Tommy's lydvandring

DiskusjonstrÄd Se trÄd i gallerivisning

  • thetjomster

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    13.01.2013
    Innlegg
    923
    Antall liker
    2.144
    Sted
    Trondheim
    Fortsatt litt jobb med vinkling av frontene, samt litt rydding av kabelsalaten under benken, men det kommer seg nÄ (y)
    20210829_200227.jpg

    Hadde glemt hvor stor forskjellen egentlig er mellom Ă„ ha 1 stk BW-2 og Ă„ ha 2 stk BW-2 i oppsettet.
     

    thetjomster

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    13.01.2013
    Innlegg
    923
    Antall liker
    2.144
    Sted
    Trondheim
    Kanskje ikke helt hifi relatert, men siden det er min trĂ„d, sĂ„ tillater jeg en og annen avsporing😇 De som er innom trĂ„den min av og til husker kanskje at jeg i begynnelsen av mai prĂžvekjĂžrte Polestar 2 som en potensiell kandidat til Ă„ erstatte vĂ„r noe tilĂ„rskomne Tesla Model S. Jeg (og fruen) har brukt mĂ„nedene etter dette pĂ„ Ă„ plĂžye gjennom diverse kandidater. Vi har vĂŠrt innom Skoda Enyaq, Volkswagen id.4 GTX, nevnte Polestar 2, Audi Q4 e-tron, Volvo XC40 samt Tesla Model 3. Valget er nĂ„ tatt, og nytt fremkomstmiddel i husstanden blir nĂ„ Tesla Model Y... Polestar 2 en nok en penere bil, og prisen er vel ca den samme, men med en sĂžnn pĂ„ 12 Ă„r (som allerede er ca 175 cm hĂžy og bruker str 44 i sko!!!) sĂ„ blir bakseteplass et viktig moment. Ingen andre av bilene i vĂ„r prisklasse kunne matche Model Y pĂ„ dette. SĂ„ nĂ„ er det bare Ă„ se frem til november (eller kanskje desember siden det tross alt er en Tesla...). Satser pĂ„ at dette blir bra uansett, sĂ„ langt sĂ„ har Model S i alle fall vĂŠrt et meget hyggelig bilhold😎
    Model S Model Y.JPG
     

    BangBang

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.03.2005
    Innlegg
    7.301
    Antall liker
    4.908
    Sted
    Okka by
    Torget vurderinger
    7
    Antakelig et svÊrt godt valg. Jeg ville nok slitt med valget i den klassen. Mye godt Ä velge i mellom. Men Tesla har jo et sÊrdeles godt ladenettverk som enn sÄ lenge fremdeles er forbeholdt Teslaeierne. Hvordan blir det nÄ nÄr du gÄr glipp av gratisladingen som fulgte Modell S? Eller har du en nyere modell? :)

    Uansett, grattis med ny bil!
     

    thetjomster

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    13.01.2013
    Innlegg
    923
    Antall liker
    2.144
    Sted
    Trondheim
    Antakelig et svÊrt godt valg. Jeg ville nok slitt med valget i den klassen. Mye godt Ä velge i mellom. Men Tesla har jo et sÊrdeles godt ladenettverk som enn sÄ lenge fremdeles er forbeholdt Teslaeierne. Hvordan blir det nÄ nÄr du gÄr glipp av gratisladingen som fulgte Modell S? Eller har du en nyere modell? :)

    Uansett, grattis med ny bil!
    Takk for det! Ja, hÄper pÄ like problemfritt bilhold pÄ Model Y som vi har hatt pÄ Model S. Jeg vet det er mange som har hatt mye mer feil pÄ Model S enn det vi har hatt. Model S er en 2013 modell, sÄ den har gratis superlading, det fÄr vi jo ikke nÄ pÄ Model Y men det er ingen krise. Vi har 30 mil tur/retur til hytta, og ikke mulighet til Ä lade pÄ hytta, sÄ nÄr vi kjÞpte forrige gang sÄ var egentlig Model S eneste alternativ. NÄ har det jo kommet flere alternativ til lading pÄ vei til hytta etter at vi kjÞpte, men for 6-7 Är siden var det langt i mellom hurtigladerne. Superlading bruker vi 2-3 ganger i Äret, sÄ det blir nok ikke noe stort tap. Tesla sine ladere er uansett billigste mÄte Ä lade elbil pÄ, sÄ den ekstra kostnaden skal jeg nok klare :p
     

