Tips om Irsk musikk

hugin

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
09.06.2003
Innlegg
229
Antall liker
2
Torget vurderinger
4
Hei

Var en tur i "mekka" -- Dublin -- og sjekket ut noen pubber med musikk. Hadde ett par fantastiske opplevelser med Irsk trad. musikk jeg sent vil glemme.

Stakk innom en musikksjappe og tok med meg en DVD med Planxty. En reunion-konsert av de sjeldne!
For de som liker tradisjonell Irsk musikk er dette virkelig ett MUST. Musikere som KAN spille og som viser ekte musikk-glede.

PM hvis du ønsker detaljer.

Løp og kjøp!
 

ivar

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.10.2004
Innlegg
1.343
Antall liker
0
fikk du besøkt noen av stedene jeg anbefalte, hugin?
 

hugin

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
09.06.2003
Innlegg
229
Antall liker
2
Torget vurderinger
4
Hei Ivar

Joda, det var vel deg med Grafton St. ?
Var jo der da, og i Temple bar osv...
På St. Patricks Day var det jo relativt villt ;-)
Det ble tidlig kvelden dessverre, hadde vært "igang" siden morgenene (måtte kurere litt flyskrekk ;-)

Var vel på O'doughahuges (eller noe sånt) den beste kvelden var, pluss ett sted rett over gata.
Ett knippe yngre karer spillte med stor energi.
Irene er jo utrolig patriotiske....og artige.

En ting er sikkert, må tilbake dit å grave rundt på pubene igjen.
Ellers blir det nok en tur vestover og.

Irsk musikk går bare rett i sjela med sin herlige blanding av sørgmodighet og glede!
 

Fluefiskeren

Overivrig entusiast
Ble medlem
02.11.2004
Innlegg
1.101
Antall liker
962
Sted
Kristiansand
Hei

Var en tur i "mekka" -- Dublin -- og sjekket ut noen pubber med musikk. Hadde ett par fantastiske opplevelser med Irsk trad. musikk jeg sent vil glemme.

Stakk innom en musikksjappe og tok med meg en DVD med Planxty. En reunion-konsert av de sjeldne!
For de som liker tradisjonell Irsk musikk er dette virkelig ett MUST. Musikere som KAN spille og som viser ekte musikk-glede.

PM hvis du ønsker detaljer.

Løp og kjøp!

Vi var så heldige å ha besøk av selveste Andy Irvine her i Kristiansand i fjor. Det var en fantastisk konsert. Helt spesiell stemning.
 

hugin

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
09.06.2003
Innlegg
229
Antall liker
2
Torget vurderinger
4
Hei
Det vil jeg tro!

Spiller de sammen fortsatt?
 
Topp Bunn