Da ses vi. To Østfolddinger på samme sted blir bra.Noen spesiell grunn? Tenkte jeg hadde lyst til å kunne tusle ned i tøflene og pysjen og handle plater, derfor Crown.
Kan vi gå i rosa tøffler ned.
Og to andre kjekke karer.
Da ses vi. To Østfolddinger på samme sted blir bra.Noen spesiell grunn? Tenkte jeg hadde lyst til å kunne tusle ned i tøflene og pysjen og handle plater, derfor Crown.
Blir jo bare bedre og bedre, min faste frokostpartner også!Da ses vi. To Østfolddinger på samme sted blir bra.
Kan vi gå i rosa tøffler ned.
Og to andre kjekke karer.
Synes kanskje den virket en tanke støyete(?), men siden de bruker så mange samples fra vinyl blir det innimellom vanskelig å skille støy på platen og støy på opptaket. Dynamisk synes jeg den faktisk var veldig bra og det er tydelig at de ikke har presset sporene sammen, men gitt materialet god plass med ca 3 låter på hver side og runout langt fra senter.
Hvordan er lydkvaliteten på den Cypress Hill Black Sunday LP-en du har?
Neste eier har jo en tendens til å beholde ting lenge, så det blir nok braTosken har pakket ned Windfeld, klar for nye eventyr.
Fikk fot for sent med denne, trivdes ikke særlig i Dais og fikk lite rilletid. Når T kom, falt alt på plass, men da hadde jeg allerede gått videre. Håper neste eier får mer ut av den.
Vis vedlegget 1031257
Tvi tvi med neste Pickup!!Tosken har pakket ned Windfeld, klar for nye eventyr.
Fikk fot for sent med denne, trivdes ikke særlig i Dais og fikk lite rilletid. Når T kom, falt alt på plass, men da hadde jeg allerede gått videre. Håper neste eier får mer ut av den.
Vis vedlegget 1031257
Du får prøve Google translate eller ChatGPT om du sliter med sprogforståelse.Tvi tvi med neste Pickup!!
Hva betyr:
«trivdes ikke særlig i Dais»?
«Når T kom, falt alt på plass»?
Det er heldigvis ikke mitt problem. Ute av syn, ute av sinn!Neste eier har jo en tendens til å beholde ting lenge, så det blir nok bra![]()
Neste eier har jo en tendens til å beholde ting lenge, så det blir nok bra![]()
Skal jo egentlig ikke ha noen neste pickup. Har i tillegg til Verismo, et lite knippe annet. Men...alltid greit med solide backupdrops.Tvi tvi med neste Pickup!!![]()
Antall liker ser vel sittForøvrig mrsmt å se at @Dire Wolf sniker anonymt i korridorene her inne! Hvorfor så stille min venn?
Congratulatore med ny PU!!Back in Black
Så hva fikk du ut av morgenvisitten Tosken, er det sikkert mange som tenker etter å lest hertugtråden?
Fikk atter eie en av pickupene jeg har savnet mest.
Men hvorfor slumme med en Cadenza Black når du allerede har en av de beste pickupene Ortofon har laget?
Fordi Black har en unik signatur og en tonal balanse jeg ikke har hørt siden Ortofon Jubilee. Ja, den er litt forsiktig, men om man bare har lyst til å nyte ei skive med senkede skuldre, er jaggu denne noe for seg selv
Vis vedlegget 1031367
Etter et subtilt hint i en annen tråd:Back in Black
Så hva fikk du ut av morgenvisitten Tosken, er det sikkert mange som tenker etter å lest hertugtråden?
Men hvorfor slumme med en Cadenza Black når du allerede har en av de beste pickupene Ortofon har laget?
Fordi Black har en unik signatur og en tonal balanse jeg ikke har hørt siden Ortofon Jubilee. Ja, den er litt forsiktig, men om man bare har lyst til å nyte ei skive med senkede skuldre, er jaggu denne noe for seg selv
Vis vedlegget 1031367
Tusen takkForøvrig mrsmt å se at @Dire Wolf sniker anonymt i korridorene her inne! Hvorfor så stille min venn?
Sabotage er god kandidat til tidenes verste platecover. Trommisen poserer ulekkert i konas røde strømpebukse.
Tusen takk!På oppfordring :
Vis vedlegget 1031423
TUSEN TAKKGRATULERER MED NY PU![]()
De saboterte coveret maoSabotage er god kandidat til tidenes verste platecover. Trommisen poserer ulekkert i konas røde strømpebukse.
Glad i deg ogsåTusen takk!Likte spesielt godt at jeg fikk flere og større ballonger enn han andre kødden!
Det vet jeg vel!Glad i deg også![]()
Ja, og du som ikke bryr deg om kjønn når det kommer til føtter. Fremtiden er lys forGismo refererte til Sweet Bluesbreaker i sin tråd. Registrerer at bromance i disse Pride-tider er høyst levende i flere enn hans tråd. Fantastisk hvordan litt haifai kan få folk til å åpne skapdørene![]()
Du har jo ikke hørt Verismo heller, men du fikk jo oppleve Xpression før den forsvant. Nope, henger ikke helt med i svingene jeg heller.Får vel prøve å ramle innom en dag for å høre på den også. 🫣
Gratulere med ny Pickup!!Back in Black
Vis vedlegget 1031367
Tusen takk! Blir hverdagspickupen, ta frem Verismo til helgekosen!Gratulere med ny Pickup!!![]()