    thetjomster

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    13.01.2013
    Innlegg
    923
    Antall liker
    2.144
    Sted
    Trondheim
    I kveld blir det en runde pÄ kino for Ä fÄ med seg Dune fÞr den blir degradert til en mindre sal. Vet ikke helt hva jeg skal forvente meg, men trailere ser rÄflott ut i alle fall, og lydsporet har ogsÄ fÄtt skryt.
    https___specials-images.forbesimg.com_imageserve_61116cea2313e8bae55a536a_-Dune-_0x0.jpg_fit=s...jpg

    James Bond No Time To Die har premiere neste helg, og regner med denne kommer til Ä legge beslag pÄ de beste salene i bartebyen.
     
    Sist redigert:

    Einstein

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.12.2014
    Innlegg
    1.592
    Antall liker
    3.666
    Sted
    TromsĂž
    Torget vurderinger
    3
    Elsker sci-fi og «Dune» skal ses. Er vel Hans Zimmer som har laget musikken, og pĂ„ «Interstellar» er jo Zimmers musikk minst halve filmen. 😊
     

    thetjomster

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    13.01.2013
    Innlegg
    923
    Antall liker
    2.144
    Sted
    Trondheim
    Elsker sci-fi og «Dune» skal ses. Er vel Hans Zimmer som har laget musikken, og pĂ„ «Interstellar» er jo Zimmers musikk minst halve filmen. 😊
    Du blir nok ikke skuffet av denne! Musikken kledde ogsÄ filmen alldeles ypperlig!
     
    Sist redigert:

    thetjomster

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    13.01.2013
    Innlegg
    923
    Antall liker
    2.144
    Sted
    Trondheim
    Vurderer Ă„ bytte ut veggvorta pĂ„ Clearaudio Concept med enten en iFi iPower X eller en Sbooster. Sbooster koster ca 2,5 ganger mer enn iFi, og jeg er rett Ă„ slett usikker pĂ„ om det er verdt Ă„ betale nesten 4000,- mot i overkant av 1500,- i mitt forholdsvis beskjedne oppsett. Noen som har noen tanker rundt det, og kan komme med innspill? Hadde jeg hatt anlegg til flere hundre tusen sĂ„ ser jeg for meg at valget kanskje hadde vĂŠrt enklere :unsure: Skal sies at jeg ikke er spesielt plaget med stĂžy i Clearaudio til Ă„ begynne med, men noe mĂ„ man jo bruke pengene pĂ„đŸ˜‡
     

    Atlerovik

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.08.2019
    Innlegg
    3.450
    Antall liker
    10.879
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    16
    En god strÞmforsyning handler om mer enn stÞy. Kan du ikke kjÞpe begge pÄ nettet og teste dem mot hverandre? Da har du jo 14 dagers angrefrist.
     

    motoren

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.01.2007
    Innlegg
    23.691
    Antall liker
    37.921
    Sted
    Flekkefjord
    Torget vurderinger
    29
    Vurderer Ă„ bytte ut veggvorta pĂ„ Clearaudio Concept med enten en iFi iPower X eller en Sbooster. Sbooster koster ca 2,5 ganger mer enn iFi, og jeg er rett Ă„ slett usikker pĂ„ om det er verdt Ă„ betale nesten 4000,- mot i overkant av 1500,- i mitt forholdsvis beskjedne oppsett. Noen som har noen tanker rundt det, og kan komme med innspill? Hadde jeg hatt anlegg til flere hundre tusen sĂ„ ser jeg for meg at valget kanskje hadde vĂŠrt enklere :unsure: Skal sies at jeg ikke er spesielt plaget med stĂžy i Clearaudio til Ă„ begynne med, men noe mĂ„ man jo bruke pengene pĂ„đŸ˜‡
    Jeg bruker denne pÄ min spiller :) gjorde det noe forskjell, tviler men det fÞles godt Ä bli kvitt en veggvorte

