Ser jo helt kanon ut empty, hva ellers enn Audio Aero forer du Nanoene med?empty skrev:Og litt til.
Ser jo helt kanon ut empty, hva ellers enn Audio Aero forer du Nanoene med?empty skrev:Og litt til.
gm100 finnes ikke otl.KW skrev:Jeg trodde at GM 100 var otl jeg, eller tar jeg feil?
Mvh.KW
Bass forsterkerene!....the_eye skrev:hva kommer den høye vekten av? basskassen? :![]()
joaquin skrev:grattis, empty.
han nissen din er ikke bare raus, han har god smak også! ;D
hvis de er splitternye, må du regner med noen hundre timers innspilling før de låter kropslig og varmere.
ag rett fra boks kan låte litt tynt.
nano + gm100 bør da kunne spelle musikk, kan ikke tenke meg noe annet.
når det er sagt, så tror jeg du kommer til å havne på enten set eller otl med tid og stunder.![]()
liern skrev:Nissen har akkurat vært hos meg og levert en slik:
![]()
3900,- inkl. alle avgifter fra Tyskland.
Fra meg til meg. ;D
musicus skrev:Grattis så mye Empty, det skal bli spennende å følge dine inntrykk her, må nok droppe innom en tur når jeg er oppover ;D ;D .....
mvh
Wow! Det hørtes da fryktelig billig ut?! Er det for en komplett spiller, eller kun selve drivverket? Uansett en lekker sak! Gratulerer så mye...liern skrev:Nissen har akkurat vært hos meg og levert en slik:
![]()
3900,- inkl. alle avgifter fra Tyskland.
Fra meg til meg. ;D
Har allerede hatt nissen på besøk, han kom kjørende fra Østfold på fredagempty skrev:Flere som får noe fint til jul?
Snuffs, snuffs...fytti nå ble jeg mesunnelig. Dette er min "våte" drøm å få i hus.empty skrev:Noen har allerede tatt en velkvalifisert gjetting ;D ;D. Her er noen flere bilder.
AKA skrev:Har allerede hatt nissen på besøk, han kom kjørende fra Østfold på fredagempty skrev:Flere som får noe fint til jul?
![]()
JanR skrev:Tja, får en sånn her ila av uken håper jeg
![]()
Heart 6000 heter den vel så pent.
Og muligens noe annet men det får være en overraskelse
/jan
Tusen takk for man si til nissen selvempty skrev:AKA skrev:Har allerede hatt nissen på besøk, han kom kjørende fra Østfold på fredagempty skrev:Flere som får noe fint til jul?
![]()
Gratulerer med fin julepresang. Noe undervurdert i Norge, kanskje? Den forsterkeren har potensiale, i tillegg til å være fleksibel og enkel i bruk. Håper dere får det fint sammen
.
Skal sette på sløyfe?empty skrev:Flere som får noe fint til jul?