
Hehe. Ja da må folk bare bli mer kreative. ;DBanjoArrne skrev:Uff,jeg er visst ille på sånnt. :bjornh skrev:BanjoArrne; prøver du å ta kål på tråden..? ;D
Unnskyld,men det blir bare helt storm i topplokket når jeg begynner å lete etter diverse og nettet gjør det ikke lett å stoppe,med sine utømmelige kilder.Men det er artig å finne gode gamle videoer også.Trodde jeg hadde glemt dem.![]()
Hehe,kanskje det .bjornh skrev:Hehe. Ja da må folk bare bli mer kreative. ;DBanjoArrne skrev:Uff,jeg er visst ille på sånnt. :bjornh skrev:BanjoArrne; prøver du å ta kål på tråden..? ;D
Unnskyld,men det blir bare helt storm i topplokket når jeg begynner å lete etter diverse og nettet gjør det ikke lett å stoppe,med sine utømmelige kilder.Men det er artig å finne gode gamle videoer også.Trodde jeg hadde glemt dem.![]()