Diverse Tråden for morgenfugler.

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• ottone

Nesten klassiker
    Ble medlem
    08.04.2008
    Antall liker
    12.681
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    3
    Ikke mange morgenfugler for tiden ?
    Bare meg, som er tilbake i den vanlige tralten etter tung juleferie med skammelig mye formiddagssøvn.
    En lettelse for kropp og sinn å igjen våkne av seg selv kl.6 hver dag. Det er nok jobb som setter seg i kroppen, men jeg innrømmer at jeg liker det.
    Da har jeg tatt husvasken og handlet, spilt musikk og drukket kaffe, det nærmer seg lunch før resten av flokken våkner. Så gammel må man altså bli før man finner ut at ølsalget her ikke starter før kl.9. :eek:
    Solen skinner så det varmer i ryggen. Da kan vi skru opp, og tenke på dagens musikkhandel.

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    øltørst før ni? da har du selvsagt noen kalde på lur.

Kaldt er det ute ihvertfall, kle seg godt før jeg og eldstemann tusler bort på Slum (oslo) City for å kjøpe noen pakker legovei. Det jeg ikke har fortalt Lovequeen er at far har vært på salg i januar, og gjemt unna over 10 legosett. Blir mye bygging i vinter........ :cool:

Skal vi se, idag tror jeg vi går for politistasjon i skogen.

bambadoo

Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    11.10.2002
    Antall liker
    12.521
    Sted
    Lørenskog
    Torget vurderinger
    16
    Hatt en times spinning på morgenen :) Åpen dag på elixia colosseum i Oslo....

Bjørn.H

Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    03.07.2004
    Antall liker
    9.856
    Torget vurderinger
    1
    God Søndag Morgen.

Med småbarn i huset er det tidlig opp! Kaffen er satt til trakting. -4,5 grader ute. Ser ut til å være bra skiføre.

S

sorgenfri

Gjest
    Annkom akkurat Florø. Vindstille, og folketomt. Søndager er de samme uansett hvor en er..

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Kaffe, knitrer i peisen, ungene sover, joa en helt grei morra så langt :)

/jan

ottone

Nesten klassiker
    Ble medlem
    08.04.2008
    Antall liker
    12.681
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    3
    Godt å se at det er liv i flere enn meg her.

Dagslyset nærmer seg her, kaffe i koppen, og jeg er snart klar for en morgentur med kamera og stativ.
    Daggry med frostrøyk og islagte vann, kanskje et rådyr eller to i skogkanten. Hvem vet, en helt ny dag.

God morgen alle sammen, og spesielt til deg, JanR!

Jørgen

Griffenfeldt

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.12.2008
    Antall liker
    4.164
    Sted
    I en blokk
    Torget vurderinger
    17
    God morgen, eller snart god natt for mitt vedkommende. Må chille'n med med litt musikk og en kopp kaffe før jeg legger meg. Prøver å drøye det lengst mulig i helgene slik at regjeringen får seg ett par ekstra timer på øyet når jeg har arbeidshelg. Gjeeesppp...
    Kidsa var oppe og hadde rukket å slå på Xboksen og begynt på restene etter Lørdagsgodtet når jeg kom inn døren. Merkelig at de er oppe så tidlig i helgene når jeg må slite de ut av sengen når det er skole midt i uken? Merkelig det der.

J.E.R

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    25.08.2012
    Antall liker
    166
    Sted
    Larvik (Narvik)
    God morgen...

Det der med unger kan jeg skrive under på, merkelig er det eneste ordet jeg kommer på :)
    Siste dagen på teorikurs for maskinfører for meg idag, så blir det praktisk kjøring utover uka om man består idag :)

Skal i gang hos GRIEG Logistics i Narvik, vi skal laste/skipe malm for Northland Resources og skal jobbe 5 skift.
    Mistet jobben i fjor da REC la ned fabrikken jeg jobbet på i Narvik, 5 år ble det og avsluttet som Linjeleder, triste saker, kjempe arbeidsplass!