    mvh

    thumbnail_IMG_0165.jpg
     

    thetjomster

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    13.01.2013
    Innlegg
    923
    Antall liker
    2.144
    Sted
    Trondheim
    En god strÞmforsyning handler om mer enn stÞy. Kan du ikke kjÞpe begge pÄ nettet og teste dem mot hverandre? Da har du jo 14 dagers angrefrist.
    Det hadde selvfÞlgelig vÊrt en mulighet, men ut fra hva jeg ser, sÄ mÄ iFi iPower X bestilles fra det store utlandet, og da blir det straks litt mer strul med retur osv :)
     

    ou812rh

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.03.2006
    Innlegg
    5.415
    Antall liker
    14.388
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    10
    Har oppgradert PSU pÄ et par spillere jeg har hatt og har god erfaring med det. BÄde Project og min nÄvÊrende spiller fikk et bedre fundament/bass og et roligere lydbilde. Slik jeg har forstÄtt det sÄ gjÞr en solid PSU at svingninger og stÞy pÄ stÞmnettet ikke pÄvirker motoren i pÄ samme mÄte som strÞm fra en strÞmvorte gjÞr! Har vel noe med ladebanker, trafoer o.l.
     

    thetjomster

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    13.01.2013
    Innlegg
    923
    Antall liker
    2.144
    Sted
    Trondheim
    Jeg bruker denne pÄ min spiller :) gjorde det noe forskjell, tviler men det fÞles godt Ä bli kvitt en veggvorte

    mvh

    Vis vedlegget 751348
    Ser den! iFi iPower X er jo ogsÄ bare en veggvorte, men skal vÊre litt "oppgradert" i forhold til en vanlig veggvorte.

    The iPower X uses Active Noise Cancellation II to cancel all incoming EMI or RFI noise.

    Mulig det er bare juks og fanteri, men har inntrykk av at iFi er et forholdsvis seriĂžst firma, og det virker som mange har gode erfaringer med deres produkter :)
     

    Einstein

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.12.2014
    Innlegg
    1.592
    Antall liker
    3.666
    Sted
    TromsĂž
    Torget vurderinger
    3
    Ikke vet jeg, men blir ikke slik stĂžy mer et problem med elektroniske komponenter som DAC, osv? StrĂžmmen skal vel bare drive motoren for reima og den er vel elektrisk isolert fra pickup og signaloverfĂžring. Har trodd at ekstern strĂžmforsyning til reimmotor mer har med at det sikrer jevn gange og at det er derfor Clearaudio bruker batteri i sin egen eksterne forsyning, dvs. for Ă„ sikre mot nettsvinging. 😊
     

    thetjomster

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    13.01.2013
    Innlegg
    923
    Antall liker
    2.144
    Sted
    Trondheim
    Ikke vet jeg, men blir ikke slik stĂžy mer et problem med elektroniske komponenter som DAC, osv? StrĂžmmen skal vel bare drive motoren for reima og den er vel elektrisk isolert fra pickup og signaloverfĂžring. Har trodd at ekstern strĂžmforsyning til reimmotor mer har med at det sikrer jevn gange og at det er derfor Clearaudio bruker batteri i sin egen eksterne forsyning, dvs. for Ă„ sikre mot nettsvinging. 😊
    Jeg er litt usikker pĂ„ dette selv, men tenker det mĂ„ vĂŠre en grunn til at de fleste oppgraderer fra original veggvorte? Det kan da ikke bare vĂŠre snake oil? :unsure: 😇
     

    Atlerovik

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.08.2019
    Innlegg
    3.450
    Antall liker
    10.879
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    16
    Det hadde selvfÞlgelig vÊrt en mulighet, men ut fra hva jeg ser, sÄ mÄ iFi iPower X bestilles fra det store utlandet, og da blir det straks litt mer strul med retur osv :)
    Ser den. Har ikke bÄde Audio AktÞren og Mala IFi?

    NÄr det er sagt har jeg mye stÞrre tro pÄ Sbooster ut i fra din beskrivelse av IFi.
     

    thetjomster

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    13.01.2013
    Innlegg
    923
    Antall liker
    2.144
    Sted
    Trondheim
    Ser den. Har ikke bÄde Audio AktÞren og Mala IFi?

    NÄr det er sagt har jeg mye stÞrre tro pÄ Sbooster ut i fra din beskrivelse av IFi.
    Jo, men fant ikke iPower X pĂ„ nettsiden til de. Jeg er ogsĂ„ rimelig sikker pĂ„ at Sbooster er et bedre produkt, men forvarer det 2,5 ganger prisen i mitt oppsett? :unsure: Det er det store spĂžrsmĂ„let😋 FĂ„r sende en mail til Mala og Audio AktĂžren Ă„ sjekke om dette er noe de skaffer.
     

