Tom Petty and The Heartbreakers - Runnin' Down a Dream

I

ijustpop

Gjest
Alle rapporter tyder på at dette er en virkelig god film om et klassisk godt rockeband, men hvilken nettbutikk hard enne til under 200NOK? Amazon.co.uk havner på 202,- med dagens kurs. Europeisk utgave er en nødvendighet da TV'en min er eldgammel og selv om dvd-spiller tar sone 1 så takler ikke tv'en NTSC. Play.com havner også på feil side av 200.

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Antall liker
7.542
Torget vurderinger
2
Wergeland skrev:
Alle rapporter tyder på at dette er en virkelig god film om et klassisk godt rockeband, men hvilken nettbutikk hard enne til under 200NOK? Amazon.co.uk havner på 202,- med dagens kurs. Europeisk utgave er en nødvendighet da TV'en min er eldgammel og selv om dvd-spiller tar sone 1 så takler ikke tv'en NTSC. Play.com havner også på feil side av 200.
Du får spare til du har nok da.

Dan Dare

Overivrig entusiast
Ble medlem
19.11.2005
Antall liker
652
Sted
Kleppe
Torget vurderinger
4
Jeg har nettopp fått den fra Play.com. Ingen problem med tollen her selv om grensen på kr. 200,- er overskredet.
Tror aldri jeg har opplevet at sendinger fra Play.com er stoppet i tollen selv om verdien overstiger kr. 200,-

I

ijustpop

Gjest
Glemte at Amazon.co.uk trekker fra britisk moms. Da havnet den på 170 nok + porto.
Billig.

JEJ

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.09.2006
Antall liker
49
Har ikke platekompaniet denne til en ok pris?

Topp Bunn