Ha en god dag folkens...

T

tce-teams

Gjest
    God morgen her på hfs , har vert oppe noen timer nå. Sånn er det med små barn i hus + valpen vår da bamse , må luftes kl 08.00 om morgenen. været kunne vert noe bedre i os kommune i dag da men men ellers ein topp start på søndagen.

C

Cyber

Gjest
    Morn morn, fikk sove lenge idag og slurper nå i meg kaffe fra et halvliters-glass mens det knitrer i ovnen. Uten har det kommet 30 cm snø, men er mildt så jeg lar Vår Herre ta seg av måkinga - nå blir det litt VM på ski og avslapning.

FrodeR

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    01.10.2007
    Antall liker
    304
    Sted
    Trondheim
    God morgen alle sammen!
    I dag skal jeg montère vintageanlegget mitt i svetterommet utenfor badstua. Gleder meg til å høre gammellyden igjen :)

Spiralis

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Antall liker
    8.566
    Torget vurderinger
    0
    God morgen alle tulliger som står opp før fanden har fått på seg underbuksa!

Våknet halv seks og får ikke sove!! Knurr!

V

vinyl-jønki

Gjest
    Såså, prøv å se positivt på det. Nå får du litt tid til HFS?;)

Griffenfeldt

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.12.2008
    Antall liker
    4.164
    Sted
    I en blokk
    Torget vurderinger
    17
    Klager på å våkne tidlig! Jeg våknet 21.10 og reiste på jobb. Snart er det hjem å legge seg etter endt økt.

VilhelmW

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.03.2009
    Antall liker
    217
    Sted
    Alltid lofotværing
    God morgen, I Noregs bebuende mænd ( og qvinder )... det er jo allerede langt på dag; det er gråvær over Bodøbyen, +2 grader C., kjærringa er passe sur, og frokostbrødskiva samt første kaffekoppen er fortært. Irsksetter'n har fått morralufteturen sin, og ryggen ( min ) er ikke god - det ligger an til en fantastisk dag. Kanskje en forsiktig skitur i høvelig flatt terreng, er bra for en vrang korsrygg??

T

tce-teams

Gjest
    God morgen folk her på hfs våknet kl 09.00 i dag så ut soverom vinduet , og fikk løst til og legge meg igjen før et dritt vær.

Fenalaar

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.05.2002
    Antall liker
    7.598
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    3
    Overskyet, men mildt (1,5 kuldegrader) her i Narvik i dag.

Var høvelig tidlig oppe i dag, og har gått gjennom de vanlige nettsidene (nyheter, fb og 'sentralen). Nå er det tid for søndagsfrokost (kokt egg og røkelaks) med kjæresten, før vi drar ned til leiligheta mi for å gjøre en oppussingsinnsats...

Snart ferdig med å renovere 60 år gamle beslag og hengsler med ørten lag maling og spakkel på. Den verste døra hadde nok mange lag maling på hengslene til at den ikke gikk ordentlig i slå...

Sist redigert:
    T

tce-teams

Gjest
    Her blir det finvær framover :)

Mandag25. marsTirsdag26. marsOnsdag27. marsTorsdag28. marsFredag29. marsLørdag30. marsSøndag31. marsMandag1. april
    0 mm nedbør i døgnet0 mm nedbør i døgnet0 mm nedbør i døgnet0 mm nedbør i døgnet0 mm nedbør i døgnet0 mm nedbør i døgnet0 mm nedbør i døgnet0 mm nedbør i døgnet

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    10 kuldegrader kl 0715:mad: hvor er våren? hvor er de varme svabergene?

R

rico

Gjest
    23 kalde her og nydelig! Men nå er det palmehelg og støyen har begynt å innta fjellheimen. Bortsett fra 2 uker i Februar så har jeg vært på fjellet siden slutten av November men nå pakkes det og snuten settes ned mot samfunnet. Det har vært en fantastisk vinter! Masse plater som venter hjemme så det blir "spille plater påske".

