N
nb
Gjest
Siden hr. trådstarter er happy med tingens tilstand via hodetelefoner så er det jo en viss pekepinn på hvor problemet ligger.pengesluk skrev:WHAT A LOAD OF BULL
Siden hr. trådstarter er happy med tingens tilstand via hodetelefoner så er det jo en viss pekepinn på hvor problemet ligger.pengesluk skrev:WHAT A LOAD OF BULL
nb skrev:Siden hr. trådstarter er happy med tingens tilstand via hodetelefoner så er det jo en viss pekepinn på hvor problemet ligger.pengesluk skrev:WHAT A LOAD OF BULL
Ser du bruker Naim,Da går du for en Spendor gulvstående med litt tung fet lydsignatur,Kan på mange forsterkere virke litt tilbakelent,men med Naim som er såpass frempå funker det helt topp.Spørsmålet mitt videre er også om jeg med fordel kunne byttet ut høytallerne med noen gulvstående eller tilført oppsettet en sub?
Næh - Spendor A5 har jeg kjøpt. Kan bekrefte at de går bra sammen med Naim - i falle fall 202/200. Spendor SA-1 er også gode på anlegget mitt.Petterone skrev:Ser du bruker Naim,Da går du for en Spendor gulvstående med litt tung fet lydsignatur,Kan på mange forsterkere virke litt tilbakelent,men med Naim som er såpass frempå funker det helt topp.Spørsmålet mitt videre er også om jeg med fordel kunne byttet ut høytallerne med noen gulvstående eller tilført oppsettet en sub?
Flere på børsen i det siste,bla a5
Sandringham vil utvilsomt være et løft i forhold til de stativhøyttalerne trådstarter bruker mht. midbass og punch. Gode på driv/fottramp. Litt usikker på hvordan Naim vil fungere. Jeg kjørte full Hegel-pakke på dem, og det ble litt for lystklingende etter min smak. Med en god rørpre på Hegelforsterkeren (prosessor-loopen) var det dog en veldig fin kombo. Fine høyttalere ;DImperial skrev:A.k.a LMC sitt forslag...
Jeg ser det er en Tannoy Sandringham på brukten til redusert pris -40prosent. Demo model.
Man kan sette disse ca 50-60cm fra bakveggen og det skal funke det.
Punch i de.
En annen ting er jo å sette en plate på standen til monitor høyttalerne så den flukter med frontbaffelen...
Dette gir tildels en bedring av lavere frekvenser...
Prøv det først kanskje? + eventuellt eq...
mvh