    Einstein

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.12.2014
    Innlegg
    1.592
    Antall liker
    3.666
    Sted
    TromsĂž
    Torget vurderinger
    3
    Jeg er litt usikker pĂ„ dette selv, men tenker det mĂ„ vĂŠre en grunn til at de fleste oppgraderer fra original veggvorte? Det kan da ikke bare vĂŠre snake oil? :unsure: 😇
    Bare for Ă„ oppklare litt hva jeg mente; tror absolutt det har noe for seg Ă„ oppgradere veggvorta, men tenkte i mitt ulĂŠrde sinn at det for reimmotoren (kontra f.eks. en DAC) ikke var sĂ„ veldig viktig om det var radiostĂžy og annet pĂ„ nettet, jf. hva Ifi sier at deres strĂžmforsyning gjĂžr. En reimmotor skal vel ikke gjĂžre annet enn Ă„ snurre rundt i en bestemt hastighet og tenkte at det for den var viktigere at spenningen var stabil. Derfor ogsĂ„ batteri i Clearaudios egen lĂžsning, noe jeg antar er for Ă„ sikre stabil spenning. Men dette var bare lĂžse tanker, har tatt feil mange ganger fĂžr og skal ikke begi meg ut pĂ„ glattisen
 😊
     

    thetjomster

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    13.01.2013
    Innlegg
    923
    Antall liker
    2.144
    Sted
    Trondheim
    Bare for Ă„ oppklare litt hva jeg mente; tror absolutt det har noe for seg Ă„ oppgradere veggvorta, men tenkte i mitt ulĂŠrde sinn at det for reimmotoren (kontra f.eks. en DAC) ikke var sĂ„ veldig viktig om det var radiostĂžy og annet pĂ„ nettet, jf. hva Ifi sier at deres strĂžmforsyning gjĂžr. En reimmotor skal vel ikke gjĂžre annet enn Ă„ snurre rundt i en bestemt hastighet og tenkte at det for den var viktigere at spenningen var stabil. Derfor ogsĂ„ batteri i Clearaudios egen lĂžsning, noe jeg antar er for Ă„ sikre stabil spenning. Men dette var bare lĂžse tanker, har tatt feil mange ganger fĂžr og skal ikke begi meg ut pĂ„ glattisen
 😊
    Jeg er selv en ulÊrd novise pÄ omrÄdet, sÄ alle innspill er velkomne her. FÄr kanskje prÞve Ä sette meg litt mer inn i hva de to alternativene egentlig gjÞr, og prÞve Ä trekke en slutning pÄ om jeg tror Sbooster er verdt ca 2,5 ganger investeringen for mitt oppsett, eller om jeg kan klare meg med den billigere lÞsningen. Takk for alle innspill sÄ langt.
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.719
    Antall liker
    32.598
    Sted
    Nesten GjĂžvik..
    Torget vurderinger
    28
    SpÞrsmÄlet er jo og om hvor stÞy du reelt har hos deg. Dro en skilletrafo pÄ 37 kilo opp pÄ loftet og hadde galvanisk skille. Noen forskjell ? Nei, bortsett ifra at jeg hadde en diger klÊdd pÄ gulvet.. Har mer tro pÄ orden i ledninger , god kvalitet ifht skjerming og avstand mellom boksene.... ForÞvrig..Ifi funker kanon som riaa, det er et merke jeg har stor tro pÄ.. Jeg har veggvorte pÄ den, og ser ikke noen grunn, til i mitt bruk, Ä kjenne pÄ nevroser vedÞrende dette,.. :)
     

