Tips på musikk sjapper..

O

om.s

Gjest
Legger ved en link til en av byens beste bruktsjapper i Göteborg.

Som ett tips til de av dere som måtte ha mulighet å besöke byen, sjappa ligger bare noen hundre meter fra Stena terminalen.
Her har jeg plukket mange godbiter de siste årene til meget hyggelige priser, engasjert og hyggelig personal hjelper jo også..

http://www.andralang.se

mvh

T

tjn

Gjest
Dette er bra, de fleste av oss er jo ute og reiser av og til og da er det fint å vite hvor vi kan lete.
Kanskje det hadde vært en idè og hatt en egen plass på linje med konserter i musikk avdelingen for tips på sjapper i diverse byer?

SvSig

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
29
Sted
Vaksdal
Vet ikke hvor mange her på sentralen som frekventerer Lisboa. Snublet helt tilfeldig over en bitteliten spesialsjappe for progressiv rock her i sommer. Her er både nytt og brukt. Og her fikk jeg min søte hevn over madammen etter å ha hengt på slep gjennom Lisboas utallige klesbutikker.

Den ligger til venstre for Rossio-plassen når man ser oppover, vekk fra sjøen. Gå inn gaten til venstre for statuen og opp en trapp. Den ligger på høyresiden midt i en bratt bakke, bare et par hundre meter å gå fra statuen. Adressen er Calçada do Carmo 36.

Han selger på nettet også: www.progcds.com

Topp Bunn