tips

rama

biskopen av holmlia
Ble medlem
09.06.2003
Antall liker
21.794
Sted
oslo
Torget vurderinger
17
disse to sammen, pluss en preamp og en god cd-spiller, så har du et knallanlegg til rema-pris.
hmmmmmmm....
hadde jeg ikke hatt komponenter nok til 3-4 komplette anlegg allerede, så....

impulse

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2006
Antall liker
7.676
Sted
Hølen
Helt enig, Joaquin, det er en kanonhøyttaler. De to, Sugden A21a power en god preamp og en ryddig CD-spiller....Sonic bliss for småpenger. Synd jeg ikke kjenner noen som trenger anlegg akkurat nå...

MaKi

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2005
Antall liker
233
Torget vurderinger
4
For de som er fra Vestfold-traktene og har vært innom butikken Hi-Fi Centeret i Tønsberg på 90-tallet, så vil man kjenne igjen demorommet på bildet som ligger på linken i annonsen, hvor man ser stativmodellen og det fantastiske vegg til vegg teppet, og en masse harry stein ;D For øvrig var Jmr-modellene noe av det flotteste vi hadde der, noen perler, rett og slett. Synd ikke Eskeland har fått gjennomslag for dette merket i Norge.

et kupp for de som skal bruke 5 lapper på høyttalere.

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=8892016&sid=6aUCyVnlM306 166&pos=19&tot=1486

ps! jeg kjenner ikke selgeren. fikk annonselinken tilsendt fra en kompis.

MaKi

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2005
Antall liker
233
Torget vurderinger
4
Jeg kjenner en som absolutt burde kjøpt de da han er i beitet, men jeg får pokker ikke solgt Daliene hans, så da må han vente. At Dali skulle være så vanskelig hadde jeg ikke trodd...
Ah, jeg får helt mimre-feeling når jeg tenker tilbake på hvordan disse Jmr'ene spilte cello og strykere, grøss, grøss :D

Helt enig, Joaquin, det er en kanonhøyttaler.  De to, Sugden A21a power en god preamp og en ryddig CD-spiller....Sonic bliss for småpenger. Synd jeg ikke kjenner noen som trenger anlegg akkurat nå...

rama

biskopen av holmlia
Ble medlem
09.06.2003
Antall liker
21.794
Sted
oslo
Torget vurderinger
17
jeg har hatt jmr offrande (toppmodellen blant deres stativhøyttalere), og de er sammen med reference 3a royal master de beste monitorene jeg har hørt - by far. begge disse er way beyond fancy saker som peak consult incognito og sonus extrema, imho.

MaKi

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2005
Antall liker
233
Torget vurderinger
4
Har dessverre ikke hatt gleden av å høre noen av disse, men offrande er jo selve fyrtårnet av stativhøyttalere blant de som kjenner jmr, har forstått det slik at disse er spesielt gode, ja.

jeg har hatt jmr offrande (toppmodellen blant deres stativhøyttalere), og de er sammen med reference 3a royal master de beste monitorene jeg har hørt - by far. begge disse er way beyond fancy saker som peak consult incognito og sonus extrema, imho.

impulse

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2006
Antall liker
7.676
Sted
Hølen
Jeg har hørt Offrande med Audio Note Meishu en gang, og det står for meg som en av de mest minneverdige lytteopplevelsene jeg har hatt - ever. For øvrig netopp Cello, Boccerinis cellokonsert med Jacqueline De Pre. Det er noen år siden, men jeg får fremdeles gåsehud ved tanken.
Jeg var på nippet til å kjøpe dine da du annonserte dem, Joaquin, men jeg har sluttet å tyne meg selv for ikke å ha gjort det. Er eksepsjonelt fornøyd med de jeg endte opp med å kjøpe... :)
La oss håpe en lykkelig sjel med bedre ører enn lommebok kjenner sin besøkelsestid og lar disse få komme til et godt hjem!

Topp Bunn