VilhelmW

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.03.2009
    Antall liker
    217
    Sted
    Alltid lofotværing
    Rico, finn deg et meiningsfullt, vanlig arbeid, sånn at vi andre slipper å være så satans misunnelige... 08a3e89264ad[1].gif

Tce, det var litt for mildt der hos deg...Jeg var oppe kl. 0700 og sjekka været. SW frisk bris, snø-, hagl- og sluddbyger i vill forvirring, +3 grader C. Værmessig ligger det an til typisk nordlandsk påske, med godt blanda vær.

Akkurat nå sitter jeg og følger med NM vinter for fuglehunder, finalen går nå, med direkte oppdatering på pc'en. Det er heilt ulidelig spennende!! Skal snart reipe på meg smørefrie ski og burne løypa med irsksetterne, før Northug og Bjørgen skal følges på TV'n.

R

rico

Gjest
    Rico, finn deg et meiningsfullt, vanlig arbeid, sånn at vi andre slipper å være så satans misunnelige... Vis vedlegget 190206
    :)
    Jeg har det, tror jeg, selv om jeg lurer litt innimellom på hva som er meningsfullt....

Selv om jeg pleier å ha en 150-170 dager i fjellheimen i løpet av et år så er det siste halve året+ litt utenom det vanlige, det ble litt mange arb. timer i fjor og grunnet hyggelig arbeidsgiver så fikk jeg ta det ut i fjelltimer i stedet for penger. Nesten så jeg er litt misunnelig selv også....

ottone

Nesten klassiker
    Ble medlem
    08.04.2008
    Antall liker
    12.681
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    3
    10 kuldegrader kl 0715:mad: hvor er våren? hvor er de varme svabergene?
    Jeg innser det nå. Våren er avlyst.
    Gidder ikke stå opp tidlig lengre når det er sånn. Søvn, feit mat, drikke og musikk, det er det som gjelder nå.
    Greit nok det, bortsett fra støyen fra den hersens varmepumpa.

T

tce-teams

Gjest
    Stod opp kl 05.55 i mårres våknet til utrolig fint vær -2.5 grader.

T

Tittentei

Gjest
    Good morning. Våknet nå, øynekroken full av øynebuser, ene øyet halvveis lukket, våt av svette på ene siden og hoven i ansiktet. Klar for lunken termoskaffe.

T

tce-teams

Gjest
    Kan man få bedre vær i påsken :D

[h=1]Langtidsvarsel forOsøyro, Os (Hordaland)[/h] Sist oppdatert kl 4:51. Ny oppdatering ca. kl 10:45

Legg til mine steder Share on facebook Share on twitter Share on email More Sharing Services 41

Værvarsel som
    PDF

[h=4]Aktuelle steder[/h]
    Til hovedmeny i bunnen av sida

Torsdag28. marsFredag29. marsLørdag30. marsSøndag31. marsMandag1. aprilTirsdag2. aprilOnsdag3. aprilTorsdag4. april
    0 mm nedbør i døgnet0 mm nedbør i døgnet0 mm nedbør i døgnet0 mm nedbør i døgnet0 mm nedbør i døgnet0 mm nedbør i døgnet0 mm nedbør i døgnet0 mm nedbør i døgnet
    Langtids varsel

T

Tittentei

Gjest
    Nå skal det tittes på kranglefantene i Grottenveien 1, mens man våkner til gjenoppvarmet kaffe.

FrodeR

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    01.10.2007
    Antall liker
    304
    Sted
    Trondheim
    Finvær i Trøndelag i dag. Denne og de neste dagene skal benyttes til reparasjon og påbygging av kaia. Påska er fin til slikt arbeid, da fjæra er stor. Men først, kaffe.

T

tce-teams

Gjest
    God morgen folk her på hfs , stod opp til snø her i dag på osøyro. Trur ikke den kommer til og ligge lenge da.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn