Vet ikke hvilket "cover" som er mest skremmendeGavedrysset starter i dag.
Farsdag i dag, bursdag i morgen. Tosken er en lykkelig mann
Vis vedlegget 1073010
Vet ikke hvilket "cover" som er mest skremmendeGavedrysset starter i dag.
Farsdag i dag, bursdag i morgen. Tosken er en lykkelig mann
Vis vedlegget 1073010
Tar det som et kompliment!Vet ikke hvilket "cover" som er mest skremmende![]()
Gjør det, alle vet jo at det bor en hyggelig kæll bak den bøse fasadenTar det som et kompliment!![]()
Viktigere enn selve responsen, er hvordan man oppnår den.Blir spennende å se hvor mye frekvensgangen bestemmer i forhold til hva man liker.
Kan være høyttaler til motsatt sidevegg, hva som helst.Noen tanker om hva 172 hz problemet er? Er et område jeg sliter i. Er verre her.
Er det uten eller med Trinnov?For den som måtte være interessert, her er bassresponsen. Suckouten ved 172 er som den er og ikke noe jeg vil prøve å jukse vekk.
Vis vedlegget 1073251
...Er det uten eller med Trinnov?
Sikkert ikke så ulikt her, selv om min FR er verre. Det jeg mangler er rett foran nesen min. Å trykke litt mer energi i området blir ikke bra. Lever med det, men har et håp om å rette litt på det.Kan være høyttaler til motsatt sidevegg, hva som helst.
Opplever ikke denne som et veldig stort problem i lyttetester, annet en som litt posisjonell diffus. Med bedre ord, lyden er der, men opptrer som når du setter høyttalerne i motfase. En liten vridning på hodet og den er dead center igjen.
Konkludert med at den forsvinner i resten av kaoset.
Hjelper å skape et forutsigbart miljø for anlegget. Er noen flere utfordringer i et litt kaotisk møblert rom.Jeg har jobbe ganske målrettet og fått de ned på akseptabelt nivå etter snill korrigering. Bruker 5 db som maks boost.
Ferdig resultat uglattet
Vis vedlegget 1073260
Begynte med litt sånn hendene på hode tilstand når de første bassmålingene ble foretatt for over ti år siden - så ikke bra ut.Hjelper å skape et forutsigbart miljø for anlegget. Er noen flere utfordringer i et litt kaotisk møblert rom.
Gratulerer med dagen. De som har trodd at tosken har vært ikke-binær har nå blitt motbevist! Skam dere!Vi venter til mandagen. Vår herre tildelte Tosken en enkel dato å huske.
1111
Deler vi dag? I såfall, gratulerer så mye!I alle dager...
Grattis til oss to![]()
Det rare for meg er at jeg ser hva en kan oppnå i rom som ditt, jeg har også full frihet, likevel gjør jeg det vanskeligere for meg selv.Men som du er inne på så har jeg et rom der det ikke er satt begrensninger på hva en kan finne på. Blir enklere da
Mangler bare en flaske med noe brunt og dyrt nå
Julebrus?Mangler bare en flaske med noe brunt og dyrt nå![]()