- Ble medlem
- 29.10.2016
- Antall liker
- 29.536
- Sted
- Hjortshøj, Danmark.
- Torget vurderinger
- 2
Hvorfor Bassehasse?Men igjen...... allt for å slippe streaming![]()
![]()
Fordi, det er en uhelbredelig jungle. Du bli´r snydt, så vandet driver, det er ofte de sidst producerede (læs:Hvorfor Bassehasse?
Når er det messe i Gøteborg?Drar jo ikke til Danmark om det koster meg penger... Men kanskje svippe en tur til Gøteborg-messen også. Mener @jorwed_ skulle ditt, henge meg på
21-22 septNår er det messe i Gøteborg?
Har oppdaget at som 66-årig pensjonistlærling med en forståelsesfull kone så kan jeg gjøre omtrent som man (dvs meg) vil.
Holder sikkert med at du kjøper billett til lørdagen. Etter noen øl blir du så sutrete vettu at det på søndagen blir fosterstilling og hjemlengsel som gjelderDrar jo ikke til Danmark om det koster meg penger... Men kanskje svippe en tur til Gøteborg-messen også. Mener @jorwed_ skulle ditt, henge meg på
Kommer jo ann på hvor tøff du er mot meg det! Er jo slik en sart og følsom sjel!Holder sikkert med at du kjøper billett til lørdagen. Etter noen øl blir du så sutrete vettu at det på søndagen blir fosterstilling og hjemlengsel som gjelder![]()
une pute (Fransk) = en hore.Belfast dadadadada Belfast dadadadada BELFAST!
De var virkelig samfunnsbevisste og opptatt av internasjonal politikk. Lærer mye av denne skiva! Visste du feks at russerne er gale og at bestefaren til Putin, RasPutin var en ordentlig skurk?
Så du lytter altså ikke til vinyl, fordi konen er et fjols??Vender aldrig tilbage til rillefræser. Forærede hele min pladesamling til en ven. Alt for besværligt etc. Udløsende faktor da konen flåede nålen af, for mange år siden ved rengøring.
Fre-Lør. Scandic Hotel. Be there.Drar jo ikke til Danmark om det koster meg penger... Men kanskje svippe en tur til Gøteborg-messen også. Mener @jorwed_ skulle ditt, henge meg på
Skal prøve og forsvare deg så godt jeg kan, men det blir ikke lettKommer jo ann på hvor tøff du er mot meg det! Er jo slik en sart og følsom sjel!![]()
Alltid trygt og godt i armkroken din vettu kjekken!Skal prøve og forsvare deg så godt jeg kan, men vet ikke om det blir lett
Da har jeg booket rom i Gøteborg...Bare å gi et (pipp) herinne, så tar jeg den med![]()
Da tar jeg den medDa har jeg booket rom i Gøteborg...
Nydelig! Så får jeg jo omsider trykket eders klamme danske hånd!Da tar jeg den med![]()
Jeg takler faktisk to kvelder og er alltid klar til tidlig frokost dagen derpå. Stammer fra danske prester må vite.Og jeg får se en nordmann drikke seg i hegnet på første kvelden![]()
![]()
![]()
Jepp, vi tar over Crown vi nå! Føre Tordenskiolds fane ned til de okkuperede territorier!Kult! Ser ut som HFS blir behørig representert i Gøteborg![]()
Jeg satser større enn overtakelse av Sverige. Bor på Scandic EuropaJepp, vi tar over Crown vi nå! Føre Tordenskiolds fane ned til de okkuperede territorier!![]()
First we take Gø-te-borg,Jeg satser større enn overtakelse av Sverige. Bor på Scandic Europa![]()
Pøh! Et par glass malariamedisin og du banker svensker både gule og blå!Ser nå at det er bra jeg tar turen ned. Noe bør holde denne gjengen litt i tøylene
Gjelder da å kun slå et hardt slag så det ikke blir noe bråk og ulyder! Kinin gir gjerne hodepine dagen derpåPøh! Et par glass malariamedisin og du banker svensker både gule og blå!
Noen spesiell grunn? Tenkte jeg hadde lyst til å kunne tusle ned i tøflene og pysjen og handle plater, derfor Crown.Bor på Scandic Europa![]()
Har fått beskjed om at effektiviteten er for høyGjelder da å kun slå et hardt slag så det ikke blir noe bråk og ulyder! Kinin gir gjerne hodepine dagen derpå
Er forøvrig litt bekymret for den norske arbeidsmoralen. Snikkeren burde vært ute og spikket, men henger til stadighet på HFS på dagtid for tiden![]()
Det spørs vel om ikke dette blir blir den siste messa i Gøteborg. Strømstad på skjærtorsdag blir småtterier.Kult! Ser ut som HFS blir behørig representert i Gøteborg![]()
Masse folk fra dalom som booket der for en stund siden, og jeg følte meg ikke særlig kreativNoen spesiell grunn? Tenkte jeg hadde lyst til å kunne tusle ned i tøflene og pysjen og handle plater, derfor Crown.
Me too..... På Elite Plaza akkurat som sisste gangenDa har jeg booket rom i Gøteborg...
Det er jo det som er gøy ! Step up gir noen db lavere støynivå enn aktivt her hos meg, ikke at jeg merker så mye forskjell på -86 og -89 db…Takk. Som du sikkert forstår, så vurderer jeg å introdusere en potensiell feilkilde for å løse ett problem som jeg ikke har
![]()