E. Largo
Hi-Fi freak
Utnytte! Dette er jo ren altruisme fra min sideFy deg! Prøve å utnytte en som ligger nede!
Utnytte! Dette er jo ren altruisme fra min sideFy deg! Prøve å utnytte en som ligger nede!
Ja, jeg ser resultatet av norsk altruisme i teltleieren nede i veien her.Utnytte! Dette er jo ren altruisme fra min side
Evt bare nyte musikken...Buyer's remorse hitting hard
Spille en halvjålete skive for å overbevise meg selv om et eller annet
Skal prøve...Evt bare nyte musikker...
For eksempel....men for min del er Tales of mystery and imagination viktigere. Tror faktisk jeg leste samtlige noveller av Poe etter det. Passer nok best om høsten.Skal prøve...
Næh, gyngehesten ligger fortsatt ute - dette er Windfeld.Dæven, det gikk fort
Full nå, Bilbo?Aaalllllriiighty then
Da svinger vi seidelen og lar det stå te!Regner for øvrig med at du har sett at jeg har gitt opp og byttet profilbilde
Hadde ikke det vært kult?Dynavector på vei?
Ingen tvil om de lydlige kvalitetene på innspillingen og pressingen er også upåklagelig. Bandet derimot grenser mot det kjedelige imo. Ikke dårlig musikk, misforstå meg rett, men litt sånn husmors-rock med banale tekster og trygt arrangement. Nå er riktignok jeg en husmor, men likevel Eagles er ikke helt innertier for megIntet audiofilt hjem er vel komplett uten.
Flittig brukt på demoer når den kom har jeg hørt. Liker Eagles, kanskje en av de fineste sporene er New York minute
Joda, hverken banebrytende eller spesielt dype tekster nei. Eagles blir ikke akkurat spilt i hjel her heller. Koser meg med litt glatthet og god lyd fra tid til annen...Ingen tvil om de lydlige kvalitetene på innspillingen og pressingen er også upåklagelig. Bandet derimot grenser mot det kjedelige imo. Ikke dårlig musikk, misforstå meg rett, men litt sånn husmors-rock med banale tekster og trygt arrangement. Nå er riktignok jeg en husmor, men likevel Eagles er ikke helt innertier for meg