    thetjomster

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    13.01.2013
    Innlegg
    923
    Antall liker
    2.144
    Sted
    Trondheim
    SpÞrsmÄlet er jo og om hvor stÞy du reelt har hos deg. Dro en skilletrafo pÄ 37 kilo opp pÄ loftet og hadde galvanisk skille. Noen forskjell ? Nei, bortsett ifra at jeg hadde en diger klÊdd pÄ gulvet.. Har mer tro pÄ orden i ledninger , god kvalitet ifht skjerming og avstand mellom boksene.... ForÞvrig..Ifi funker kanon som riaa, det er et merke jeg har stor tro pÄ.. Jeg har veggvorte pÄ den, og ser ikke noen grunn, til i mitt bruk, Ä kjenne pÄ nevroser vedÞrende dette,.. :)
    Ja, det er jo mer eller mindre blitt en etablert sannhet i HiFi miljĂžet at veggvorter som fĂžlger med lydprodukter MÅ byttes ut omgĂ„ende. Jeg er usikker pĂ„ hva dette evt vil gi meg i mitt beskjedne oppsett. Fant ikke iPower X pĂ„ nettsiden til de norske forhandlerne, men skal sende de en mail for Ă„ sjekke om de skaffer. Lettere med retur om det ikke fungerer tilfredsstillende og ikke er kjĂžpt i det store utland :)
     
    • Liker
    Reaksjoner: HCS

    tkr

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Innlegg
    20.539
    Antall liker
    27.477
    Sted
    Nede i fjĂŠresteinene
    Torget vurderinger
    2
    Jeg hadde god effekt av Ä bytte ut veggvorta med en skikkelig PSU pÄ det eksterne lydkortet mitt. Fikk lavere stÞygulv.
    Mvh
     

    thetjomster

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    13.01.2013
    Innlegg
    923
    Antall liker
    2.144
    Sted
    Trondheim
    Jeg hadde god effekt av Ä bytte ut veggvorta med en skikkelig PSU pÄ det eksterne lydkortet mitt. Fikk lavere stÞygulv.
    Mvh
    Ja, og det er jo som @Einstein kommenterte lengre opp i trĂ„den. Enkelte produkter tror jeg nok helt klart vil ha utbytte av Ă„ oppgradere denne. Litt mer usikker pĂ„ hvor mye (om noe...) det er noe Ă„ hente pĂ„ en platespiller. Hvor mye strĂžmstĂžy har man egentlig der, og hvor mye har det Ă„ si for lyden? @ou812rh viser til "bedre fundament/bass og et roligere lydbilde" ved oppgradering av veggvorte pĂ„ platespiller. Kan jeg oppnĂ„ noe av det samme sĂ„ vil jeg si det har god effekt og vil vĂŠre vel anvendte penger 😇 FĂ„r sjekke om noen lokale pushere klarer Ă„ skaffe det jeg vil ha. Hva ville vel livet vĂŠrt uten hifi-nevroser?!? :ROFLMAO:
     

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.514
    Antall liker
    57.382
    Sted
    BlÄskogen
    Torget vurderinger
    1
    Det svenske bladet Hifi og Musik testet ulike eksterne strĂžmforsyninger i et tidligere nummer i Ă„r. (nr5, Mai)
    Bl.a. med en fra Ifi og en fra SBooster. En slags konklusjon var at nytteeffekten av ekstern psu er avhengig av hvilket utstyr og anlegg du bruker de pÄ. Ut fra det jeg husker prÞvde de ikke pÄ platespiller, men ulike steder i digital signalvei.
    Jeg har SBooster pÄ min Lumin D2, og vil si at det i forhold til kostnad er en relativt stor forbedring.
    Det stemmer bra med erfaring jeg har med power kabel. BÄde pÄ tidligere CD spiller, DAC, og nÄ streamer hÞrer jeg forskjell pÄ strÞmkabler. Det kan jeg ikke si med sikkerhet pÄ andre komponenter i anlegget.
    PÄ platespiller er jeg derfor mer usikker pÄ ekstern psu, og jeg har ikke prÞvd, da det ikke er aktuelt for min del. Det beste er jo Ä prÞve. Det er kanskje noen i nÊrheten som kan lÄne bort en et par dager?
    Folk mÄ selvsagt bruke penger pÄ hva de vil.
    Jeg tror kanskje jeg hadde lagt pengene andre steder. F.eks hvis du pÄ sikt Þnsker deg en enda bedre spiller enn du har i dag.
    Da kan du putte pengene pĂ„ sparegrisen. 🙂
     
