Evo III skrev:
Har mange sossecover jeg

Hva er mange og hvor mye ønsker herren?
Skal ikke ha noe for de
Har mange sossecover jeg
Skal ikke ha noe for de
Nja, noe må han få i gjengjeld!Evo III skrev:
Har mange sossecover jeg
Skal ikke ha noe for de![]()
Sett deg på toget som går fra Råde togstasjon kl 08:59 i morgen, der vil du treffe på 2 kjente fjes.Nei, går både tog og har bil, ingen skal trenge å bli heftet av meg, men takk!![]()
Tenker tog utgår... Uansett, i morgen kan FOMOen ha gått overSett deg på toget som går fra Råde togstasjon kl 08:59 i morgen, der vil du treffe på 2 kjente fjes.![]()
Nykjøpt Transit med madrass i bagasjerommet? Tosken på loffen i Asker?Tenker tog utgår... Uansett, i morgen kan FOMOen ha gått over
Nei, hadde uansett hverken tenkt til å overnatte eller drikke, er jo bare dårlig time unna.Nykjøpt Transit med madrass i bagasjerommet? Tosken på loffen i Asker?
Den var ny
Nei, ingen av delene egentlig. Eneste følelsen dette genererer foreløpig er kvie. Kjedelig å bære, koble og alt det...Spennende og litt vemodig?
Foma, toske redskap det.Tosken må innrømme at han fikk et lite snev av FOMO akkurat nuh!
Nope, fortsatt fullt Toskeanlegg. Tror ikke det er så veldig travelt for ny eier, men forsvinner nok snart..Du sa vel at 1.2KW’ene var solgt, men er de allerede ute av huset?
Er det forskjell på lyden hvis signalene går digitalt verdus analogt fra D1100 og til Trinnov Nova?Ja, dere ser riktig, inntil videre vil CD-spiller gå analog inn i Nova via D1100. Dette grunnet klokke kompatibilet med Dante/DVS.
Når undertegnede har to DACer som låter forskjelligt, hvorfor ikke bruke den muligheten?Tja, u tell me, du som tuner oppsettet med DACer!Av signalhygieniske er det jo litt kjipt å kjøre et digitalt signal gjennom en DAC => ADC => DAC... Hvor hørbart det er? Tja...
A/B testing vil være omfattende, så har ikke svar!Derfor spørsmålet, om du hører noe forskjell?
Viktig å starte med litt musikk før arbeidet!
"Å Vera eller ikkje Vera, det er spørsmålet....Kan det bli Topping Tosken?![]()
Sant nok, men på den andre sida: McIntsosh er amerikansk.Michi er made in china dessverre
Lærar, skribent, raddis...Sant nok, men på den andre sida: McIntsosh er amerikansk.
Vil du vite hva LLM sier om denne i denne konteksten?Lynx Hilo2 Reference AD/DA Sort (USB) Konvertersystem for stue og studio - Prolyd AS
Lynx Hilo2 Reference AD/DA System "Hilo 2 is our most transparent interface ever" Key features: - Pristine, independently coupled 2...www.prolyd.no
![]()
Hilo 2 - Products - Lynx Studio Technology, Inc.
We engineer the finest tools to help audio professionals create even better sound.www.lynxstudio.com
Hva med denne: Lynx Hilo 2?
JA TAKKVil du vite hva LLM sier om denne i denne konteksten?
| Kategori | Vurdering |
|---|---|
| Støygulv | |
| Word Clock sync | |
| AES/EBU inngang | |
| Gainstruktur | |
| Balansert ut | |
| Stabilitet | |
| Estetikk | 🟡 Funksjonelt, ikke vakkert |
| Pris/ytelse | 🟢 Meget høy |
| Opprinnelsesland | |
| Modulær? |
Tenker du bør lytte selv, men husk at det ikke er samme boks og at han bruker den på en litt annen måte enn hvordan du vil bruke den.TAKk TAKK!!
@The Shy bruker samme produsent som DAC. Er spent på å høre den. Fyller den kravene dine?
Kan du løse det ved å koble den til PC?Tenker du bør lytte selv, men husk at det ikke er samme boks og at han bruker den på en litt annen måte enn hvordan du vil bruke den.
Hadde det ikke vært for mangelen på ekstern tilgjengelighet av src med digital ut hadde jeg kjøpt den tvert. Den hadde da oppfyllt to behov i ett, grunnet 4 kanaler. Både som grensesnitt for AES ut til Evidence og som sample rate tilpassning for CD-spiller
Vent litt! Sjekker noe ut og laster inn manual i LLM, kan virke som den har bommet litt!Kan du løse det ved å koble den til PC?
Nå må du skjerpe deg! Du har nå manualen, bruk den før du svarer og forhold deg til problemstillingen jeg nå beskriver: Jeg har en CD spiller som er inkompatibel med Dante grunnet bitrate, kan hilo 2 løse dette? Den har Coax utDu kan få DANTE kort til Lynx Hilo 2
![]()
Hilo 2 - Products - Lynx Studio Technology, Inc.
We engineer the finest tools to help audio professionals create even better sound.www.lynxstudio.com
“The SRC will convert signals on the active Digital Input up or down to the current Sample Rate. It is also useful for re-clocking signals from devices that cannot operate as a clock slave.”
— Manualen, s. 31