Tona med ny step-up transformer fra Danmark

Tona_T2040 (1 of 4).jpg

Tona er et nystartet dansk selskap som holder til i Århus, men med sterk link til en bransjeveteran. Og Tona sitt første produkt er av en litt utdøende rase i vår tid, og nettopp det gjør at den er ekstra interessant. Og produktet Tona T20/40 er en step-up transformer, eller SUT blant venner.

Vi har fått en hyggelig melding fra vår venn Dan Sallingboe som har HiFi-foretaket Sallingboe Audio på vestsiden av Sjælland. Sallingboe Audio har fått avtale om verdensomspennende distribusjon av Tona SUTen Tona T20/40.

Denne er håndlaget av Tona i Århus, et firma der Henrik Øvad er primus motor. I prosjektet med utvikling av T20/40 har han samarbeidet med samarbeidet med Jakob Erland som er en av de ledende produsentene i Danmark av utstyr til lydstudioer og lyd mastering (Gyraf Audio)....

Les hele nyhetsartikkelen om Tona T20/40 i Audiophile.no

Tona_T2040 (3 of 4).jpg

Kommentarer

Minutten

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.12.2007
Antall liker
3.471
Torget vurderinger
4
Kan du ikke legge en link til forsiden på websiden din her her (bak bilde på websiden ) ? Vet ikke hvor mange ganger jeg har prøvd å klikke på denne etter at jeg har lest en artikkel.

1644321595797.png

Karl_Erik

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.10.2002
Antall liker
1.297
Torget vurderinger
1
Kan du ikke legge en link til forsiden på websiden din her her (bak bilde på websiden ) ? Vet ikke hvor mange ganger jeg har prøvd å klikke på denne etter at jeg har lest en artikkel.

Vis vedlegget 789385
Hei.

Dette er et problem jeg har vært klar over, men ikke funnet løsningen på. Men nå har jeg bedt om assistanse, og da får vi se... :)

Karl_Erik

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.10.2002
Antall liker
1.297
Torget vurderinger
1
Hei.

Dette er et problem jeg har vært klar over, men ikke funnet løsningen på. Men nå har jeg bedt om assistanse, og da får vi se... :)
Nå er dette løst. Link til forsiden er lagt inn i logoen på toppen.

Informasjon om bruker

Audiophile.no
Bransjemedlem
Medlem siden
Antall liker
1.289
Link til alle artikler
489
Audiophile.no sine annonser
Audiophile.no
Kan du SJÅ lyd? - Stig Arne si dagbok mars 2025

Kan du SJÅ lyd? - Stig Arne si dagbok mars 2025

• 6
Ikkje for å klaga, men det har vore mykje skriving i det siste. Platemelding, Oslo-messa, februardagboka, Vossa Jazz to reportasjar, og brått er det tid for dagbok att. Og inn i mellom vert ein...
Fortsett
Audiophile.no
Px7 S3 – ny generasjon fra B&W

Px7 S3 – ny generasjon fra B&W

• 0
I dag har Bowers & Wilkins lansert en ny generasjon for de trådløse hodetelefonene Px7. Og hva er vel mer selvfølgelig enn å kalle enn tredje generasjon for Px7 S3? Vi var invitert til en...
Fortsett
Audiophile.no
Atalante 7 Evo – nytt flaggskip fra Revival Audio

Atalante 7 Evo – nytt flaggskip fra Revival Audio

• 9
Den franske produsenten Revival Audio har lansert en ny flaggskipmodell i forsiktig HighEnd prisklasse. Atalante 7 Evo overtar plassen øverst på pallen etter Atalante 5. På Hortenmessa i 2023 var...
Fortsett
Audiophile.no
REVOX B77 Mk III Alice Cooper Limited Edition

REVOX B77 Mk III Alice Cooper Limited Edition

• 30
For et halvår siden lanserte REVOX tredje generasjon av sin legendariske spolebåndopptaker B77. Og for en drøy uke siden kom en Limited Edition, signert av selveste Alice Cooper. Før vi bykser av...
Fortsett
Audiophile.no
Koetsu er tilbake

Koetsu er tilbake

• 6
Produksjonen av de legendariske Koetsu-PickUpene opphørte for et år siden, da Fumiho Sugano gikk bort. Nå melder Arturo A. Manzan i Analog2Fidelity at de gjenopptar produksjonen av de opprinnelige...
Fortsett
Audiophile.no
Vossa Jazz 2025 - laurdag og sundag

Vossa Jazz 2025 - laurdag og sundag

• 0
Laurdagskvelden kl. 6 hender det me alle ser fram til: Tingingsverket. Scenen er Vossasalen på Park Hotel som tek inntil seks hundre sittande menneskje. Tingingsverket: Kjetil Møster Eg kom som...
Fortsett
Topp Bunn