Tom Waits på P1-scenen i dag 22.05

Trane

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2003
Antall liker
7.907
Torget vurderinger
4
Noen ganger er gode bloggere gull verdt.

Fx. i dag da jeg besøkte fr.martinsen kunne jeg til min store glede lese om Tom Waits på P1-scenen. Jepp, i dag fredag 23. februar kl 22:05 presenterer Robert Sætervik en unik Tom Waits konsert på P1-scenen. Opptakene er gjort i USA høsten 2006 på en av Waits sjeldne turneer.

K

kbwh

Gjest
Jeg ruser min gamle Denon DRS 810. Her skal bli opptak!

Vanvittig stilig orgel!

oyvindk

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
11.02.2002
Antall liker
109
Sted
Trondheim
Fantastisk!

Er det noen som kan ordne et anstendig digitalopptak og være villig til å dele filene???

Jeg kan sikkert legge filene ut på en ftp-server en helg hvis noen andre kan skaffe dem.

Hadde vært kult med en ny bootleg!

Trane

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2003
Antall liker
7.907
Torget vurderinger
4
Så ufattelig fort en time kan gå unna i godt selskap !

Gubben var i storform den kvelden sist høst. Nesten fascinerende hvordan det sagverket av en stemme kan treffe de høyere tonene så sikkert og silkemykt som han iblant gjør. De som sier mannen ikke kan synge vet ikke hva de snakker om. Tenk om man kunne se han gjøre dette på en liten klubb i Oslo...John Dee, Mono....eller Rockefeller....faen jeg hadde stilt opp alene på Valle Hovin om det skulle være!

Nesten så jeg vurderer å betale lisensen min etter dette ;-)

Bare vurderer assa....

Nesten.....

T

tjn

Gjest
Så ufattelig fort en time kan gå unna i godt selskap !

Gubben var i storform den kvelden sist høst. Nesten fascinerende hvordan det sagverket av en stemme kan treffe de høyere tonene så sikkert og silkemykt som han iblant gjør. De som sier mannen ikke kan synge vet ikke hva de snakker om. Tenk om man kunne se han gjøre dette på en liten klubb i Oslo...John Dee, Mono....eller Rockefeller....faen jeg hadde stilt opp alene på Valle Hovin om det skulle være!

Nesten så jeg vurderer å betale lisensen min etter dette ;-)

Bare vurderer assa....

Nesten.....
Enig, dette var utrolig bra. Og så er det utrolig herlig å høre stemningen i salen, du kan nesten høre at publikum vet de er med på noe som sannsynligvis er "once in the lifetime" opplevelse. Faktisk så er det slik at det er nesten like vanskelig å få oppleve TW live som FZ.....Konserten ble solgt ut på 10 min. sa TW og lurte på hvorfor det tok så lang tid...

Topp Bunn