Top of the line trådløse plugger.

Farmen

Overivrig entusiast
Ble medlem
03.09.2018
Innlegg
755
Antall liker
887
Sted
Lier
Torget vurderinger
3
Hei. Fant ingen ting her rundt dette, men er ute etter top of the line HiFi trådløse øreplugger/propper 😇 I jobb som håndverker trives jeg best med propper og ikke om/over ear. Noen som har erfaring rundt dette?
 

Puscifer

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
24.07.2008
Innlegg
422
Antall liker
282
Torget vurderinger
4
Nå vet ikke jeg hvor langt du mener å gå med top of the line. Jeg er veldig fornøyd med Sennheiser Momentum True Wireless 3.
Meget god lyd og veldig behagelig å ha i ørene over tid, noe ikke versjon 2 var.

Så hvis du ikke har hørt de, bør du sjekke de ut å legge lista der.

Knut :)
 

JENO

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.07.2003
Innlegg
2.599
Antall liker
1.377
Sted
Saksvik - Trøndelag
Jeg kjøpte nettopp Sennheiser Momentum True Wireless 3 på tilbud hos Hi Fi Klubben for 2300 kr. Til den prisen er de iallefall mye for pengene. Jeg betalte 1000 kr mer for versjon 2 i sin tid, og var også fornøyd med dem, men den nye versjonen er bedre og billigere.

Jeg kom i skade for å kjøpe 2 par hos Hi Fi klubben, så send meg en PM om du er interessert i kjøpe av meg ett par (uåpnet) til tilbudspris (2300 + frakt), ellers returnerer jeg dem. Moderator får bare slette siste avsnitt her om det er brudd på forumreglene.
 
Sist redigert:

AndersR

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.05.2011
Innlegg
5.065
Antall liker
3.742
Sted
Oslo
Torget vurderinger
1
Du skriver at de skal brukes i forbindelse med jobb som håndverker. Er det et behov at proppene ikke stikker så langt ut at de kræsjer med hørselvern, eller er ikke hørselvern relevant i jobben din?
Det kan sikkert være en del variasjoner mellom typer hørselvern, men de fleste jeg har vært borti har ikke veldig mye plass til propper på innsiden.
 

Farmen

Overivrig entusiast
Ble medlem
03.09.2018
Innlegg
755
Antall liker
887
Sted
Lier
Torget vurderinger
3
Du skriver at de skal brukes i forbindelse med jobb som håndverker. Er det et behov at proppene ikke stikker så langt ut at de kræsjer med hørselvern, eller er ikke hørselvern relevant i jobben din?
Det kan sikkert være en del variasjoner mellom typer hørselvern, men de fleste jeg har vært borti har ikke veldig mye plass til propper på innsiden.
Hei, har ikke behov for hørselvern, iallfall ikke i særlig betydning. Og on/over ear sklir bare rundt på hodet etterverdt så det er propper som gjelder for meg. Bruker nå, men som ikke tar til seg lading lengre, Klipsch RHA 2 mener jeg de heter. Vil ha noe lignende eller bedre.
 

Farmen

Overivrig entusiast
Ble medlem
03.09.2018
Innlegg
755
Antall liker
887
Sted
Lier
Torget vurderinger
3
Hei, har ikke behov for hørselvern, iallfall ikke i særlig betydning. Og on/over ear sklir bare rundt på hodet etterverdt så det er propper som gjelder for meg. Bruker nå, men som ikke tar til seg lading lengre, Klipsch RHA 2 mener jeg de heter. Vil ha noe lignende eller bedre.
Redigerer til Klipsch T52 variant
 
Topp Bunn