MakkinTosken
Who, me?
Fy skamme dere!"Toskens tukkel" får unektelig en ny dimensjon med dette bildet.
Fy skamme dere!"Toskens tukkel" får unektelig en ny dimensjon med dette bildet.
Nei, det er parafinoksens fantasi..Vil virkelig ikke slikke deg i rasshøl, men d er vakkert
Er ikke over 50, ikke oksen heller.Para er en god mann, litt tøffel da (d er vi vel alle over 50)
Badehåndklær og bøgeri aside ...Aftenen ble tilbrakt med min beste venn i hele verden! Fru Tosk!
Ikke bare er hun glad i øl, men elsker musikk på full guffe! Så jeg våknet med et litt ømt øre i dag!
Fy fader så vakkert Ha en fortsatt fin helg mister
Ja, @parafinoksen har til og med fantasier (som han visualiserer) om lampa miNei, det er parafinoksens fantasi..
Nå har jeg virkelig rotet det til for meg her ...Ja, @parafinoksen har til og med fantasier (som han visualiserer) om lampa mi
Ja det hadde vært noeTenk det æ @Dolbytor en kvinne som ber deg vri opp og elsker øl!
Burde dekke et vorspiel detDer bør du ha som du klarer deg…….og vel så det
Jeg også! Knallskive!Flere godbiter der, men litt gøy at du drar frem Cake. Husker godt det albumet, og tar jeg ikke feil, har jeg det på Cd
Norske ambassade i København er virkeligt nogle idioter. Har haft gang i at få Norsk pas. Troede alt var i orden. Men nu siger de at de har glemt nogle ting. Jeg har ventet to år mindst for at få Norsk pas. Var derinde for godt en uge siden. Nu skal jeg derind igen pågrund deres forglemmelse.Tror jeg skifter statsborgerskab efter dette. Hmm skal på Norske ambassade efter mit pas på fredag. Tror nu at jeg angrer.
Dæven, har du ramla ned trappa
Skammer meg ikke over mine musikalske avvik jeg. Sier avvik, men faktumet er vel at Boney M er et mindre avvik enn alle disse snevre artistene som dyrkes på dette forumet. Nobodyen Radka feks.Dæven, har du ramla ned trappa
Er ikke helt ukritisk i min kjærlighet. Innrømmer at Boney M lider litt av samme greie som Iron Maiden. Lovende introer, men flatt på innhold innimellom.Å gå offentlig ut å vise sin musikalske kjærlighet til Boney M, vitner om baller eller hjerneslag Vet ikke om jeg ble imponert eller skremt
Næh, står ikke på lista. Snubler jeg over den hos @jorwed_ kan det tenkes jeg stikker den under skjorta, men ikke noe jeg aktivt søker etter.Bestilte du den 3 Days of the Condor-plata, eller er det noe jeg innbiller meg? Husker i alle fall at vi snakket om filmmusikken en gang.
Hmmmm, er du Daddy Cool eller crazy like a foolSkammer meg ikke over mine musikalske avvik jeg. Sier avvik, men faktumet er vel at Boney M er et mindre avvik enn alle disse snevre artistene som dyrkes på dette forumet. Nobodyen Radka feks.
Nei, kan noen stolt fremvise sin kjærlighet til grautsyngende Cave eller prepubertile Åse, Astrid, Solveig...whatever, tillater jeg meg å slå et slag for popen jeg vokste opp med.
Rasputin kanskje?Hmmmm, er du Daddy Cool eller crazy like a fool