Å faen. Men tosken er fortsatt glad i motoren det er jeg sikker påMorten er frankofil, ikke tosken![]()

Å faen. Men tosken er fortsatt glad i motoren det er jeg sikker påMorten er frankofil, ikke tosken![]()
Tosken er glad i alle han, men i passe doser!Å faen. Men tosken er fortsatt glad i motoren det er jeg sikker påmen altså ikke Frankofil. I stand corrected
![]()
Satt langt inne, da jeg hater alt styret med tre lag og seig plast, men samtidig.... Disse er glatte, så da kan jeg leve med det.Har og vurdert å tre dong på alle platene mine. Har klart meg uten til nå. Spennende å se hva snekkeren mekker til![]()
Var liv i ham i går, i hvertfall!Har Tosken druknet![]()
Har han ikke tatt svømmeknappen?Har Tosken druknet![]()
Venter på bilder av Reolene!Tosken er blandt oss!
Han har vært litt redusert i det siste og helt ærlig litt sliten av hifiri. Nå blir det en del aktivitet fra og med neste uke. Insel starter på reoler og jeg skal hente amper, så kanske jeg atter springer ut som en vårblomst!![]()
Da må du nok vente litt til, de må bygges først. Tipper du har pakket bort bunaden din igjen før de dukker opp.Venter på bilder av Reolene!
Hvordan går det med alfabetisk sortering av CD`ene?Da må du nok vente litt til, de må bygges først. Tipper du har pakket bort bunaden din igjen før de dukker opp.![]()
Du tenker jeg skal sortere dem før jeg har et sted å plassere dem? Dessuten kan jeg hverken alfabetet eller forskjell på høyre og venstre, så jeg outsourcer nok det arbeidet til de smarte i husholdet!Hvordan går det med alfabetisk sortering av CD`ene?
Hallelujah, han er oppstanden.Tosken er blandt oss!![]()
Tror ikke du skal ta noe som selvfølge når det kommer til El Tonto, men tipper det går sømløst lellFlott at du endelig har funnet ett yttercover som passer deg. Jeg tar det som en selvfølge at du har valgt typen med søm i bakkant.
Fargekordinert er også litt praktisk.Du tenker jeg skal sortere dem før jeg har et sted å plassere dem? Dessuten kan jeg hverken alfabetet eller forskjell på høyre og venstre, så jeg outsourcer nok det arbeidet til de smarte i husholdet!