Tips... Grei billig integrert med pre in /out

yel

Overivrig entusiast
Ble medlem
05.03.2006
Antall liker
1
Spør for en kompis: Han har et oppsett med ent aktivt filter mellom topp (exact) og Bass. Har forsterker til bass, men ønsker altaå en integrert, med pre out(til delefilter) og tilbakefra filter til pre in, slik at han slipper unna med en sabel med "boxer" som han sier.. Budsjettet er begrenset, derfor henvender jeg meg til menigheta her. Har sett på eldre accphase.. og NAD... Men det må da finnes noe midt i mellom?? ??? ::)

Mvh
Y

T

timc

Gjest
Hei.

Dette vil ikke fungere. Du kan ikke bruke 2 innganger samtidig, og gi det ene ut på PreOut og det andre ut på forsterkerbiten.

-Tim

yel

Overivrig entusiast
Ble medlem
05.03.2006
Antall liker
1
Hei!

Mulighet for at jeg har forklart meg elendig... Han har i dag en eller annen gammel NAD sak, denne er det Bøyler mellom pre-in og pre- out. Man kan da enten bruke den som int, pre eller effekt. I dag er det koblet slik: kilde til NAD, fra pre-out til aktivt dele filter, fra filter hi-out tilbake til NAD, fra filter Low out til forsterkeren til Bass. Fortsatt en rotete forklaring, men sånn det er koblet, fungerer det i hvertfall.

Greia er at denne nad saken ikke er særlig god lengre...

Best reg
Y

gpjonas

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
14.12.2006
Antall liker
1
Forsterkeren jeg bruker har den muligheten og fungerer godt som effekt i mitt hjemmekino oppsett, og glimrende som stereoforsterker ellers..
Den heter advance acoustik. Jeg har den som heter map 800. det kan hende at de mindre modellene også har den funksjonen. hør med emtech eller dacapo hvis det er intr. De er rimelige i utgangspunktet men se på bruktmarkedet eller spør om du kan få kjøpt en demo...

mvh

T

timc

Gjest
Aha. På den måten altså. Jeg kommer bare på Marantz sine integrerte i farten. De kan du velge å kjøre som "separates"

-Tim

G-K

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
08.04.2004
Antall liker
2
Torget vurderinger
1
Jeg kjenner ikke forsterkerne annet enn av omtale, men "Dussun v6i" ser ut til å ha de egenskapene/ mulighetene du er ute etter..

Du har PM ;)

yel

Overivrig entusiast
Ble medlem
05.03.2006
Antall liker
1
Takker for tips! det er overbringt!

-Y

Topp Bunn