    Sist redigert:

    tkr

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Innlegg
    20.539
    Antall liker
    27.477
    Sted
    Nede i fjĂŠresteinene
    Torget vurderinger
    2
    Ja, og det er jo som @Einstein kommenterte lengre opp i trĂ„den. Enkelte produkter tror jeg nok helt klart vil ha utbytte av Ă„ oppgradere denne. Litt mer usikker pĂ„ hvor mye (om noe...) det er noe Ă„ hente pĂ„ en platespiller. Hvor mye strĂžmstĂžy har man egentlig der, og hvor mye har det Ă„ si for lyden? @ou812rh viser til "bedre fundament/bass og et roligere lydbilde" ved oppgradering av veggvorte pĂ„ platespiller. Kan jeg oppnĂ„ noe av det samme sĂ„ vil jeg si det har god effekt og vil vĂŠre vel anvendte penger 😇 FĂ„r sjekke om noen lokale pushere klarer Ă„ skaffe det jeg vil ha. Hva ville vel livet vĂŠrt uten hifi-nevroser?!? :ROFLMAO:
    MÄtte google litt, og fant ut at platespilleren din hadde en likestrÞmsmotor. I sÄ fall kan det jo hende at det kan vÊre noe Ä tjene pÄ Ä bytte ut veggvorta, men jeg ville ikke akkurat holdt pusten.

    Mvh
     

    thetjomster

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    13.01.2013
    Innlegg
    923
    Antall liker
    2.144
    Sted
    Trondheim
    Det svenske bladet Hifi og Musik testet ulike eksterne strĂžmforsyninger i et tidligere nummer i Ă„r. (nr5, Mai)
    Bl.a. med en fra Ifi og en fra SBooster. En slags konklusjon var at nytteeffekten av ekstern psu er avhengig av hvilket utstyr og anlegg du bruker de pÄ. Ut fra det jeg husker prÞvde de ikke pÄ platespiller, men ulike steder i digital signalvei.
    Jeg har SBooster pÄ min Lumin D2, og vil si at det i forhold til kostnad er en relativt stor forbedring.
    Det stemmer bra med erfaring jeg har med power kabel. BÄde pÄ tidligere CD spiller, DAC, og nÄ streamer hÞrer jeg forskjell pÄ strÞmkabler. Det kan jeg ikke si med sikkerhet pÄ andre komponenter i anlegget.
    PÄ platespiller er jeg derfor mer usikker pÄ ekstern psu, og jeg har ikke prÞvd, da det ikke er aktuelt for min del. Det beste er jo Ä prÞve. Det er kanskje noen i nÊrheten som kan lÄne bort en et par dager?
    Folk mÄ selvsagt bruke penger pÄ hva de vil.
    Jeg tror kanskje jeg hadde lagt pengene andre steder. F.eks hvis du pÄ sikt Þnsker deg en enda bedre spiller enn du har i dag.
    Da kan du putte pemgene pĂ„ sparegrisen. 🙂
    Skal se om jeg kanskje kan finne noe ang den testen pÄ nett. Har sendt henvendelse til Mala og Audio AktÞren, som selger iFi i Norge, for Ä se om de har/skaffer. SÄ fÄr jeg kanskje testet om dette har noe for seg. Kanskje det har mer for seg Ä legge pengene inn i budsjett pÄ ny RIAA...
     

    thetjomster

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    13.01.2013
    Innlegg
    923
    Antall liker
    2.144
    Sted
    Trondheim
    MÄtte google litt, og fant ut at platespilleren din hadde en likestrÞmsmotor. I sÄ fall kan det jo hende at det kan vÊre noe Ä tjene pÄ Ä bytte ut veggvorta, men jeg ville ikke akkurat holdt pusten.

    Mvh
    Ut i fra det som har dukket opp her, sĂ„ virker det som om det kanskje er minimalt Ă„ hente. Kanskje ny RIAA gir mer glede 😇
     

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.514
    Antall liker
    57.382
    Sted
    BlÄskogen
    Torget vurderinger
    1
    Jeg vet ikke hvordan det lÄter hos deg, men ettersom jeg forstÄr har du en god pick up, sÄ det kan hende at anlegget profiterer pÄ ny riaa. HÞres ut som en god plan, uten at jeg har hÞrt Lyngdorf med platespiller.
    FĂ„ inn noe med rĂžr, kanskje? 😊
    Lykke til.
     
    Sist redigert:
  • Laster inn


DiskusjonstrÄd Se trÄd i gallerivisning

  • Laster inn

Topp Bunn